Ik ga ook niet naar de 9 maanden beurs, heb er eerlijk gezegd gewoon geen behoefte aan en ook totaal geen zin in om daar de hele dag rond te gaan lopen geloof wel dat het best een keertje leuk kan zijn hoor maar ga liever wat anders doen op een vrije dag
Ik denk dat ik de 10kilo ook al aangetikt heb hoor, vreetbuien heb ik ook. K ga nu ook niet overal om denken qua kha ed. Dat doen we straks weer met ons clubje hihi Ik wil ook genieten. Hoe gaat t met de storm bij jullie? Hier valt t om mijn huis heen mee, Maar in de wijk alwel meerdere bomen omgewaaid en schutting foetsie.
Hallo meiden, eindelijk 24 weken bereikt was toch soort van een mijlpaal voor mij. Mijn buik begint te groeien ik merk wel dat ik eerst de baby onderin bij mijn schaamstreek hard voelde en nu voel ik het overal en boven mijn navel maar de schopjes en bewegingen zijn niet meer zo hard als eerst. Ik maak me hier wel zorgen om eigenlijk maar durf dan weer niet te bellen omdat ik de baby wel duidelijk druk voel bewegen. Is er iemand die dit ook herkent?
Hier valt het opzich nog mee met de storm, bij de buren zijn er een paar dakpannen af gewaaid en hebben net onderweg een paar omgewaaide bomen gezien in een weiland.. we zien wel hoe het verder gaat
Ik zit rond de +7 kilo Hier begint de storm wel een beetje maar het valt tot nu toe mee. We hebben alles binnen gezet wat kon haha. Aangezien we net ons huis verkocht hebben Ofja koopovereenkomst word komende week getekend ;p dus even extra voorzichtig haha @Hela30 Als je je zorgen maakt gewoon bellen, liever net iets te vaak dan net te weinig!
lastige is dat ik dinsdag op controle ben geweest en alles was goed toen was de baby ook druk aan het bewegen en de verloskundige voelde dat ook baarmoeder is goed gegroeid. Sinds donderdag lijkt de bewegingen minder hard dan normaal vandaar dat ik twijfel of het er bij hoort
Nou wat een fijne dag vandaag. Vanochtend ben ik wakker geworden met tepelkloven. Blijkbaar worden mijn zoogcompressen toch natter dan verwacht - met die paar druppels colostrum. Kon gelukkig bij de Jumbo vandaag nog een crème halen. Hopelijk werkt het want wauw, wat is dit toch pijnlijk Door de storm zijn hier wel een paar omgevallen bomen in de omgeving, maar gelukkig hebben wij hier geen schade.
Hier het zelfde @Hela30. Eerst alleen onderin toen wat rustiger en nu soms hele aardverschuivingen. Merk dat mn buik ook flink aan het groeien is.... een soort spierpijn. Hier wel veel wind en een omgewaaide boom in de straat...
Jeej 26 weken alweer! Bizar, nog maar twee weken tot het derde trimester Ooh negen maanden beurs zou echt niks voor mij zijn haha, vind dat soort beursen net als de huishoudbeurs altijd een groot promo-event waar ze je van allerlei zooi proberen aan te smeren Qua bewegingen voel ik ze op heel wisselijke plekken en de sterkte en hoeveelheid wisselt ook wel sterk per dag. Heb het idee dat hij continu aan het draaien is want soms voel ik hem boven mijn navel en dan weer aan de onderkant of zijkanten of op twee plekke tegelijk. @Hela30 heb jij bewegingen besproken tijdens je controle? Bij mij zeiden ze tijdens de laatste controle dat het tot 28 weken nog wel erg kan wisselen hoe actief je baby is. Moet wel zeggen dat ik mijn baby wel elke dag voel en ook echt aan de telefoon zou hangen als dat een dag niet zo is. Ik hoop dat je je niet teveel zorgen maakt, anders idd gewoon bellen.
Hier werd inderdaad ook gezegd dat alles w ast je voor de 28 weken voelt is leuk meegenomen maar daarna moet je de baby toch wek elke dag voelen.. hoellikk heb je er iets aan en anders gewoon bellen!
Hier wisselen de bewegingen ook nog erg. Soms sterk, soms minder. Ik maak me zelf niet zo snel zorgen, maar als je dat wel doet mag je gewoon bellen. Daar zijn ze voor. Hier is het erg meegevallen met de storm. Wij hebben wel gezorgd dat we gisteren alleen 's ochtends nog even de weg op hoefden en daarna binnen gebleven. Wel de trampoline in de tuin even een stuk uit de wind verplaatst, want die zag ik omhoog komen. Vandaag was mijn zoontje ziek, dus ook binnen gebleven. Het waaide volgens mij nog wel flink. Ik heb nog eigenlijk niet gezien of er in de omgeving nog dingen gebeurd zijn.
Hier ook niet veel gemerkt van de storm, wel waaide het hard maar meer ook niet. Hier nu +6 kilo en hoop ook echt dat ik in die buurt blijf hangen, ik ben natuurlijk al wel begonnen met overgewicht. Zijn er hier ook dames die hebben gerookt? Ik ben net voor deze zwangerschap gestopt (daarvoor jaren wel gerookt, dan weer jaren niet enz enz) maar ik heb nu soms echt "zin" in een sigaret.
Hier gister gesprek gehad bij de dietist voor dagcurve... alleen had ze niet genoeg sticks om te testen dus die brengt ze nog langs... denk niet dat er wat uit komt trouwens. Moest even test prikken... had s morgens gewoon ontbeten en later nog zo'n wafel op en de waarde was 5.8... Oudste dochter nog steeds ziek van de griep... sinds vorige week zondag al... ... ook al 2 kg afgevallen... en ze is al niet de dikste.... Merk wel dat beeb weer een groeispurt heeft... voel me weer zo belabberd.... snel moe/uitgeput en snel last van hartkloppingen....
Hier gisteren de kinkhoest vaccinatie gehaald. Mijn zoontje is ook ziek, sinds zondag. Allemaal koorts en flink verkouden. Hij slaapt dus ook slecht, en wij dus ook. Ik heb gisteren vanuit de nesteldrang de speelkamer van de kinderen en de hele kelder opgeruimd, inclusief kasten verplaatsen ed. Dat in combinatie met het slechte slapen was achteraf niet zo'n goed idee. Ben nu op mijn werk, ook flink aan het snotteren. Overal spierpijn en last van mijn bekken. Bleh, echt geen zin vandaag. Ik weet niet precies hoeveel ik aangekomen ben. Ik denk een kilo of 7. Vorige week vroeg mijn directrice 'zo, laat dat buikske eens zien' en toen keek ze en zei ze erachter aan 'nou die borsten doen ook goed mee!'. Gelukkig vonden andere collega's het ook een rare opmerking. En vandaag ook weer een paar keer te horen gekregen dat het al een flinke buik is en nog iemand die zei 'zo hoe ver ben je dan? Was je bij de vorige ook zo zwaar?'. Ik heb nu geen foto, maar zal hem snel eens maken. Ik vind het namelijk best normaal. Maar ik merk dat ik zulke opmerkingen heel vervelend vind. Ik weet dan niet zo goed commentaar te geven. Ik was al niet blij met mijn gewicht en zoiets maakt me best verdrietig en onzeker. Hebben jullie dat ook?
Ik was altijd al onzeker over mijn lichaam maar merk dat ik er nu minder moeite mee heb. Ja ik ben nog steeds te zwaar maar op dit moment is mijn lichaam druk bezig om twee mensjes te maken dus wat een ander van mijn te dikke lichaam vind zal me nu een worst zijn. Dat ik na de geboorte weer aan de lijn doe is omdat ik zelf weer lekker in mijn vel wil zitten en niet omdat een ander het wil.
Wel merk ik nu dat de dagen wel erg lang duren, en net als nu heb ik de pap wel op en zou ik eigenlijk heel graag even willen liggen. Maar ja, moet om 14:15 de andere twee ophalen dus dat is geen optie. Zijn jullie ook zo moe?
Ah ja maar hebben mensen bij jou niet snel van 'oh ja maar jij krijgt er 2, dus dan is het logisch'.? Hier is het dan eerder van 'weet je wel zeker dat het er maar 1 is?'
Ja dat heb ik ook wel. Maar ben nu ook niet fit. Vorige week voelde ik me wel beter. Dan gaat het wel zolang ik bezig ben. Maar zodra ik dan ga zitten ben ik toch wel kapot merk ik dan.
Niks van aantrekken hoor. Hier precies zo. Werd er ook onzeker van. Mijn buik is ook al flink..dat wel maar de verloskundige zegt dat het goed is. Baby groeit normaal. Iedere buik, bouw en buikspieren zijn anders. Hier sinds vandaag een zere keel en begin ook te snotteren. Alweer!! Pff lijkt wel of ik alles oppik. Verschrikkelijk Ik krijg morgen de kinkhoestvaccinatie