Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Wat apart dat je nu een andere gyneacoloog had... dus eigenlijk als ik het zo lees weet je nog niet veel meer?..

2. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Nou ik ben meteen de eerste werkdag na mijn vakantie naar huis gestuurd door mijn collega's zojuist, liep al snot verkouden rond en had op het werk mijn temperatuur gemeten, 38.3 graden koorts... gaat lekker dit :| kan niet waxhten tot ik mijn 'normale' weerstand weer terug heb!

3. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou hier in Oss al eerste gezin met Corona. Kwamen terug van vakantie Italie
    Ik woon er 5 min vanaf. Toch niet zo'n fijne gedachte.
    Hier op school geen mail of protocol ontvangen. Slecht..
    Ik weet dat we er niet aan ontkomen maar toch. Heb echt het idee dat iedereen om me heen ziek is. Veel hebben koorts en hoesten veel. Dus de griep zelf is ook nog flink om zich heen aan het slaan.
    Laat het aub snel zomer worden. Heb dan liever 35 graden en minder kans op een virus.

Elraange vindt dit leuk.
  4. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Herken het! Ik pik ook alles op brr

5. Avuna

Avuna Actief lid

31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    Hier alles rustig. Vooralsnog is iedereen gezond, hopen dat dat zo blijft. Ik ben vorige week met mijn nieuwe baan begonnen, da's wel even wennen. Alsof ik weer stagiair ben, haha.

@kraampakket die kreeg ik uit de aanvullende verzekering van de Hema, met allemaal leuke extra dingetjes erin :) Vorige keer was ik anders verzekerd en moest ik het zelf kopen, ff nazoeken dus als je nog niets hebt gehad.

Oh, en dochterlief is van de speen af, en slaapt nu ook weer redelijk rustig in. Kwam erg mooi uit: ze logeerde bij haar grootouders, en kwam er daar achter dat ze de speen die zij voor haar hebben niet lekker vindt. Dus toen thuis ook snel de lekkere speen weggegooid, en een weekje doorgebikkeld. Zo blij dat die verslaving opgelost is ruim voordat haar zusje er is! Gisteren was haar neefje jarig (1 jaar) en ze was zo ontzettend lief met hem, ben zooo benieuwd hoe dat straks wordt!!

prulletje2 en Mb25 vinden dit leuk.
  6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hoe gaat het hier dames?

Wij zouden gisteren een 4d echo hebben maar ik lig dus in het ziekenhuis (voor wie niet in de fb groep zit). Baal wel :(. Weet ook niet of we nog een andere keer terug kunnen want het zit al ruim van tevoren vol gepland en mijn weken tikken ook door. Straks zijn er misschien geen mooie plaatjes meer te maken.
    En ik mis mijn kinderen. :(
    Zo einde hormonen-klaag.

7. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Oh jeetje waarom lig je in het ziekenhuis?

Ik snap helemaal dat je baalt van de 4d echo, miss kun je het nog op een andere dag plannen.

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Niks met de baby gelukkig. Waarschijnlijk iets van nierstenen of nierstuwing. Ze kunnen het niet echt vinden. Maar moet wel aan de medicijnen blijven tot de pijn weg is.

9. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Auw dat doet pijn ja! Hopelijk knap je snel op en mag je naar huis!
    DigiKnuffel voor jou!

prulletje2 vindt dit leuk.
  10. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ik lig hier nog steeds met verhoging op de bank... hoop dat mijn temperatuur niet weer stijgt naar koorts... wat kan een mens zich beroerd voelen bah:|

11. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah bah ook niet fijn! Beterschap!

12. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Jij ook heel veel beterschap! :)

13. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Echt heel rot :$. Hopelijk snel weer thuis bij je kindjes. Veel beterschap
    Miss kun je alvast kijken naar een nieuwe datum voor je echo? Miss kunnen ze een gaatje voor je creëren

14. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Morgen heb ik de groeiecho en 3d/4d echo, dus daar heb ik veel zin in :D Maar hoe het verder gaat? Pff, wat een rug- en buikpijn. En sinds eergisteren ook weer super vermoeid. Ik kan merken dat het derde trimester is aangebroken. Wat een feest... Maar goed, de kleine is lekker actief, dus daar doen we het voor :p

Kimm17 vindt dit leuk.
  15. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ah niet leuk zeg, beterschap!

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Super leuk je echo! Benieuwd naar de foto's!
    Nu je het zegt, 3e trimester inderdaad! Wat gaat het toch ook wel snel eigenlijk.
    Ik lig hier nu in het ziekenhuis in zo'n gezinssuite. In de kamer is een soort keukentje met een babybadje en een aankleedkussen en een warmtelamp enzo. Ik wil graag thuis bevallen, maar bij mijn andere kids is dat ook niet gelukt. Dit herinnert me zo aan die eerste tijd! Ik verlang zo wel echt heel erg naar de kleine ukkepuk. Lekker kroelen met je newborn! Dan lijkt het toch nog wel lang te duren als je zit te wachten.
    Wel rot van je pijn! Houd je het allemaal nog een beetje vol?

17. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Het is sowieso een fijn vooruitzicht dat we straks allemaal ons kleintje in handen kunnen houden :D Die gedachte sleept me wel erdoorheen. Maar goed, ik merk wel dat het elke week wat erger wordt, zeker nu meneer vorige week een groeispurt heeft gehad. Het vervelende is dat ik nog anderhalf maand keihard moet werken om deze periode af te ronden, en pas met 17 april "verlof" heb. Veel groepsprojecten en dergelijke. Maar goed, dat is dan weer het grote nadeel als je nog studeert ipv als je al aan het werk bent :rolleyes: Maar ja, heb vanmiddag wel even flink zitten janken in de auto omdat het zitten na die colleges echt niet meer wou :confused:

18. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah ja daar duurt nog even. Ik moet tot 27 april zelfs. Ben het werken nu ook wel zat. Gewoon omdat je toch naar dat verlof toe leeft ofzo. Nou hopelijk heb je het zo druk dat de tijd ook wat sneller gaat. Dat scheelt dan wel.

19. Gnana

Gnana Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ja de tijd gaat wat dat betreft wel heel snel. Een week is zo om omdat alles zo volgepland staat. Maar ja, daardoor is het ook wel lastig om volop van de zwangerschap te genieten. Dus ik kan echt niet wachten tot de laatste opdrachten zijn ingeleverd en ik even rust in mijn hoofd heb.

20. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Het is het straks vast waard! Want als je alles af hebt geeft dat ook wel een voldaan fijn rust gevoel denk ik. Anders blijf je ook zo zitten met 'ik had dit nog moeten doen en dit enz'. Hopelijk heb je daarna in je verlof nog een paar weken tot de baby komt, dat je echt nog even lekker kunt genieten. Ook al zijn dat dan wel weer de zwaarste weken. Kan ook zijn dat je dan eindelijk rust hebt en dat de baby dan ook meteen denkt 'mooi nu mag ik' haha. Maar dat komt dan ook wel weer goed!

Deel Deze Pagina