Welkom @Lammetje91 ! Wauw, in 1 ronde raak, wat een mazzel @Myrthew +1, ik heb daar ook veel last van. Hoort erbij! @Kimm17 Ah nooo balen!! Nu ben ik de 1e, whaaa! 6 weken! *danst* En idd, ik voel me toch iets misselijker dan de voorgaande dagen. Ik heb er trouwens veel meer last van aan het einde vd dag/begin avond, raar? En steeds die irritante duizeligheid, mannn...
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei 18 mei 19 mei 20 mei Blomma - 35 jaar - 2e kindje Liva89 - 30 jaar - 2e kindje Myrthew - 30 jaar - 1e kindje 21 mei Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje 22 mei 23 mei Dielle - 37 jaar - 5e kindje 24 mei 25 mei Elraange - 37 jaar - 5de kindje ( waarvan een engeltje) Innas - 37 jaar - 3de kindje 26 mei Peme - 38 jaar - 2e kindje 27 mei Avuna - 36 jaar - 2e kindje 28 mei Piggy - 37 jaar - 3e kindje Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei Prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje 30 mei 31 mei Lammetje91 - 27jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Blomma - 1 okt - vroege termijnecho Kimm17 - 4 okt - 1e echo Prulletje2 - 6 okt - 1e echo Avuna - 7 okt/8 okt - intake en 1e echo Witvlindertje- 8 okt - 1e echo Piggy - 9 okt - 1e echo Liva89 - 9 okt - 1e echo Myrthew - 10 okt - 1e echo Dielle - 11 okt - 1e echo Elraange - 11 okt - 1e echo Innas - 14 okt - 1e echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
@Lammetje91 ik heb je op de lijst gezet, wil je ff checken? En heb je al gebeld? Spannend en wat fijn dat het zo snel raak mag zijn
Hi dames, @Lammetje91 welkom, ha ha, heerlijk pas 27! Er zijn hier inderdaad meer dames boven de 30 Mijn 1e afspraak is op 8 oktober, eerder dan normaal, maar omdat ik een keizersnede heb gehad doen ze het blijkbaar eerder. Ben zooooo benieuwd Moet zeggen dat ik er nu anders mee bezig ben dan bij de 1e, ook omdat er zoveel jaar tussen zit, en ook omdat ik nu blijkbaar "in een risico leeftijd"zit ik het eerst wil zien en ik denk dat ik het dan pas echt kan geloven. Ook omdat ik weinig tot geen kwaaltjes heb, maakt het mij zo onzeker. Bij mijn 1e was ik zooooo beroerd de 1e 12 weken, en wilde alleen maar slapen. Nu alleen een beetje pijnlijke borsten.
Ohja hier ook darmprobl, oftewel t komt niet... Heb klysma's gekocht for just in case.... Geweldige uitvinding trouwens!!
Hier in de vorige zwangerschap ook zware verstopping. Heb toen Macrogel zakjes gekregen (vezel zakjes) echt zo smerig maar werkte super. Ik heb nu nog nergens last van maar ben bang dat nog gaat komen
Ik wou mij ook voorzichtig komen aansluiten. Wij hebben een tp gehad van een 5 daagse Emmy. Echter tot 14 dap bleven m'n testen licht en werd zelfs ongesteld dacht ik. 2 dagen later (maandag) zh gebeld voor afspraak cryo tp. Zh vroeg mij te testen dit gedaan en tot verbazing testen ik duidelijk positief. Vandaag was officiële testdag zh en teste weer iets donkerder als maandag. Het kon van een hele late innesteling maar ben voor nu dus gewoon zwanger. En ipv te stressen of zorgen te maken kiezen wij ervoor lekker te gaan genieten van zolang het moge duren. Daarom kom ik me ook gewoon aansluiten met de kans van afmelden maar dat zien we dan wel weer. 15 okt 1e echo
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei 18 mei 19 mei 20 mei Blomma - 35 jaar - 2e kindje Liva89 - 30 jaar - 2e kindje Myrthew - 30 jaar - 1e kindje 21 mei Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje 22 mei 23 mei Dielle - 37 jaar - 5e kindje 24 mei 25 mei Elraange - 37 jaar - 5de kindje ( waarvan een engeltje) Innas - 37 jaar - 3de kindje 26 mei Peme - 38 jaar - 2e kindje 27 mei Avuna - 36 jaar - 2e kindje 28 mei Piggy - 37 jaar - 3e kindje Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei Prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje Mauzy82 - 37 jaar - 1e kindje (samen) 30 mei 31 mei Lammetje91 - 27jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Blomma - 1 okt - vroege termijnecho Kimm17 - 4 okt - 1e echo Prulletje2 - 6 okt - 1e echo Avuna - 7 okt/8 okt - intake en 1e echo Witvlindertje- 8 okt - 1e echo Piggy - 9 okt - 1e echo Liva89 - 9 okt - 1e echo Myrthew - 10 okt - 1e echo Dielle - 11 okt - 1e echo Elraange - 11 okt - 1e echo Innas - 14 okt - 1e echo Mauzy82 - 15 okt - 1e echo ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Yes wat fijn!! Gefeliciteerd hoor! We zijn hier bijna allemaal van het nod groepje haha. Hopelijk kunnen we gewoon allemaal blijven!
Mijn buik was eerst ook wat opgezetter, nu vooral in de avond merk ik. *afkloppen* heb nog geen verstopping meegemaakt gelukkig, dus hopelijk blijft dat ook ver weg haha!
Ik had al wel een buikje voordat ik zwanger was. Er had eigenlijk nog wel 10 kilo af gemogen eerst. Dus ik zie het nu niet zo goed of het meer opzet of niet. Ik heb juist een beetje het tegenovergestelde met mijn darmen (en blaas). Ik loop de hele dag naar de wc. Het is nog geen diarree gelukkig maar het loopt er wel iedere keer heel makkelijk uit. (Sorry lekker smakelijk haha ). Ik herken dat ook niet van mijn andere zwangerschappen.
@Mauzy82 Wat heb ik veel aan je gedacht en gehoopt dat je laatste test duidelijker zou zijn en dat s t dus . Wat fijn. Nu officieel gefeliciteerd!! En de 15de echo wat mooi en t kan dus toch een late innesteling zijn.
Ja dat gaf het zh ook aan, dat het een late innesteling is geweest en dat het best goed zou kunnen komen. Maar dat weet je immers nooit wat voor testen je ook hebt.
Zo fijn dat je er bij bent @Mauzy82 !! Nou serieus, ik word met het uur beroerder en hormonaler. Misselijk, ik rook net pastasaus in de keuken... nouuuu Ik ben ook zó vergeetachtig! Zou met werk dit weekend naar Belgrado gaan maar heb het maar afgezegd, het gaat gewoon niet Word daar ook bijna 30 graden, trek dat niet hoor.. Hier ook enorm verstopt, hels... schijnt ook te kunnen komen door tarwekiemolie, ook maar eens mee stoppen na de goede echo. Vwb nog over het vertellen, wat een superleuk idee @prulletje2 Hier gaat het echt niet gebeuren voor de 12 wkn. Paar goede vriendinnen en mn ouders weten het, maar gezien mn ma durf ik het niet eerder.