Ik ben niet klein, 1.74, en twee keer al ruim over de 40 weken gegaan, 40+5 en 41+0, dus dat klopt met de theorie. Eigenlijk ga ik er vanuit dat ik nu ook wel weer de 40 weken over ga, en hoop het ergens ook wel, want ben tot 36/37 weken nog druk met werk (werk voor mezelf) om vanalles af te ronden om 4 maanden even niks te hoeven doen. En hoop de weken daarna in huis toch nog even e.e.a. te kunnen doen waar ik nu niet aan toe kom en even te genieten van de rust nog. Dus ben heel benieuwd...
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ @Dielle - 38 jaar - 5e kindje ❤ @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ 18 mei @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 19 mei 20 mei 21 mei @Kimm17 - 27 jaar - 2e kindje ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ 22 mei 23 mei @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje) ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 24 mei 25 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 26 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ 27 mei @Gnana - 24 jaar - 1e kindje ❤ 28 mei 29 mei 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ @Jale- 36 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ @Eliizzaa - 26 jaar - 1e kindje ❤ 1 juni @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤ 4 juni @Mb25- 26 jaar - 1e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken Februari Innas - 24 februari - suikertest en controle vk Dielle - 25 februari - controle vk Maart Mb25 - 3 maart - controle vk Dielle - 17 maart - controle vk + groeiecho Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ☆ Kramertje (10+4) ---------------------------------------------- jongen (7) | meisje (8) | verrassing (4)
Dankje! Op zich is er hulp genoeg, wel doe ik hier meer in het huishouden dan mijn man maar dat is ook omdat ik meer thuis ben. Als hij thuis is draait hij ook gewoon het huishouden met alles er op en er aan dus dan moet ook wel goed komen.
@Elraange Op zich niet zo goed. Ze heeft veel uitval en zal een langdurig revalidatie proces moeten aan gaan om te kijken wat nog mogelijk is.
@lidu1 wat een vervelend bericht Heel veel sterkte! Qua bevallen.. er is nog niets klaar hier dus liever nog niet Mn man is er wel heel hard voor aan het werk Ik heb allebei 39 en paar dagen de gepläbde keizersnede gehad dus verwacht niet dat het nu ineens wel zelf start.. Al zou me dar wel goed uit komen haha
Ik heb gisteren tijdens het carnavals feestje waarschijnlijk 1 plastic bekertje met radler 2.0 gehad iemand anders haalde het voor mij maar toen ik later radler 0.0 wou halen gaven ze aan dat ze dat helemaal niet hadden..voel me zo stom.. laat dus deze carnaval niet weer iemand drinken voor mij halen! Weet wel dat een glaasje volgens mij niet heel veel kwaad kan maar een fijn gevoel is het niet
@lidu1 Wat erg... Sterkte @Mb25 Ja dat is ook schrikken. Je zou toch denken dat iedereen weet dat je een zwangere niet zomaar alcohol moet geven - zelfs niet als er geen 0.0 is
Jeuj 27 weken dansje! Vandaag zit ik officieel in het derde trimester! @lidu1 heftig van je schoonmoeder, hopelijk gaat het revalideren spoedig. @Mb25 jezus, wat slordig zeg. Daar zou ik echt pissig van worden. Maar denk inderdaad niet dat het heel veel kwaad kan. Over het vroeg bevallen. Mijn moeder is klein (1.58) en twee keer met 28 weken bevallen. Bij de derde zwangerschap hebben ze haar baarmoeder dichtgenaaid en is mijn broertje wel gewoon na de 40 weken geboren. Toevallig hadden we het er laatst over en kwamen we tot de conclusie dat bijna elke vrouw in onze familie te vroeg bevallen is. Ben zelf ook maar 164 en de baby is vrij groot al, dus houd mijn hart vast.
Vrijdag hebben we een extra pretecho gepland, met 3D/4D. Zo'n zin in! Ik ben heel benieuwd hoe mijn tweede kleine meid gaat zijn. Is iig al gezellig met veel gerommel in mijn buik... Grote zus kwam pas met 40+5 (na 2x strippen!) en ik ben 1,63. Dus de kleine mama's-theorie gaat niet altijd op
Hoe vaak voelen jullie de kleine bewegen in jullie buik? Vandaag lijkt er bij mij geen eind aan te komen haha wat is eigenlijk normaal voor dit termijn? Mijn moeder en zusje komen zo gezellig een bakkie doen en de babykamer bekijken wordt misschien toch een keer tijd dat ik het een beetje leuk aan ga kleden, t is nu nog zo kaal
Oh hij schopt vanaf 20 week op vaste tijden. Hij trapt om de 2 uur en dan ook om de 5 seconden of zo. Hij beweegt dan ongeveer een uur. Dus ik heb ongeveer een uurtje "rust" tot meneer weer een feestje bouwt Het schijnt dat dat een trekje is dat hij van mijn kant van de familie heeft overgenomen omdat mijn vriend en zijn broer altijd heel rustig waren in de buik en mijn broertje en ik juist druktemakers waren Ja ik wil ook deze week aan de slag om de babykamer wat leuker in te richten
Hier ook veel beweging. S morgens, s avonds s nachts vanaf een uur of 5... eigenlijk de hele dag door dus...
Hier mag baby graag links onderin in een kronkel liggen.. lkkr hoor Hier rond 3.30u altijd wakker samen net mij haha Dus ook al ritme te voelen de gehele dag. @lidu1 heftig hoor.. Word dan inderdaad een lang traject. Begrijpt ze het wel en kan ze zich nog uiten, sommige hebben ook spraakstoornis en zijn emotioneel. Ik vind t altijd heftig om te zien.. Sterkte iig
Was ik eindelijk van mn verkoudheid af Moet ik nu alleen maar hoesten... Serieus alles doet pijn, vooral mn hoofd en rug Gelukkig morgen een halve dag werken en dan 3 dagen vrij
Ah dat is ook niet fijn! Het wordt eens tijd voor mooi weer. Ik zit ook allemaal maar te snotteren en keelpijn enzo. Niks aan! Maarrr ik heb nu wel vakantie! Carnaval! Alleen gaan wij lekker een midweek naar centerparcs .