Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    He gatsie zeg... wat een nasleep.
    Hebben jullie een mooie vakantie gehad?
    Hoop dat je 17 jan een goede echo krijgt!
    En weer verder kan. Dat is jullie zo gegund

Kramertje vindt dit leuk.
  2. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Hebben jullie allemaal fijne dagen gehad ?
    Hier wel maar toch ook weer druk! Nu nog bij mn schoonouders maar ben even gaan liggen. Zijn er al vanaf 11 uur dus lange zit!
    Gelukkig nog een weekje vakantie, nog veel te doen!

Wat zijn jullie oud en nieuw plannen?

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wat fijn dat je even kon gaan liggen. Ik doe zoiets niet bij andere mensen haha, ook niet bij mijn ouders.
    Hier gewoon de standaard 'verplichtingen' gehad. 1 dagje mijn ouders, 1 dagje schoonouders.
    Verder hebben wij deze vakantie niet zoveel plannen. Mijn man gaat met oudjaar oliebollen bakken met de mannen uit zijn familie. Dat is traditie. En we hebben natuurlijk de pup die veel aandacht vraagt. Dus verder beetje opruimen en rustig aan doen.

JuffM vindt dit leuk.
  4. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ik mag werken met oud en nieuw, 2 late diensten, maar ben met kerst vrij geweest :) heb vanmorgen even gewerkt en zit nu in de wachtkamer bij de huisarts wederom voor het hoesten omdat ik er niet vanaf kom en ik me super moe viel omdat ik bijna niet slaap, slaap al een week op de bank! Ellende...

Verder gaan we morgen kijken bij onze vrienden van de carnaval voor de babyuitzet die we van hun kunnen overnemen en zondag gaan we naar het top 2000 cafe in hilversum en daarna smiddags oliebollen bakken! :)

JuffM vindt dit leuk.
  5. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Hier de feestdagen goed door gekomen, wel druk met alle bezoekjes en werken, ben ook blij dat het verplichte nu klaar is.

Vanmorgen de 20weken echo gehad en alles wat goed! Ze zien er beide op de echo goed uit.
    Wel moet ik met 32 weken een extra controle omdat ze denkt dat de placenta voor de ingang ligt.

Ik heb oud en nieuw geen plannen, misschien s avonds even de buurt is maar meer niet. Ik heb 1 januari de vroege dienst :roflmao:

6. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier ook leuke kerstdagen gehad.... Oudjaarsavond ook gewoon thuis... met lekkere hapje, oliebollen en appelflappen.

Verder begint de nesteldrang te komen...:o: Lekker vroeg dus...
    Nog iemand al last van?

lidu1 en JuffM vinden dit leuk.
  7. Avuna

Avuna Actief lid

31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    Kerst gevierd met de schoonouders, was gezellig maar heel druk/intens. Dus even bijkomen nu. Zondag vertrekken we op een korte vakantie met een bevriend stel en hun kinderen. Daar kijk ik erg naar uit: ik ben niet zo van het vuurwerk, maar daar ontkom je in Amsterdam toch niet helemaal aan.

Voor kerst trouwens een superschattig pakje voor de baby gekregen! Met roze strikjes enzo, en dan vol dinosaurussen. Precies onze smaak :o:

Sinds vanochtend hebben we ook een voorlopige naamkeuze gemaakt. Is het laatste woord nog niet over gezegd, maar in elk geval een naam die we allebei erg mooi vinden en die goed bij haar achternaam past!

Dielle, Gnana, Elraange en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    He he, eindelijk weer in de benen en genoeg energie om weer de laptop aan te slingeren. De afgelopen dagen ben ik flink lamlendig geweest door een flinke verkoudheid. Ik zat al zo in spanning omdat ik vandaag weer een controle had bij de verloskundige, maar ik kon gelukkig toch heen gaan :D We krijgen nog steeds een jongen, en alles was helemaal goed met hem. Moeders mag nog steeds aan de zoute drop vanwege de bloeddruk want die was ook een klein beetje gedaald. 8 Januari de 20 weken echo :p

Ik woog 75 kilo voor de zwangerschap en nu 5 kg aangekomen. Maar ik merk niet echt aan mijn kleding dat ik aangekomen ben (anders dan de groeiende buik uiteraard).

Nesteldrang merk ik wel een klein beetje. Ik wil dingen weggooien en kamers netjes hebben en alles schoon hebben. Ik ben blij dat ik volgende week nog vrij ben zodat ik dat mooi kan doen :p Qua babyuitzet hebben we bijna alles al binnen, dus dat scheelt weer :D

prulletje2 en JuffM vinden dit leuk.
  9. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡

16 mei

17 mei
    @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤
    @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤
    @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤

18 mei
    @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤

19 mei

20 mei

21 mei
    @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤
    @Innas - 37 jaar - 3e kindje

22 mei

23 mei
    @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje)
    @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤

24 mei

25 mei
    @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤

26 mei
    @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤

27 mei
    @Gnana - 24 jaar - 1e kindje ❤

28 mei

29 mei

30 mei
    @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje
    @Jale- 36 jaar - 3e kindje ❤
    @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤

31 mei
    @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤

1 juni
    @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤

4 juni
    @Mb25- 26 jaar - 1e kindje
    ----------------------------------------------

Afspraken

December

Kimm17- 24 december - 20weken echo
    Innas - 27 december - 20 weken echo
    lidu1 - 27 december - 20 weken echo
    Dielle - 30 december - 20 weken echo
    DDucky - 31 december - 20 weken echo

Januari
    Prulletje2 - 3 januari - 20w echo
    Elraange - 6 januari - 20wkn echo
    Kimm17 - 6 januari - controle vk
    Jale - 7 januari - 20 weken echo
    Avuna - 7 januari - 20 weken echo
    Witvlindertje - 7 januari - 20 weken echo
    Liva89 - 7 januari - controle vk
    lidu1 - 7 januari - controle vk
    Mb25 - 8 januari - controle vk
    Gnana - 8 januari - 20 weken echo
    Elraange - 10 januari - controle vk
    Juffm - 13 januari - 20 weken echo
    Mb25 - 16 januari - 20 weken echo
    Jale - 20 januari - controle vk
    lidu1 - 23 januari - groei echo + vk controle
    Gnana - 23 januari - controle vk

Sterretje(s):
    ☆ Mauzy82
    ☆ Blomma
    ☆ Peme
    ☆ Kramertje (10+4)

----------------------------------------------
    jongen (7) | meisje (5) | verrassing (4)

10. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier zo iets raars.... in ieder geval ik vind het raar. Manlief was met een vriend in Rotterdam centrum. Dus had gevraagd of hij even langs de Prenatal wilde lopen om die babybox op te halen. (De Prenatal hier in de buurt heeft de box al weken niet op voorraad) Had de mail met barcode naar hem gestuurd.... maar hij kreeg hem niet mee... want hij is een man en niet zwanger..... alleen vrouwen mogen hem ophalen...:|

11. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.295
    5.882
    113
    Vrouw
    Jaaaaa Mexico was echt super!! Prachtig resort, mooie dingen gezien, lekker gegeten, ruim 30 graden en lekker genoten van elkaar!!

Hopen wij ook, want 20 januari naar Gent voor de uitslag van het DNA onderzoek en in principe mogen we dan de eerstvolgende cyclus beginnen met een nieuwe ICSI poging.

Dank je wel, zo lief ❤️

Gnana, Elraange en Mb25 vinden dit leuk.
  12. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Wat slecht dat hij de doos niet mee kreeg... echt belachelijk!

13. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ben vanmiddag bij de huisarts geweest en heb bronchitis, onstekingswaardes waren iets verhoogd maar nog niet genoeg voor een kuur, huisarts was wat terughoudend wat ik ook snap als je zwanger bent, ziet niets anders op dan rustig aan doen en deze verkoudheid uit te zitten :$

14. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    @lidu1 fijn dat de 20 weken goed is verlopen. Blijft toch spannend vind ik altijd. Ik mag maandag. Ben nu al zenuwachtig pff. Hoop dat alles goed is.

@Jale belachelijk zeg. Die voorwaarde staat toch nergens? En de barcode kan lijkt mij maar 1x gescand worden. Ik zou prenatal mailen. Zou toch eens benieuwd zijn wat ze erop te zeggen hebben.

@Mb25 Wat vervelend zeg. Hoop dat je je snel beter voelt

@JuffM Wij hebben onze hele vriendengroep bij ons thuis met oud en nieuw. Dus gezellig druk.

lidu1 vindt dit leuk.
  15. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Veel succes

Kramertje vindt dit leuk.
  16. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Oei, beterschap!!

17. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Hoi ladies! Ik lees nog mee hoor, vooral heel druk geweest en wat minder behoefte om veel op zp te kijken.

@Blomma wat fijn om weer eens iets van jou te horen. Jammer van je test, was toch mooi geweest, maar 2020 wordt vast jouw jaar. Voelt soms toch een beetje alsof een nieuw jaar nieuwe kansen biedt.

@Mb25 wat naar van die bronchitis zeg, wat een combo ook met zwanger zijn, bah. Hopelijk ben je er snel vanaf.

@verhuizen: lijkt me idd qua timing ook beter om het nu dan nog te doen. Mijn vriend en ik gaan samenwonen per 1 april, dus erg lang de tijd hebben we niet om alles op orde te krijgen maarja.

@dames die 20 weken echo hebben binnenkort, succes! Hopelijk allemaal mooie echo's met gezonde kindjes. Ik heb mijn komende maandag om 08:30. Kijk er erg naar uit, maak me er niet te druk om. Hoop wel dat ik die kleine jongen snel regelmatig voel bewegen. Ik voel hem nu s'avonds af en toe, maar iets regelmatiger geeft toch meer rust.

Elraange, Gnana en Mb25 vinden dit leuk.
  18. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Gadsie beterschap !

Hier gisteren ook niet lekker en spugen en vandaag nasleep ervan
    Hopelijk voel ik me morgen weer iets beter

Mb25 vindt dit leuk.
  19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Noujaa wat is dat nou voor iets stoms!

20. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Zo, ik ben ook weer helemaal bij met lezen, na een drukke maar gezellige Kerstweek.

Leuk om te lezen de reacties op verhuizen en jullie huizen. Hier is t m uiteindelijk niet geworden, toen we s ochtends een afspraak hadden gemaakt voor 2e bezichtiging kregen we s middags een telefoontje dat ie verkocht was, beetje vaag en jammer, maar goed. Blijven rustig kijken, maar komende maanden niks doen, kunnen ook altijd over een jaar ofzo nog verhuizen.

Wil na de kerstvakantie ook weer wat gaan sporten, nu ergste moeheid voorbij is. Ga weer zwangerschapszwemmen, andere twee keer ook gedaan en vond ik echt heerlijk altijd.

Vrijdag 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed! Superblij mee, was er erg zenuwachtig voor... En... we krijgen een meisje!

SingleMomToBe, Witvlindertje, Avuna en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina