Jammer dat het huis verkocht is. Wonen jullie ook ergens waar de huizen zo snel gaan of was het gewoon pech? Wat fijn dat de echo goed was en gefeliciteerd met jullie meisje!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ 18 mei @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 19 mei 20 mei 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ 22 mei 23 mei @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje) ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 24 mei 25 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 26 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ 27 mei @Gnana - 24 jaar - 1e kindje ❤ 28 mei 29 mei 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ @Jale- 36 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 1 juni @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤ 4 juni @Mb25- 26 jaar - 1e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken December Dielle - 30 december - 20 weken echo DDucky - 31 december - 20 weken echo Januari Prulletje2 - 3 januari - 20w echo Elraange - 6 januari - 20wkn echo Kimm17 - 6 januari - controle vk Jale - 7 januari - 20 weken echo Avuna - 7 januari - 20 weken echo Witvlindertje - 7 januari - 20 weken echo Liva89 - 7 januari - controle vk lidu1 - 7 januari - controle vk Mb25 - 8 januari - controle vk Gnana - 8 januari - 20 weken echo Elraange - 10 januari - controle vk Juffm - 13 januari - 20 weken echo Mb25 - 16 januari - 20 weken echo Jale - 20 januari - controle vk lidu1 - 23 januari - groei echo + vk controle Gnana - 23 januari - controle vk Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ☆ Kramertje (10+4) ---------------------------------------------- jongen (7) | meisje (6) | verrassing (4)
@Innas Wat fijn! En gefeliciteerd!!! Zwemmen lijkt mij inderdaad ook heel erg fijn, zeker nu de buik groter en zwaarder wordt. Heeft de rest zich aangemeld voor een cursus of iets dergelijks? De meeste zwangerschapsactiviteiten en -cursussen zijn niet bij mij in de buurt en ik heb het best druk vanwege mijn studie, dus ik heb ervoor gekozen om het niet te doen.
@Innas balen van het huis, maar 20wkn echo maakt t vast weer helemaal goed. Zo fijn dat alles goed is en een meisje hoe leuk. @Dielle succes vandaag
Wij gaan in februari naar een informatieavond wat georganiseerd word door onze vk, gaat over wat we allemaal kunnen verwachten bij de bevalling enz, een cursus heb ik mij nog niet in verdiept, weet ook niet of dat wel wat voor mij is
@cursus: nee doe ik ook niet. Bij de eerste wel zwangerschaps yoga gedaan eventjes, maar was niet echt wat voor mij. Toen ook nog wel naar een voorlichting geweest over borstvoeding, maar die liep uiteindelijk voor geen meter. Bij de tweede ging het als een trein. Uiteindelijk leer ik beter van de praktijk vind ik. Ohja ik heb bij de eerste nog wel een cursus hypnobirthing gedaan, omdat ik echt veel angst had voor de bevalling. Ze beweren dan dat je zonder pijn kunt bevallen. Nou daar was bij mij niks van waar, maar het hielp me wel de ontspanning te krijgen tijdens de bevalling.
Mijn moeder had de voorlichtingen en cursussen ook afgeraden. Zelf had ze zwangerschapszwemmen en zwangerschapsgymnastiek gedaan, maar deed het meer om wat contact te krijgen met andere zwangere vrouwen in de buurt, maar ja, dan spreek je ook over 25 jaar geleden toen er nog geen fora en Facebook groepen e.d. waren. Op internet is ook zoveel informatie te vinden dat ik zelf ook een beetje twijfel over het nut van voorlichtingen.
Dank je dames. Heb de echo om 14.15u. Pff vind het spannend Hier geen cursus. Alleen bij de 1e gedaan. Zwangerschapsgym. Niks aan gehad. Vond het eerder grappig dat gepuf. Door mijn stormweeen kon ik er niks mee. Heb bij de 1e ook borstvoedingcursus gedaan maar ook daar niets aan gehad helaas. Dus alle zwangerschappen erna niets gevolgd. Is niets voor mij. Sowieso vind ik het in groepen niet fijn. Hier doen ze bij de verloskundige ook aan Pregnancy Centering dus alles in groepsverband. Gelukkig niet verplicht dus ik heb alle controles en afspraken gewoon individueel. Nou ik laat straks wat weten. Hopelijk gaan we met goed nieuws naar huis
@Dielle ooh wat fijn! Kan zelf ook niet wachten tot de 20 weken echo, duurt nog eventjes... Heb nog wel gelukkig 8 jan een controle bij de vk dan ben ik altijd de eerste dagen iig weer gerustgesteld, Gaan straks kijken naar een hele babyuitzet bij vrienden van ons, ben benieuwd, als het goed is hadden ze zowat alles voor ons nog voor in de babykamer, een box, wandelwagen, maxicosi enz. Zijn we in een keer klaar als het nog goed eruit ziet
Wat handig mb25! Hier gisteren toevallig ook een maxi cosi gehad. Of ja geruild eigenlijk. Een autostoel van ons waar onze kids te groot voor zijn naar mijn zwager en zij hadden nog een maxi cosi voor ons. Kindje van hen is net 1 dus dat is nog niet oud. Net even de prenatal doos opgehaald. Toch inderdaad wel de moeite die!
@Innas en @Dielle fijn van de goede echo! Moet een enorme opluchting zijn. Hier helaas wat minder nieuws. Echoscopiste vermoedde echodense darmen dus wordt doorgestuurd voor een guo. Iemand ervaring ermee? Voor de rest was alles gelukkig wel goed. Komt helaas wel cystic fybrosis voor in mijn familie dus ben er flink van geschrokken al vond de echoscopiste dat ik me er nog niet te druk over moet maken, maarja dat is natuurlijk altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Oh jeetje wat is dat dan echodense darmen? Ik snap dat je schrikt! Hopelijk valt het straks allemaal mee!
Dank je wel. Wat is dat schrikken zeg! Heb er ooit over gelezen. Ik neem aan dat je wordt doorgestuurd voor verder onderzoek?
@prulletje2 en @Dielle het is een zogenaamde softmarker voor een aantal afwijkingen waaronder syndroom van down en cystic fybrosis, maar kan ook duiden op een infectie of dat er een bloeding geweest is. Het kan ook niks zijn en vanzelf weer weg gaan. Daar hoop ik uiteraard op. Nu eerst weer in spanning afwachten op een guo. Het gaat ook nooit eens zonder slag of stoot hier
@Dielle Wat fijn dat alles goed was @Myrthew Sjeetje, dat is echt schrikken zeg. Ik hoop voor jullie dat het meevalt, en dat je snel terecht kan uiteraard.
Heb je een NIPT test laten doen? Want dan is syndroom van Down al getest. Een GUO is een uitgebreide echo? Weet je al wanneer je terecht kan?