♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ 18 mei @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 19 mei 20 mei 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ 22 mei 23 mei @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje) ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 24 mei @Mb25 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 25 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 26 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ 27 mei 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 1 juni @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken Dielle 24 november- geslachtsbepaling Jale - 26 november - vk Jufm - 26 november - vk DDucky - 29 november 15:00 - vk Jale - 30 november - geslachtsbepaling Innas - 2 december - controle vk Avuna - 3 december - geslachtsbepaling lidu1 - 4 december - gynaecoloog Witvlindertje - 4 december - controle vk Liva89 - 10 december - geslachtsbepaling Elraange - 12 december - controle gyn Elraange - 13 december - suikertest () Liva89 - 20 december - 20w echo Prulletje2 - 3 januari - 20w echo Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ☆ Kramertje (10+4) ---------------------------------------------- jongen (1) | meisje (1) | verrassing (4)
Tuurlijk duimen we voor goede uitslag ! Balen en zieke kindje Beterschap Ik heb het concert gespeeld maar voel me weer nog slecht Vandaag maar nog meer rust nemen dan gisteren behalve vanavond want me vader wordt 60
Ook ik duim!!! Voor alle zieken, heel veel beterschap! Gisteren hier de baby kamer zo ver klaar gemaakt kwa meubels. Dan is het gesleep en gesjouw met meubels nu allemaal klaar en kan ik rustig kijken wat we nog nodig hebben en willen kopen. Vanmiddag naar de primark en al vast wat leuk dingen inslaan
Klopt, maar hier moesten we van 2 kamer voor 2 kinders naar 2 kamers voor 4 kinders. De oudste 2 liggen nu bij elkaar wat al een hoop gesjouw was en nu is de andere kamer ook klaar. Ik heb toch al wel vaak last van mij stuitje en onderrug en eigenwijs dat ik ben wil ik het dan voordat het nog erger wordt klaar hebben
@prulletje2 tjonge jonge let toch es op.... Zwanger zeker??? @Dielle spannend, k ben gewoon zenuwachtig voor jou hihi Ik ben zo benieuwd of t topic nub gelijk heeft
Oh ik ook!!! Ik laat het jullie vanavond weten Jongste denk echt een virus . Nu al 2x in de douche moeten zetten. Helemaal onder de diarree. Pff en zelf voel ik me ook niet best, maar komt meer door de hele nacht geen slaap. Hoop ik dan maar. Morgen dochter officieel jarig. Ikzelf dinsdag. Gaan morgenavond uit eten met het gezin. Voor jongste had ik al oppas geregeld. Hoop zo dat wij het niet krijgen Ben altijd beetje panisch voor buikgriep.
Ohneeeeee niet buikgriep, niet nu dan.. Pfff leukkkk Alvast gefeliciteerd met je dochter en jezelf. ( dan vergeet k t tenminste niet hihi) Arm hummeltje, wel lkkr ff helemaal schoon.
Lief dat je het vraagt! Na omstandigheden het gaat goed. Echter bij de controle echo nog wel restweefsel dus 4 december weer terug. Ben alleen bang dat het toch een hysteroscopie of curretage wordt want dacht vanmorgen doe een test om te kijken of mijn hcg al gezakt is, maar de test knalt van ‘t scherm.... Verder de eerste bloeduitslagen van het onderzoek in Gent binnen. Heb een lichte afwijking aan mijn schildklier (traagwerkende schildklier) en heb hiervoor direct medicatie voorgeschreven gekregen. Dit zou kunnen verklaren waarom we nu 2x een missed abortion hebben gehad rond de 10 weken. Schildklierhormoon is namelijk heel erg van belang in de zwangerschap voor je kindje.... maar als je zelf al te weinig hebt.... stopt de ontwikkeling van je kindje.... eind december opnieuw bloedprikken hiervoor en kijken wat dan de waardes zijn. In januari pas de uitslag van het Chromosoomonderzoek. En we hebben lekker een vakantie geboekt!! Gaan begin december voor 2 weken naar Mexico!! Dus even lekker samen genieten!! Wat wel weer even een lastige datum wordt is 9 december, want op die datum was ik uitgerekend van onze tweeling die ik verloren ben met 9,5 week afgelopen mei. Fijn dat alles goed gaat bij jullie meiden en leuk om te lezen dat de geslachtsecho’s eraan komen!! En aan de meiden die morgen/ dinsdag jarig zijn: Alvast van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van
Dat hoor je toch vaak hier op t forum van die schildklierhormoon. Fijn dat je direct medicatie kreeg, spannend dus nog even in januari. En dus nog restweefsel he gatsie, had gehoopt dat je er geen vervelende nasleep van zou hebben op lichamelijk gebied... En omg mexico te lkkr zeg en ook nog 2weken. Wauw, jaloers... Dan ben je daar dus bij die moeilijke datum. Laat het er zijn he die dag. Dat mag gewoon!! Het zijn wel je kindjes, daarbij is t misschien wel fijn dat je dan niet thuis bent, maar in een andere omgeving. En mag jk toch even zeggen dat ik sterk vind, je doet t toch maar ff. Knuffel.
Nou dames alles was goed zover ze nu kunnen nakijken. Ik ga iets geruster de 20 wk echo in Hier foto van het geslacht hihi. Geen twijfel over mogelijk. Foto is van onder tussen de beentjes hihi.
Zie ik een fiemelemosis? Ahhh leuk leuk Update: vergeet gewoon te zeggen dat t super fijn is dat t tot nu toe er goed uitziet. Fijn...
Leuk nog een jongetje oh dan ben k nu helemaal benieuwd naar wat DE naam word haha T word iig iets leuks wat ook wel op mijn lijstje zal staan hihi. Ben benieuwd hoe je kinderen gaan reageren bij de reveal.
@Dielle Wat fijn dat alles goed is en je een jongen te krijgt!! Super leuk! Balen van de kleine die ziek is. Hier ook al 2x buikgriep door de kleine gehad, wat een ellende is dat zeg.... Beterschap voor alle zieken! Veel jarige in november, ik en mijn zoontje waren afgelopen week jarig hihi! Alvast gefeliciteerd voor degene die komende dagen jarig zijn ! Wij zijn donderdag een nachtje gaan overnachten in het Efteling hotel sprookjesboom suite op de verjaardag van mn zoontje. Was echt geweldig en hij heeft de hele dag met een big smile rond gelopen zo schattig Heb 30 nov een geslachtsbepaling echo gepland onder voorbehoud is in iemands dienst maar ga er vanuit dat het wel door gaat. Ben zo benieuwd haha. Verder heel erg druk met alles regelen voor het huis, dus ik reageer soms iets minder maar probeer wel Alles te lezen.
Dank je wel. Kleine vannacht iig goed geslapen. Gelukkig Ik voelde me gisteren ook echt niet goed doordat ik een hele nacht had overgeslagen. 30 november nog een paar dagen.