Hier gisteren een groei echo gehad en ze lopen beide dik voor . Het meisje weegt nu zo goed al 1300 gram en de jongen 1500 gram Ze lopen wel mooi in hun eigen lijn dus dat is positief. Ze lagen ook beide dwars wat de spanning op de buik de laatste dagen wel verklaarde.
We hebben net ons mooie meisje in 3D bekeken. Was lastig om haar goed in beeld te krijgen, met haar hoofd tussen mijn bekken en de placenta ingeklemd en een arm voor de camera Maar wat is ze al mooi! En een heel ander neusje dan haar zus! Verder aan de slag geweest in de babykamer, het wordt heel mooi.
Mag je een hoestdrank gebruiken tijdens zwangerschap? Staan zoveel tegenstrijdige dingen op internet. Ene zegt wel tijmsiroop andere weer niet. Ik hoest me te pletter op moment
Ik heb gewoon tijm siroop gebruikt toen ik met mijn bronchitis zat paar maand terug! Heb het toen nog nagevraagd bij de huisarts en hij gaf aan dat gewoon te kunnen gebruiken voor mijn keel hielp het wel wat verzachtend maar het hielp niet echt tegen het hoesten, heb wel noscapect tabletjes meegekregen toen, kun je bij de drogist gewoon halen, nam de hoestprikkel heel iets weg beterschap!
Waarmee gaan jullie de kleertjes wassen? Met Neutral of gewoon het wasmiddel waar je normaal mee wast?
Ik heb uit Duitsland wasmiddel voor baby's waar geen zooi in zit zeg maar. Bij mijn zoontje had ik alles van Neutral want hij kreeg anders overal eczeem van. En van dit wasmiddel uit Duitsland heeft hij ook geen last gelukkig, en is een stuk goedkoper
@lidu1 wat fijn dat ze zo goed groeien! Dat geeft in elk geval hoop op een hele goede start straks! @Avuna heerlijk hoor zo'n 3d echo! Heb je ook een foto? Mooi kamertje ook al! @wasmiddel: denk gewoon neutral hier. Hier is het kamertje nu ook klaar denk ik . Nouja, het is eigenlijk een hoekje dat aan onze kamer vast zit, maar het lijkt al best wel wat. We hebben niks uitgebreids gedaan, maar vind het toch leuk dat het echt wel iets geworden is voor de kleine uk . Had alleen niet zo'n goed licht voor de foto's met het prutweer nu. Ah jammer hij draait sommige om zie ik. Sorry!
@prulletje2 wat een super mooie babykamer @wasmiddel daar heb ik nog niet eens over nagedacht, ik denk dat ik wel wasmiddel ga halen speciaal voor baby's of ook idd neutral ofzo, als ons kleintje mijn huidtype heeft dan kan hij of zij nog wel is last krijgen van een hele droge huid
Prachtig @prulletje2 heel mooi. Hier qua wasmiddel gewoon hetzelfde wat ik ook gebruik. Geen neutraal of anders.
3D-echo! Ze was heel druk vruchtwater aan het drinken, dus veel happende mondjes en tong uitsteken enzo...
Vanochtend de suikertest gehad, is me erg meegevallen gelukkig (misschien mede omdat ik op het ergste was voorbereid ). Eerst prikje in mn vinger voor beginwaarde, die was 4,5. Toen paar buisjes uit m'n arm voor andere onderzoeken (rhesus, ijzer, enz) en toen het drankje. Kwam uit de koelkast, dat scheelde wel denk ik. Ik vond het beetje vergelijkbaar met een flesje oranje AA-drink (bestaat dat nog? ). Mocht even mond spoelen, klein slokje water drinken, en toen 2u wachten. Daarna nog een buisje bloed. Binnen 48u zou de vk de uitslag binnen moeten hebben als het goed is. Maar ik verwacht eigenlijk geen bijzonderheden. Vanmiddag nog controle bij de VK. Zou eigenlijk wel weer een echo willen , misschien binnenkort ook eens een pretecho plannen!
Ahhh fijn @Innas dat het meeviel. Nu dus wachten op de uitslag. Ik ben blij dat ik bij iedere controle echo krijg ( toch verwennerij). Stelt toch gerust. @Avuna omg kijk dat..wat duidelijk en mooi, dat mondje. Prachtig!!! @Mb25 hoppa en weer door haha Viel t mee?