Smeren doe ik eigenlijk ook nog niet echt, wel heb ik de weleda in huis. Ik heb al vanaf mijn jeugd heel, heel veel striae en bij de eerste twee zwangerschappen is dat alleen maar erger geworden. Moet ook zeggen dat ik echt nog, voor mijn gevoel, een kleine buik heb. Ik draag ze vooral naar boven ipv naar buiten.
Oh ik ben ook een ei echt. Gisteren op tijd naar bed gegaan, maar mijn dochter van 3 wilde niet slapen. Steeds huilen. Mijn man was erbij. Uiteindelijk bij ons in bed gelegd, maar was ze natuurlijk wakker. Steeds draaien en kreunen en geluidjes maken ed. Ik kon echt niet slapen. Dus ik boos naar haar bed. Vervolgens lig ik daar te huilen omdat ik niet in mijn eigen bed kon slapen. Toen weer terug gegaan, mijn man er heel overstuur uitgestuurd met haar. Ik zeg gaan jullie maar samen in haar bed liggen. Hij doet dat braaf (maar daar slaapt voor hem natuurlijk ook voor geen meter). Komt hij nog even terug om mij te troosten. Ik weer huilen natuurlijk. En brullen dat ik de baby niet meer hoef. Komt hij vanmorgen zeggen dat hij eigenlijk nog een verrassing voor me had. Hij had de babykamer besteld die ik graag wilde (en die we eigenlijk niet zouden kopen, omdat we gewoon iets tweedehands of van ikea zouden doen). Hij had eigenlijk gewild dat die klaar stond als ik thuis kwam van mijn werk, maar de babypark meneer was er vanmorgen voor 7u al, dus kon hij het niet geheim houden. Pff ik weer huilen natuurlijk, maar dit keer omdat ik het zo lief vond! Ik kan er niet aan denken want dan schiet ik weer vol. Ben benieuwd als ik straks thuis kom.
@prulletje2 wat ontzettend lief van je man ben ook benieuwd hoe het eruit ziet! Wij krijgen volgende week dinsdag de meubels bezorgd, kan niet wachten
Vandaag wordt het een k*t dag, sorry voor mijn taalgebruik maar eind van de middag gaan we onze hond laten inslapen. Onze bull is een herplaatser maar echt de leukste en liefste hond, doet geen vlieg kwaad en om haar meer lijden te besparen is het vanavond klaar.. Bleh.. zoveel stress van dat ik vannacht niet kon slapen en heb lopen spugen
@Dielle @Mb25 thanks! Ja het is alleen een ledikantje en commode hoor. De kast is een soort inbouw. Die zit vast aan de muur en op de vloer. Als we die weghalen zouden we ook de muur kapot maken en geen laminaat meer onder de kast door hebben lopen. Die is dus niet zo mooi, maar we gaan niet verbouwen, want we willen over een tijdje de hele bovenverdieping nog doen. Dus dat zou zonde zijn. Ik wilde misschien wel nog wat muurtjes verven, dat is ook nog niet gebeurd. Beetje verkeerde volgorde dus haha.
@prulletje2 Ah wat lief van jouw man! Van dit soort dingen kan je toch gewoon alleen maar smelten @lidu1 Wat verdrietig is dat zeg... heel veel sterkte!
@prulletje2 wat een nacht zeg haha En wat een lieve man heb jij die je komt troosten en ook nog een verrassing heeft. Ik ben ook benieuwd naar de foto. En vanavond koop je gewoon lkkre taartjes +een kaart waar je zet wat voor een lieverd hij is
@lidu1 wat een knapperd zeg en wat heftig zeg.. Ik weet hoe t is om je hond in te laten slapen , het zijn toch een soort kindjes. Het verlies kan ook heel heftig zijn. Sterkte meid. Bij ons is t nu 4jaar geleden, maar nog een gemis...
@lidu1 heel veel sterkte vandaag! Dat is idd zwaar k*t! Ik moet er niet aan denken dat dat ooit gebeuren gaat met onze berner, krijg dan spontaan de tranen in de ogen! @Dielle Dat is idd een mooie flinke buik! ik merk nu ook dat het de laatste weken wel flink aan het groeien is, ook al krijg ik nog steeds te horen dat ik een bescheiden buikje heb als ik zeg dat ik net over de helft ben. Maar merk het de laatste week met bukken dat er echt zon rol/bal in de weg begint te zitten haha
Weer even niet meer of de vraag al eerder gesteld is maar weten jullie al of jullie borstvoeding of flesvoeding gaan geven? Ik wil wel heel graag borstvoeding proberen en heb me er ook al een beetje in verdiept. Maar zou het mogelijk en haalbaar zijn om borstvoeding en afgekolfde melk via de fles afgewisseld te kunnen geven? Zodat mijn vriend ook af en toe een flesje kan geven? (ervan uit gaande dat het lukt met de borstvoeding)
Ik ga wel voor borstvoeding, maar ook maar zien of het lukt. Bij mijn zoontje lukte het maar 3 weken, bij mijn dochter 14 maanden. Mijn dochter was wel een flesweigeraar. Dat ging dus echt niet. Maar het zal vast kunnen bij andere baby's dat het wel afwisselend kan.
Oh wat ben je mooi @Dielle prachtige buik en jurkje!!! @Gnana ja ook al mooie buik. Ik ga nu 1 maken..
Mmm hier valt mn buik niet zo op, maar hij zit er echt, lijkt wel of k zelfs geen tieten heb. Nou jullie moeten t er maar mee doen haha Ligt aan de wijde shirt!!
Dit is het geworden. Nu nog een beetje een rommelhoekje. Moeten nog verven, iets anders voor het raam, bedjes opmaken, aankleding enz. Weet ook niet of de indeling zo blijft nog hoor.
Ik wil borstvoeding geven. Aangezien de baby overdag naar mijn moeder zal moeten zal ik wel moeten kolven. Dus ik neem aan dat dat geen probleem zal zijn (hoop ik). Wat mooi!!!! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat