Hier hebben we gisteren een knoop doorgehakt over de meisjesnaam. Jongensnaam hadden we al. Kan nog wel veranderen, maar het geeft me nu wel rust dat we iets gekozen hebben. En het heeft allemaal leuke dubbele betekenissen (toevallig, daar hebben we hem niet op uitgezocht), dus dat is ook wel leuk. @Avuna haha ik vond een hangkast voor mijn dochter juist wel heel handig. Veel jurkjes om op te hangen. Voor mijn zoontje heb ik ook liever een legkast.
Nou dames onze babykamer is bijna klaar, meubels zijn vandaag bezorgd en vriendlief heeft het vanavond allemaal in elkaar gezet... nog een wandplank ophangen boven de commode, schoonmaken en leuk inrichten en dan kan de kleine frummel wel komen in juni
@prulletje2 jij vroeg laatst qua verlof en vakantie toch Ik weet niet meer of ik er antwoord op gegeven heb Ik heb laatst ket bestuur gebeld en die gaf aan dat ik alles erachteraan mag plakken dus mei vakantie en zomer vakantie. Hoebis met jullie met staken ?
Ja klopt ik heb het inmiddels ook gehoord. Ik ben met verlof van meivakantie tot een met de herfstvakantie. (Daar heb ik wel een kort stukje ouderschapsverlof tussen geplakt om te overbruggen hoor). En jij? Misschien maakt het ook nog verschil wanneer je precies bent uitgerekend en wanneer je zomervakantie start. Ik ben 26 mei uitgerekend en wij zitten in regio zuid. Mijn laatste week van de zomervakantie zou eigenlijk niet meer meetellen. Dus die krijg ik dan niet terug. Ja onze school staakt donderdag en vrijdag ook weer. Of nouja, het bestuur eigenlijk. De scholen zijn dicht, maar er wordt dit keer niet uitbetaald. Wie wel betaald wil krijgen is toch op school, maar dan zonder kinderen. Ik ben vrijdag sowieso altijd al vrij. Dus ik staak alleen donderdag. Dan ben ik thuis met mijn kinderen want die kunnen ook niet naar school. Hoe is het bij jullie?
Wat mooi!! Hier zijn we ook al bijna klaar. Afgelopen weekend een plank boven de commode opgehangen en dit weekend gaan we aan de slag met de vensterbank. En dan kan ook hier het inrichten en ordenen van de hele uitzet beginnen
Hier wordt er per school besloten School is dicht en ik staak niet Vidn financieel nu even niet haalbaar Ik ben 1 juni uitgeteld maar moet 6 weken van te voren stoppen dus 1 week voor kei vakantie stop ik En moet eind september of begin oktober weer beginnen Neem tot nu toe geen ouderschapsverlof op
Ik koop van Philips avent zo een baby starter set. Krijg je 4 flessen meende ik erbij. Ik Heb die bij mijn zoontje heel lang gebruikt.
Jij bent scherp haha Flessen om bv in te bewaren heb ik een stuk of 40 die had ik de vorige keer ook allemaal nodig
Oh zoveel? Ik had geloof ik ijsblokjes bakjes. En als het dan blokjes waren deed ik ze per aantal in zakjes (beetje afhankelijk van hoeveel er in een fles moest). Mijn dochter was een flesweigeraar, dus ik had de eerste tijd veel voorraad. Want op mijn werk moest ik toen wel gewoon kolven. Maar op een gegeven moment kwam ik in het ziekenhuis te liggen met nierstenen en toen moest mijn man het een paar dagen met haar alleen stellen en toen ging die voorraad er wel heel rap doorheen. Toen nam ze inmiddels wel de fles, maar toen was ze alweer een maand of 7-8 geloof ik. Maar ook alleen nog als ik er niet was. Ik had 8 medela flesjes. 4 in een koeltasje mee naar het werk en die andere 4 stonden dan thuis in de koelkast of in de vaatwasser. Dat was voldoende voor mij.
Ja ik had eerst ook ijszakjes alleen dat nam zoveel plaats in beslag. Heel mn vriezer lag vol met melk en toen ben ik maar flesjes gaan kopen. Was een set van 40 stuks die op de Medelakolf konden. ik kolfde veelste veel en mijn zoontje werd toen ineens ook fles weigeraar dus ik zat met mega veel melk. Voelde me een melk koe zoveel kwam eruit haha. 10 min kolven en had 2 flesjes vol. Heb ook heel veel door de gootsteen gespoeld
Oh ik vond zakjes juist minder plek innemen. Wel fijn dat je zo'n goede productie had! Maar blij te horen dat jij ook niet zo moeilijk doet over die bv en het dus ook gewoon weggooit haha. Ik ben lid van zo'n fb pagina over bv. Daar komen zo vaak van die verhalen voorbij waar ik me echt over verbaas. Ze doen soms echt alsof het miljoenen euro's waard is ofzo. Dan denk ik mens, de halve wereld doet het, al eeuwen lang. Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Het is fijn als het lukt, en zo niet dan ook prima. Maar goed, dat is mijn mening .
Dames volgens mij heb ik last van nesteldrang merk dat ik alles schoon wil hebben... iets te schoon haha, hebben jullie dit ook? Wil alles zelf nog een keer lekker fris uitwassen, van beddengoed voor de baby tot aan nieuwe kleertjes enz, maar wil dat dan ook weer niet te vroeg doen zoals nu want dan is het over een paar maand weer minder fris voor mijn gevoel
Ja hier ook! Het komt me daarom ook goed uit dat ik vandaag en morgen vrij ben Ik heb de kleertjes en het beddengoed e.d. nog niet uitgewassen en het meeste zit nog in de verpakking, maar ohh die drang is zo groot