Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ietsjes maar het is nog steeds zachtjes en minimaal het is zeker nog niet aan de buitenkant te zien of voelen.
    Kindje groeit goed volgens de verloskundige dus zal me maar niet al te druk maken. Zal wel weer gewoon een rustig kindje zijn net als mijn jongste was in de buik.

Elraange vindt dit leuk.
  2. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    ♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡

16 mei

17 mei
    @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤
    @Dielle - 38 jaar - 5e kindje ❤
    @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤

18 mei
    @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤

19 mei

20 mei

21 mei
    @Kimm17 - 27 jaar - 2e kindje ❤
    @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤

22 mei

23 mei
    @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje)
    @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤

24 mei

25 mei
    @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤

26 mei
    @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤

27 mei
    @Gnana - 24 jaar - 1e kindje ❤

28 mei

29 mei

30 mei
    @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje
    @Jale- 36 jaar - 3e kindje ❤
    @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤

31 mei
    @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤
    @Eliizzaa - 26 jaar - 1e kindje ❤

1 juni
    @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤

4 juni
    @Mb25- 26 jaar - 1e kindje
    ----------------------------------------------

Afspraken

Januari
    lidu1 - 23 januari - groei echo + vk controle
    Gnana - 23 januari - controle vk

Februari
    Kimm17 - 3 februari - controle vk
    Dielle - 3 februari - controle vk
    Mb25 - 3 februari - controle vk
    Liva89 - 6 februari - controle vk
    Elraange - 7 februari - suikertest 2 en controle vk
    Jale - 10 februari - diëtiste dagcurve
    Jale - 14 februari - controle vk
    Dielle - 25 februari - controle vk

Maart
    Dielle - 17 maart - controle vk + groeiecho

Sterretje(s):
    ☆ Mauzy82
    ☆ Blomma
    ☆ Peme
    ☆ Kramertje (10+4)

----------------------------------------------
    jongen (7) | meisje (8) | verrassing (4)

3. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier weer goed gekeurd. Bloeddruk nog steeds mooi laag. De vermoeidheid s morgens waarschijnlijk omdat ze veel van mijn energie gebruikt... was ook niet in gewicht gestegen. Zit al weken op -6/7 kg. Dus vooral rustig aan doen..

Kimm17, Gnana, Mb25 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Fijn @Jale gelukkig weer een goede controle.

@Dielle dit s hier vlgs mij ook de eersre die wat meer op zich laat wachten wat flinke schophes betreft. Misschien ligt t gewoon aan t feit dat ze de 5de zijn. En onze baarmoeders ingeklapte skippyballen zijn en eerst weer strak opgeblazen moeten staan voordat ze los kunnen haha

Dielle en prulletje2 vinden dit leuk.
  5. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Gisteren heeft mijn vriend voor het eerst een schopje gevoeld vanuit de buitenkant toen hij zijn hand op mijn buik legde :rolleyes: mijn placenta zit aan de achterkant zeiden ze bij de 20w echo :)

Kimm17, Gnana en prulletje2 vinden dit leuk.
  6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Dames uit het basisonderwijs, hebben jullie je verlof al geregeld? Hoeveel weken van de vakanties krijgen jullie nu uiteindelijk terug?

7. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Gebruiken jullie ook olie of creme om je buik in te smeren?
    Heb nu weer die van weleda gekocht vond die de vorige keer ook erg fijn.
    Maar is prijzig joh nie normaal!
    En ik doe ook elke keer na het douche even de koude kraan op mn buik :p mn oma zei dat dat goed werkte, vorige keer ook gedaan.

8. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Ja hier smeer ik gewoon met bodylotion geen speciale.
    Geen koude kraan, ik douche lekker warm.
    Maar heb ook wel eens gehoord over koude kraan, maar heb in mn hoofd dat de baby hier dan zo v schrikt hahaha

Kimm17 vindt dit leuk.
  9. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ik gebruik bodylotion van eucerin, heb eigenlijk vanalles voor mijn huid van eucerin omdat ik een extreem droge huid heb. Vooral nu het winter is. Smeer elke avond mijn buik even in en na het douchen heel mijn lijf :) tot nu toe nog geen strepen te bekennen :rolleyes:

Kimm17 vindt dit leuk.
  10. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    @creme ik smeer eigenlijk niets

@schopjes voel ik soms iets maar man en kinderen nog niet. Leuk dat sommige dat al wel hebben!

@kamertje enzo kunnen we niet zo veel ik nog. Heb wel eerste doos met kleertjes nu uitgezocht!
    Nog genoeg te doen dus

@kilo's hier gaat het hard zeker als ik lees dat het ook -6 nog kan zijn. Vandaag op visite bij vriendin geweest 2 weken geleden bevallen z ookk leuk! Moeten we er maar voor over hebben. Naast al het snaaien eet ik ook heel gezond.

Elraange vindt dit leuk.
  11. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee want het voorkomt toch geen striae helaas.
    Heb daar al last van :$ Na de 1e zwangerschap al.
    Maar we gaan voor een buikwandcorrectie na deze spruit zodat we hierna met een mooie strakke buik verder kunnen :p

Elraange en Kimm17 vinden dit leuk.
  12. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier ben ik bezig om de babyborrel te regelen op locatie. Heb een leuke zaal gevonden. Een andere als vorig jaar. Helaas is de zaal niet beschikbaar op de datum die ik wilde. Nu 2 weekjes later dan maar.

Al het bezoek individueel zie ik niet zitten.
    De mensen dichtbij ons komen toch wel de eerste week langs.
    Ik heb met alles ervaring nu :roflmao:. Kraambezoek individueel, kraamborrel thuis en kraamborrel op locatie. Dat laatste bevalt erg goed.

Wat doen jullie? Kraamborrel of kraamvisite?

Elraange en Kimm17 vinden dit leuk.
  13. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Had liever wel al een paar kilos erbij gehad. Was nu zelfs weer een kilo lichter... vk denkt dat ze van mijn energie eet... waardoor ik geen energie meer heb en snel uitgeput ben...

14. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    @creme Ik smeer op dit moment niet, maar als ik merk dat mijn huid erg droog is dan smeer ik met wat sheaboter. Ik heb al striae van het overgewicht dat ik vroeger had, dus of ik er nog meer krijg (op dit moment nog niet) maakt me echt helemaal niks uit.

@kraamborrel/visite Daar ben ik nog niet over uit. Aan de ene kant denk ik dat een kraamborrel fijn is omdat de familie van mijn vriend wat verder weg woont, maar aan de andere kant komen die sowieso al niet deze kant op en wij wel altijd naar hen, dus dan heb ik weer zoiets van waarom zou ik extra geld erin leggen om een locatie te huren als ze waarschijnlijk toch niet komen.

15. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Kraamborrel wilde ik bij de eerste ook doen maar niet gedaan uiteindelijk. Toen is iedereen verspreid gekomen.
    Deze keer zullen nog minder familieleden komen want ik spreek ze amper nog en heb ook geen behoefte aan ze.
    Mn moeder, zusje, schoonouders, oma's en opa, heel miss een paar ooms en tantes en dan houd het al op ;)

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Smeren doe ik ook niet. Bij de eerste wel gedaan, maar voorkomt idd geen striae. Ik heb het een heel klein beetje, maar dat is echt in de allerlaatste weken gekomen, toen was de rek er echt uit denk ik haha.

Hier ook de kleertjes die ik nog had van zolder gehaald. Is alleen maatje 50 en 56 wat ik nog bewaard heb in blauw en roze, alleen de leukste setjes. Daarna ben ik het gaan verkopen. Dus ik kan mooi 2 stapeltjes wassen voor de eerste dagen en daarna ga ik shoppen aangezien we het geslacht niet weten :D.

Hier doen we gewoon kraamvisite hoor. Heb juist geen zin om helemaal iets te organiseren. Mensen komen maar wanneer ze willen, dan krijgen ze een beschuitje, even baby knuffelen en houdoe. Wij hadden bij de tweede zelfs op de kaart staan dat we alleen de eerste weken bezoek wilden. Want bij de eerste kwamen ze na meer dan een half jaar later nog steeds. Dat vond ik zo stom dan.

17. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Pff dat was bij onze eerste ook.
    Was er zo klaar mee.
    Mensen gehad die dus na paar maanden kwamen, maar het als een leuk avondje zagen ipv kraamvisite. Die bleven tot middernacht hangen o_O

Dus een kraamborrel mooi alles in 1x

18. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Wij doen kraamvisite, heb ook geen zin om wat te organiseren, en vind zelf vaak die borrelavondjes wel gezellig :) maar het zou idd wel apart zijn als ze een half jaar later nog komen voor een kraambezoekje..

19. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Ja dat snap ik. Kan een diëtiste niet met je mee kijken qua eten om meer energie te krijgen ?

20. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    @visite/borrel we hebben nu d het gedaan en denk d se t visite steeds minder wordt. We hebben wel een avond toen gepland voor vriendengroep van mn man en die vond ik al best pittig

Deel Deze Pagina