Fijn dat alles nipt testen goed zijn!! Weer een hele opluchting. Ik heb gister bloed laten prikken dus over een weekje krijgen we de uitslag Ik heb totaal geen zin in avondeten, het smaakt niet, heb geen zin om het klaar te maken. Het Liefst eet ik zo makkelijk en ongezond mogelijk Dit herken ik totaal niet van mn vorige zwangerschap, toen was ik juist heel gedreven om gezond te eten, lette op alles. Maar nu.... Hebben jullie dit ook?
Nou hier begint dat ook steeds meer te komen ja. Ik wil eigenlijk wel beter opletten maar eigenlijk ook weer niet. Het lukt me niet. Hier dinsdag ook bloed laten prikken. De vk belde me vandaag, maar ik was aan het werk. Lijkt me niet dat dat de uitslag al was. Misschien iets van de normale bloedtest voor vitaminen enzo. Morgen maar even kijken of ze terug belt anders zal het niet dringend zijn.
Hier met zak m&m op de bank Hmmmm eindelijk smaakt chocola me weer Dus ja liefst ook slecht eten en kan me niet van af zetten
Hier heb k last vd gaapziekte denk ik... Sinds vanochtend steeds maar gapen.. Ohja en lkkr weer gekotst bij tanden poetsen. Herkenbaar? En wie heeft de tip
Ik denk dat ik het kindje soms toch al een beetje voel. Voornamelijk als het te weinig plek heeft haha. Als ik in elkaar gekropen zit met opgetrokken knieën of voorover zit. Dan voel ik soms wat plopjes/gekriebel. Echt noemenswaardig is het nog niet hoor.
Ik heb dat idee ook wel eens... een soort veegje aan de binnenkant.. Kinderen kunnen niet wachten om hem/haar ook te kunnen voelen...
Ik denk ook dat ik hem af en toe voel. Weet het wel bijna zeker. Vooral na de bevestiging dat de placenta aan de achterkant zit.
Ik eet de laatste tijd eerst even wat en poets dan beneden mn tanden een half uurtje na het eten! Misschien helpt het bij jou ook
Ik heb soms ook het gevoel dat ik de baby voel bewegen, idd ook van die plopjes en kriebeltjes, t kunnen ook mn darmen zijn lees ik veel maar het voelt wel fijn aan, klinkt misschien gek maar soms lijk ik ook de hartslag van mn baby te voelen in mn lichaam, als of er 2 hartjes door elkaar heen kloppen zeg maar haha zal waarschijnlijk mn eigen slagader zijn vlak bij mn buik maar toch Vanmiddag moet ik naar mn gyneacoloog voor controle van de vulva kanker/ lichen sclerosus, toch wel weer even spannend maar denk dat het wel goed zit want heb nergens last van, geen jeukklachten of pijntjes of iets, ben wel heel benieuwd of ze vanmiddag kan zeggen of ik op de natuurlijke manier zou kunnen bevallen of dat het een keizersnee wordt en of ik misschien bij haar onder controle moet ipv mijn vk...
Bedankt voor de tip. Och spannend meid @Mb25 Komt vast goed, laat je t ff wetdn? Succes iig. @Jale nog 2 dagennnnnn
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ 18 mei @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 19 mei 20 mei 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ 22 mei 23 mei @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje) ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 24 mei 25 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 26 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ 27 mei 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 1 juni @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤ 4 juni @Mb25 - 26 jaar - 1e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken DDucky - 29 november 15:00 - vk Jale - 30 november - geslachtsbepaling Innas - 2 december - controle vk Avuna - 3 december - geslachtsbepaling lidu1 - 4 december - gynaecoloog Witvlindertje - 4 december - controle vk Liva89 - 10 december - geslachtsbepaling Mb25 - 11 december - controle vk Elraange - 12 december - controle gyn Elraange - 13 december - suikertest () Liva89 - 20 december - 20w echo Jale - 24 december - controle vk Prulletje2 - 3 januari - 20w echo Elraange - 6 januari - 20wkn echo Jale - 7 januari - 20 weken echo Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ☆ Kramertje (10+4) ---------------------------------------------- jongen (2) | meisje (1) | verrassing (4)
Ik heb net de vk aan de lijn gehad nav het bloedprikken. Ze zei dat mijn vitamine d aan de lage kant was. Bij de prikpost vonden ze het raar dat ik daarop geprikt moest worden, maar mijn vk zei dat ze het toch al 4 jaar zo doen nav een studie van de gynaecoloog. Het zou rond de 50 moeten zijn en bij mij was het 44. Ik zou er zo moe van kunnen worden en complicaties kunnen krijgen zoals vroege weeën ed. Nou de vermoeidheid merk ik wel. Normaal moet je 10 microgram slikken, wat ook in mijn multivitaminen zit, maar ik moet nu naar 40. Iemand van jullie dat ook te horen gekregen toevallig?
Nee de mijne s goed, ik heb alleen grens hb zit nu op 7.5 en kwam van 4.8, ijzerinfuus gehad, daar word k dus wat strenger op gecontroleerd. Ook ivm evt complicaties. Maar ik voel me niet meer extreem moe. Soms verzuurde benen, maar dat s nix met hoe t was hihi. Dus gelukkig geen klagen. Welke vit d adviseert zij dan?
Morgen al hoor! En om 9.30 al @prulletje2 en @Elraange: mijn vitamine d was nog lager, 33 maar. Ik moet zelfs 50 bij gaan slikken. Hier adviseerde ze de vitamine d van de Gezondheidswinkel. En rond de 30 weken wordt het weer geprikt om te kijken of het is gestegen. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je het gaat merken dat het weer is gestegen? Ben nu de hele dag uitgeput.... vandaag ook al 2x geslapen...