Nou volgens mij weet ik nu ook wat harde buiken zijn, afgelopen nacht had ik een flinke hoestbui en daarna als ik weer moest hoesten leek het wel of mijn buik helemaal verkrampte, wat een naar genoeg was dat zeg @Blomma wat vervelend! Was toch een mooie afsluiter van dit jaar geweest! Hopelijk kun je nog een beetje genieten van de feestdagen en gaan jullie 2020 in vol goede moed!
Wil jullie bij deze hele fijne feestdagen wensen en wens jullie allemaal een gezond en voorspoedig 2020 met allemaal gezonde baby's Ik merk dat ik vandaag best wel een beetje emotioneel ben, en dan werken die hormonen lekker mee haha eerder dit jaar is me wel is door mn hoofd geschoten dat dit mijn laatste kerst zou kunnen zijn of dat ik de kerst niet eens zou mogen meemaken dit jaar, en om dan nu bijna 17 w zwanger voorbereidingen te treffen voor een fijne avond met vriendlief is dan wel heel erg bijzonder! Plus dat ik me nog niet helemaal top fit voel en slecht slaap ivm mijn verkoudheid helpt ook lekker mee! heb een heel speciaal cadeautje voor mijn vriend vanavond omdat hij ook natuurlijk een best zwaar jaar gehad heeft met mijn ziek zijn maar wel altijd voor me klaar stond en nog steeds, heb een ster naar hem laten vernoemen omdat hij mijn grootste en mooiste lichtpuntje is, ben benieuwd wat hij ervan vind, zijn altijd heel geïnteresseerd in het sterrenstelsel en houden van die docu's over het heelal enzo En vanavond natuurlijk de all you need is love kerstspecial, wat ook heel leuk wordt met die hormonen haha
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ 18 mei @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 19 mei 20 mei 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ 22 mei 23 mei @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje) ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 24 mei 25 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 26 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ 27 mei @Gnana - 24 jaar - 1e kindje ❤ 28 mei 29 mei 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ @Jale- 36 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 1 juni @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤ 4 juni @Mb25- 26 jaar - 1e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken December Kimm17- 24 december - 20weken echo Innas - 27 december - 20 weken echo lidu1 - 27 december - 20 weken echo Gnana - 27 december - controle vk Dielle - 30 december - 20 weken echo DDucky - 31 december - 20 weken echo Januari Prulletje2 - 3 januari - 20w echo Elraange - 6 januari - 20wkn echo Kimm17 - 6 januari - controle vk Jale - 7 januari - 20 weken echo Avuna - 7 januari - 20 weken echo Witvlindertje - 7 januari - 20 weken echo Liva89 - 7 januari - controle vk lidu1 - 7 januari - controle vk Mb25 - 8 januari - controle vk Elraange - 10 januari - controle vk Juffm - 13 januari - 20 weken echo Mb25 - 16 januari - 20 weken echo Jale - 20 januari - controle vk lidu1 - 23 januari - groei echo + vk controle Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ☆ Kramertje (10+4) ---------------------------------------------- jongen (7) | meisje (5) | verrassing (4)[/QUOTE]
Ja heb ik vorige zwangerschap gehad en toen ook gerustgesteld dat vaak zelf na boven groeit en was bij mij ook zo
Ah wat jammer zeg! Maar hopelijk kun je nog een beetje genieten van de feestdagen en dan wordt volgend jaar gewoon een hele nieuwe start!
Ik hoop het ook. Ze gaf inderdaad aan dat het vaak naar boven groeit. Had je ook last van bloedingen ze gaf aan dat er vaak ook bloedingen kunnen ontstaan
@Blomma hoeveel dpo ben je nu verwacht je? Kan er niet nog hoop zijn? @Kramertje hoe gaat het met jou? Ik wil jullie alle goeds voor 2020 wensen en super warme liefdevolle feestdagen. Ik ga flink lopen duimen voor jullie. Ook de rest natuurlijk hele fijne dagen en een mooi 2020.
@Jale fijn weer die goedkeuring, k kan ook niet wachten tot de 20wkn echo. Ik mag 1 dag eerder dan jij. @Hela30 fijn dat alles goed was.
20 weken was goed, alles was perfect Dus wij zijn erg blij!! En hij ligt met zn voetjes in mn blaas te trappen, dus dat voel ik steeds haha!
Wat fijn kim! Ook fijne feestdagen aan iedereen van mij! Wij zitten op het moment lekker met de kids bij de tv te 'liflaffen' zoals wij dat noemen. Hapjes op tafel en dat is dan het kerstavond diner haha.
Ook vanaf hier fijne feestdagen! Manlief heeft calamiteitendienst dus vanavond samen met de meiden All You Need kijken. Morgen dagje bij opa en oma en donderdag met zn 4en eerst naar de film en daarna lekker uiteten (Andere helft van de familie woont in Turkije) @Kimm17 fijn dat alles goed was met de 20 weken echo! @Blomma wat jammer dat de testen niet verder opgelopen zijn..
@ gewicht Ik ben 4.5 kilo al aangekomen Vorige zwangerschap zat ik rond deze periode op net geen 4 kilo aangekomen Na de kerst toch maar een beetje gezonder gaan proberen te eten haha
Hé meiden, hier zit het helaas nog niet mee. 4 december echo gehad en nog steeds veel restweefsel. 6 december op vakantie naar Mexico gegaan en gelukkig hele vakantie geen bloedverlies gehad. 20 december teruggekomen en langzaam weer bloedverlies gekregen. Afgelopen maandag weer echo maar nog steeds te veel restweefsel, dus heb gisteren ene hysteroscopie gehad waarbij ze het weefsel weggeknipt hebben. Hopelijk nu alles weg, 17 januari weer controle echo. Fijn te zien dat bij jullie allemaal alles goed gaat! Hier hopelijk in 2020 ook een vitale zwangerschap! Voor jullie allemaal hele fijne feestdagen ❤️