Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ohja dat is wel een goede tip, nog niet aan gedacht!

Dielle vindt dit leuk.
  2. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hey meiden, ik lees af en toe nog mee hier hoor, wat gaan jullie hard!!

@Kramertje ik had in het andere topic al gereageerd, maar dikke knuffel. Ik duim als een malle voor je!

Nou, ik deed donderdagavond een test... :eek::oops: Shock..! Ik zat op cd 36, mijn vorige cyclus duurde 35 dgn dus dacht dat het ook wel laat zou zijn... Maar ik had geen bruinverlies. En ook geen pijn. Bizar..! Bi-zar!! Ik had dit echt niet zó snel verwacht, de vorige keer duurde het 13 mnd. Drie keer is scheepsrecht, het moet..! Vanmorgen nog een knaller gelukkig. Duimen jullie?

Bijgevoegde bestanden:

JuffM, Innas, Elraange en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Waaah super! Het is je gegund meis! Gefeliciteerd!

Blomma vindt dit leuk.
  4. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Gefeliciteerd!!!! Wat fijn!!! :D:D:D

Blomma vindt dit leuk.
  5. Avuna

Avuna Actief lid

31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    @Blomma Wat een goed nieuws! Ik duim voor je :)

Blomma vindt dit leuk.
  6. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Blomma gefeliciteerd en we duimen voor je!

Blomma vindt dit leuk.
  7. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Blomma wat een super nieuws! We gaan duimen voor je ♡

Blomma vindt dit leuk.
  8. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    @Blomma wat super fijn om zo'n positief berichtje van je te lezen! Het is je gegund! En idd 3x moet gewoon scheepsrecht zijn! Van harte gefeliciteerd! :D:D

Blomma vindt dit leuk.
  9. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Blomma ja tuurlijk duim k voor je.
    Gefeliciteerd wat een knaller zeg.
    Nu komt t goed:thumup:

Blomma vindt dit leuk.
  10. Myrthew

Myrthew Bekend lid

13 sep 2018
    741
    797
    93
    Vrouw
    Whoeeeh @Blomma wat fijn! Het is je gegund meid! Ga heel hard voor je duimen dat het deze keer goed mag gaan :thumup:

Blomma vindt dit leuk.
  11. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Gefeliciteerd @Blomma ziet er goed uit :)!!!

@Kramertje goed dat jullie goede uitslagen hebben gekregen, hopelijk mag het snel weer gaan lukken voor jullie !!

Blomma en Kramertje vinden dit leuk.
  12. Hela30

Hela30 Actief lid

26 okt 2019
    101
    55
    28
    Vrouw
    Hoi dames,

hebben jullie ook last van harde buiken. Ik ben 23+2 weken zwanger en er zijn dagen dat ik flinke harde buiken heb gisteren was het zo erg dat ze maar bleven komen toch maar het ziekenhuis gebeld en mocht gelijk langs komen echo gehad en inwendige echo om de baarmoederhals te meten alles was goed gelukkig urine was ook schoon. Vandaag valt het gelukkig wel mee met de harde buiken. Ik maak me af en toe toch echt wel zorgen

13. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik had laatst wel 2 dagen veel last van harde buiken maar toen was ik ook niet lekker.
    Maar Dat is wel even schrikken zeg dat je het al zo erg hebt! Gelukkig is alles goed maar leuk is anders!

14. Hela30

Hela30 Actief lid

26 okt 2019
    101
    55
    28
    Vrouw
    ja was echt apart bij elke beweging kreeg ik een harde buik. Gelukkig ook tijdens het ziekenhuis bezoek was bang dat ze zouden denken dat ik me aanstel maar gelukkig zagen ze het zelf ook. Vandaag is het gelukkig veel minder terwijl ik gewerkt heb en fysiek veel meer heb gedaan dan de afgelopen paar dagen

15. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ik heb nog niet het idee dat ik een harde buik gehad heb, heb wel is gehad dat ik na een drukke dag werken een wat ongemakkelijk opgeblazen gevoel bij mn buik had maar dat zijn geen harde buiken volgens mij... hoop ook dat ik daar de komende tijd geen last van heb want zo te lezen klinkt het niet echt prettig!
    @Hela30 wel fijn dat ze het serieus namen op het ziekenhuis en dat het nu weer wat beter gaat :)

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hier wel af en toe een harde buik, maar niet dat ik me er zorgen om maak of dat het mega ongemakkelijk aanvoelt.
    @Hela30 gelukkig dat het in het ziekenhuis ook te zien was. Ik heb dat dan ook altijd zo'n gevoel van dat ze denken dat je je aanstelt.
    Ook wel eens meegemaakt dat ik met mega krampen naar de huisarts geweest ben (niet zwanger) en dat ik bij haar in het kamertje heb staan overgeven van de pijn. Ze zei letterlijk dat het maar goed was dat dat gebeurd was, anders had ze me naar huis gestuurd. Nouja zeg! (Bleken later nierstenen).

Hier nu wel steeds meer last van maagzuur. En ook last van mijn ribben, alsof alles er tegenaan drukt. En mijn bekkenbodem doet regelmatig veel pijn. Niks is dan goed, lopen niet, zitten niet... Maar ja met 2 kleine kinderen thuis moet ik toch regelmatig opstaan voor dingen, trappen op en af, en op zich kunnen ze prima lopen ed maar til ik ze automatisch toch op voor dingen. En dat heb ik dan allemaal niet zo in de gaten en dan voel ik dat later pas. Voel me soms echt zo'n oud vrouwtje wiens lijf haar in de steek laat ofzo. Maar goed, einde klaagmodus, want verder gaat alles volgens mij gewoon prima.

17. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ik heb ook zo af en toe een harde buik meestal na het tillen van de boodschsappen ofzo.

En laatste dagen heel veel last van maagzuur. Dus de eerste Rennies zitten er al in..o_O

Mevrouw is ook lekker druk de laatste dagen. En nu ook echt goed zichtbaar aan de buitenkant als ze beweegt. Je ziet mn buik dan aan de buitenkant bewegen.

Welke vitamine d nemen jullie? Davitamon of gewoon een huismerk van de kruidvat ofzo? Zag namelijk dat Davitamon 1+1 gratis is..(ook de votamine k). Maar in de aquasum zit die ene stof die ze juist afraden en in de vitamine d op oliebasis zit pinda zag ik...

18. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Hela30 hier ook al last v harde buiken bij lopen en fietsen, maar ook bij zware tassen tillen en dat soort dingen.
    Niet frequent om de zoveel minuten hoor, maar wel meerdere gedurende de dag.
    Niets ernstigs..

Nu heb k wel wat : gister mn urine getest op t werk, ben al dgn niet fit ( verkouden en hoesten) maar reden was dat ik urine ging testen omdat ik last van mijn li flank had ( nierregio).
    Geen plasklachten, alleen dat ondanks het vele drinken het toch erg donkere urine bleef. Nu zat er spoor leuko in , maar verder dus best veel eiwit.
    Na 2uur heb ik t weer getest: weer veel eiwit en nu ipv leuko spoor bloed.
    Heb het toch sws laten kweken ook op strept b.
    Maar toch blijft t wat hangen, kan t met mn griepje te maken hebben?
    Iemand eerder gehad?

19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Hier neem k nu geen vit d meer.
    Deed v davitamon.
    Denk dat die prima is en als die in de aanbieding is, inslaan maar hihi

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik heb bij mijn andere kids wel altijd gewoon die olie gehad, tot ze over konden op smelttabletjes. Die aquasum nooit gehad. Ik weet niet wat daar het voordeel van was? Maar nu met die stof neem ik die sowieso niet natuurlijk. Over de pinda, dat wist ik niet. Zou dat zoveel kwaad kunnen?

Deel Deze Pagina