Oh jeetje. Ja ze zei hier ook wel dat het bij mij niet schrikbarend laag was. Ik kan me niet herinneren dat ze er bij mijn andere kids ook naar gekeken hebben, maar misschien was het toen wel gewoon prima. Ja hier ook nog een keer prikken rond die tijd. Vind dat wel laat eigenlijk, maar misschien duurt het zo lang voor het goed opgenomen is? Maar ja, dan is de baby er onderhand al bijna.
Net gebeld door de vk. Uitslag van de nipt was er al. Ik heb dinsdag pas bloed laten prikken! Maar gelukkig alles helemaal goed!
Bij mij hebben ze ook voor b12 geprikt, vond mijn VK wel een goede om ook te checken. Verder slik ik al een jaar extra vitamine D 50 + Die in de mamavitamines zitten. B12 heb ik ook een tijdje geslikt maar sinds t potje leeg is niet meer verder gegaan. Dus benieuwd welke waardes ik nog te horen krijg
Ja dan kan t snel gaan idd, wel handig! Welk ziekenhuis moest jij het naar laten opsturen? Ik naar Maastricht
@prulletje2 wat super! Gefeliciteerd met de goede uitslag! Ik vond het een hele geruststelling Ik kom zelf zojuist bij de gyneacoloog weg en alles zag er heel goed uit! Geen rare plekjes of iets ontdekt, moet over 3 maand weer komen en ze gaf aan dat ik gewoon op de natuurlijke manier mocht bevallen, evt inknippen was ook geen probleem mocht dat nodig zijn en kan onder normale controle blijven van de vk! Allemaal positief nieuws
Die van mij zit ook maar 10 in, daarom slik ik extra erbij. Had ooit gelezen dat extra vitamine D geen kwaad kon om in te nemen
Wat fijn al die goede uitslagen en controles! @Dielle hoe gaat het met de ziekenboeg? Hier net controle gehad en alles was goed. Ze kon met de doptone (of hoe je het ook schrijft) het hartje niet vinden.. dus toen werd het een echo (heel vervelend uiteraard ) en daarop was duidelijk een kloppend hartje en een bewegend kindje te zien. Ollie lag alleen helemaal verstopt tegen de rand aan, aan mijn rechterkant. Ik had ook nog gevraagd of het mogelijk was dat ik de kleine al voelde en toen antwoordde ze: het is niet je eerste dus je buikwand zet eerder uit.. daarnaast zit je placenta achter.. dus het zou best kunnen dat je de baby nu voelt al is het wel erg vroeg. Op 31 december heb ik de 20 weken echo gepland (hopelijk goed het nieuw jaar in!) Wat betreft het effect voelen van vitamines e.d.: als je goede hebt zou je het met 3 of 4 dagen moeten voelen.
Ik verveelde me dus dacht ga eens kijken om zelf te pendelen voor het geslacht. Heel simpel met een ketting en een ring boven mn hand houden. Dit was echt creapy, die ring ging als een malle heen en weer bewegen. En op internet staat heen en weer is een jongen. Rondjes draaien is een meisje. Dus ben benieuwd morgen haha
Omg wat een grote piemel zeg @Kimm17 haha Daar kan je niet omheen.. Nu zijn de jochies in de meerderheid. @prulletje2 yes wat fijn een goede uitslag, gefeliciteerd @Mb25 oh wat een geruststelling dat je gewoon vaginaal kan bevallen. Gelukkig goede uitslagen. @Jale vertelt maar
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ 18 mei @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 19 mei 20 mei 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ 22 mei 23 mei @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje) ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 24 mei 25 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 26 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ 27 mei 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 1 juni @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤ 4 juni @Mb25 - 26 jaar - 1e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken Innas - 2 december - controle vk Avuna - 3 december - geslachtsbepaling lidu1 - 4 december - gynaecoloog Witvlindertje - 4 december - controle vk Liva89 - 10 december - geslachtsbepaling Mb25 - 11 december - controle vk Elraange - 12 december - controle gyn Elraange - 13 december - suikertest () Liva89 - 20 december - 20w echo Jale - 24 december - controle vk Prulletje2 - 3 januari - 20w echo Elraange - 6 januari - 20wkn echo Jale - 7 januari - 20 weken echo Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ☆ Kramertje (10+4) ---------------------------------------------- jongen (3) | meisje (1) | verrassing (4)