Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Elraange jaa ik voel me prima, thanks :) Helaas de laatste paar weken last gehad van angst dat het toch weer fout gaat, dus zat er op een gegeven moment een beetje doorheen, maar na de goede echo van gister is het vertrouwen weer een beetje gestegen en probeer ik wat meer te genieten.

Hoe is t met jou? Jij doet geen geslachtsbepaling of wel? Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen haha

Elraange vindt dit leuk.
  2. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Nee ga er geen extra echo voor regelen, maar ben bang dat ik 6 jan zwicht haha

Oh dan s t fijn dat je weer geruststelling hebt.
    Ik ben de afgelopen 3 dgn weer onzeker.
    Denk dat velen dat wel hebben.
    K mag volgende week weer. Dus komt vast goed.

3. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hebben ze bij jullie geen hartjesspreekuur? Hier hebben ze iedere vrijdag van 8.00 - 9.00 inloopspreekuur... je hoeft er dus geen afspraak voor te hebben.

4. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Nee jmmr genoeg niet.
    Zit bij de gyn. Daar hebben ze geen inloop spreekuren

Bedoelde eigenlijk dat k geen extra afspraak voor t geslacht ga afspreken hihi.

5. Hela30

Hela30 Actief lid

26 okt 2019
    101
    55
    28
    Vrouw
    Hallo dames,

hier een flinke griep te pakken helaas. Lig al 3 dagen in bed met koorts gisteren zulke erge spierpijn in mijn benen dat even dacht dat ik weeën had gelijk weer paniek. Gelukkig vandaag geen last van. Wel veel last van lage rugpijn en bandenpijn.

6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @Myrthew wat leuk een jongetje! Gefeliciteerd!

Myrthew vindt dit leuk.
  7. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik heb juist door alle geslachtsbepalingen hier te lezen heb ik echt zoiets van: eigenlijk maakt het me helemaal niet uit..
    Al zag ik van de week wel super schattige kleertjes in de uitverkoop.. toch maar laten hangen..

Gelukkig hebben we alles nog van onze 2 kleintjes en ook een neutrale babykamer, dus dat is super fijn!
    Alleen als het een jongen is moet ik toch echt kleertjes gaan kopen.. (erg vervelend *not*)

Vandaag best last van bandenpijn :( hoop dat t snel over is! Of in ieder geval minder..

@Hela30 beterschap!

Elraange vindt dit leuk.
  8. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Beterschap! :( Hopelijk knap je snel op!

9. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @Myrthew wat super leuk een jongetje! :D gefeliciteerd!

Ik heb nu 3 dagen geen emesafene tabletjes ingenomen tegen de misselijkheid maar het is helaas nog niet helemaal weg! Vandaag regelmatig nog wel echt misselijk geweest en moet ook 2x bijna rennen naar de wc:( niet over gegeven gelukkig! En steeds als ik wat at dan ging het weer ietsjas beter... hoop zo dat het snel weg is bij mij en dat ik er niet tot het laatste nog last van heb!

Myrthew vindt dit leuk.
  10. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Beterschap voor de zieken

En wat veel jongetjes erbij
    Leuk !

Gezellig al die kerstbomen al
    Hier echt heel druk geweest afgelopen week.
    Gisteren laatste pakjes avond pas gehad dus nu eerst puin ruimen, zwemles, poetsen en wassen en ik denk maandag kerstboom.
    Mn moeder heeft nieuwe heup gekregen gisteren dus daar moet ik ook tijd voor maken

11. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Beterschap, hopen dat je snel opknapt!

12. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    @Elraange dat snap ik ook, voor mij is alles zo nieuw omdat het mijn eerste kindje is, vond de 16 weken echo echt fantastisch. Apparatuur is supergoed dus je zal alles zo helder. Nog even volhouden dus voor jou tot de volgende echo:)

@Jale yes bij mij hebben ze idd hartjesspreekuur en daar heb ik alweer drie keer gezeten. Helpt me echt de weken door. Nu over 1,5 week weer controle dus dat moet te overbruggen zijn.

@Hela30 och meid, beterschap gewenst. Zwanger en griep lijkt me pittig. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.

@Mb25 pittig hoor dat je zo misselijk blijft:oops:ik heb goeie hoop voor je dat je er sne vanaf bent. Heb ook nog wel tm 14 weken last gehad van overgeven. Nu alleen last van slecht slapen en hoofdpijn

Elraange en Mb25 vinden dit leuk.
  13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik heb in het begin heel veel getwijfeld of ik het geslacht wilde weten. Uiteindelijk toen besloten dat we het een verrassing zouden houden. Iedereen riep toen 'dat kun jij niet!' haha. Maar opmerkelijk genoeg kriebelt het helemaal nog niet om het al te weten, nu ik dat besloten heb voor mezelf. Ik liep vanmorgen even door de stad. Bij een aantal winkels toch wel even stilgestaan bij de babykleding, maar ik kan dus niks kopen. Alles is echt jongen of meisje. Vind ik dan. Ik heb meteen overal een idee bij. Zelfs een wit pakje met vosjes erop bij de hema, dat vind ik dan leuk voor een jongetje. Niet voor meisjes. Geen idee waarom hoor. Dus wel goed voor mijn portemonnee. Ik durf niks te kopen haha. Maar zal straks toch wel een paar dingen nodig hebben.

Wie heeft er al van die zwangerschapsboxen aangevraagd en in huis? Ik weet even zo niet welke er allemaal zijn. Wat zit er in? Iemand een foto? Is het de moeite? Ik was eigenlijk niet van plan ze te halen, maar misschien mis ik dan wel iets heel leuks haha.

Gnana en Elraange vinden dit leuk.
  14. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @prulletje2 Ik heb de zwangerbox van de blokker... naast veel reclame zit er een difrax speentje in, luier van pampers, jillz 0.0, billendoekjes... dat was het volgens mij.

Die blije doos van de prenatal hadden ze pas niet op voorraad bij de winkel hier in de buurt.

En ga het rompertje van de zeeman nog halen.

Die van de Kruidvat kan je ergens in maart ophalen als je die hebt aangevraagd.

Elraange vindt dit leuk.
  15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah oké. Bij kruidvat hebben we toen zo'n bijtring wel gebruikt. Verder laat ik het erbij zitten denk ik. Thanks.

16. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Myrthew bij de eerste s alles mooi en vind k persoonlijk dat je alles moet doen, als t eraan zit qua financiering natuurlijk, dus alle echo's, zwangerschap dozen aanvragen. Heerlijk.

@DDucky wat goed zeg..
    Ik denk dat k gewoon tegen mezelf moet zeggen dat k het bij de 20wkn echo ga weten.
    Ik wil gewoon shoppen in kleur haha

@prulletje2 goed hoor, hier nog geen boxen.
    Vind dat er teveel reclame in zit.
    Maar wie weet heb k t mis.
    Hoor wel veel pos dingen over de prenatal box.

@Hela30 hoe voel je je nu?

17. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ja ik had ook helemaal hetzelfde als jij met de babykleding. Bij de "neutrale" kleding vind ik sommige kleding juist wel leuk voor een jongen, maar niet voor een meisje of andersom. Daarom vind ik het nu juist fijn dat ik weet dat ik een zoontje krijg - zodat ik echt gericht kleding kan kopen. Maar wel knap dat je het een verrassing wilt houden! Ik kan dat echt niet haha :D

Ik heb de zwangerbox van de Blokker al gehaald, en die van Prenatal ook aangevraagd, maar die heb ik nog niet opgehaald. In de zwangerbox zat bij mij o.a. een speentje, Jillz 0,0% appelcider, batterijen (altijd handig), roze en blauwe ballonnen, een paar tijdschriften en heeeeel veel reclame en kortingsbonnen. Maar ik heb gehoord dat de inhoud soms kan variëren per persoon. Heel veel gebruik ik zelf niet, maar gratis is gratis en mocht er iets tussen zitten wat je wel kan gebruiken is het altijd mooi meegenomen :p

@De ziekenboeg Beterschap allemaal!

Elraange vindt dit leuk.
  18. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ik heb die van de prenatal en de blokker opgehaald, in die van de blokker had ik precies hetzelfde als @Jale en in die van de prenatal zat een heel pak nr 1 luiers, mini potje sudocreme, Philips advent speen, klein baby tandenborstel met kinder tandpasta en een voor volwassenen, pakje dettol doekjes en een bult reclame en kortingsbonnen waaronder 10 euro van de wehkamp, ik vind het zeker wel de moeite waard :D

Elraange en prulletje2 vinden dit leuk.
  19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
  20. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik had in de box van de blokker paar andere dingen inzitten.
    Een blauw konijntje knuffel van happy horse
    Luier, jillz, sudo crème, speentje, billendoekjes rest weet ik niet meer :p en veel reclame of course

Elraange vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina