Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hela30

Hela30 Actief lid

26 okt 2019
    101
    55
    28
    Vrouw

Morgen bellen voor een afspraak dan krijg ik een ijzerinfuus. Ze wilde eerst aankijken met pillen heb gezegd dat ik dat niet wil en gelijk actie wil ondernemen

Elraange vindt dit leuk.
  2. Hela30

Hela30 Actief lid

26 okt 2019
    101
    55
    28
    Vrouw
    Ik slik vitamine pillen van solgar rest van mijn vitamine is oké alleen de ijzer niet. Bedankt voor de tip om vit c met ijzer in te nemen heb nu floradix in huis ga daar ook maar mee beginnen

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hier ook maar aan de babywas begonnen: kleding, lakens, dekentjes, hydrofielen, knuffeltjes, de hele reutemeteut. Best veel nog bij elkaar!
    Ik zit thuis vanwege verkoudheid en corona in Brabant. Ik had al zoveel was gedaan dat alles weg was. Nu mooie kans om dan de babywas maar te doen voordat er straks weer een berg ligt van de rest van het gezin.
    Wilde er eigenlijk later pas aan beginnen, maar ik durf niet tot mijn verlof te wachten. Dan gaan wij eerst nog een week op vakantie met mijn ouders. Daarna wordt het allemaal wel krap ben ik bang.

Hoe wassen jullie alles? Ik heb nu gewoon op kort programma van een half uurtje gedaan. Het is toch niet vuil ofzo. En strijken jullie ook alles?

4. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik wacht nog eventjes met alles uitwassen, sowieso voor mn verlof wil ik het wel gedaan hebben.
    Ik doe alles denk ik op een gewoon wasprogramma 40 of 60 graden en dan strijken.
    Eerste had namelijk last van wat eczeem door kleren etc.

5. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier ook al begonnen met lakentjes, spuugdoekjes, hydrofiele luiers enzo. Gewoon op 40 graden. En daarna strijken.... nu alleen nog de kleertjes, rompers, badcape etc. Maar nu eerst weer een paar wassen van onze eigen was...

*klaagmodes aan* Na een paar 'goede' dagen, waarin je dan automatisch te veel doet, nu weer ff een dipdagje en slechte nacht gehad... *klaagmodes weer uit*

6. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Mijn nesteldrang was vandaag ook weer aanwezig :thumup: De hele bovenverdieping schoongemaakt incl. Alle kasten en allerlei dingen netjes opgevouwd, beddengoed, grote zwemhandoeken enz... vriend kwam thuis en vroeg of ik weer een hormoonaanval had gehad :roflmao:
    Na vorige week was er niet veel gebeurd hier in huis wat betreft de schoonmaak maar boven zijn we nu weer meer dan aan:D heerlijk dit!

prulletje2 vindt dit leuk.
  7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha lekker zeg!
    Mijn nesteldrang gaat meestal niet verder dan flink opruimen en alles netjes willen houden. De was en alles tot in de puntjes gestreken wel. Ook wel alles stofzuigen en constant de trap afdoen met een stofdoek enzo. En dweilen doe ik ook nog wel, maar dat is op het moment bij ons echt geen doen met een pup die constant naar buiten wil en de nattigheid buiten. Ik blijf bezig! En de katten hebben hun voerbakjes nu op het aanrecht staan, omdat de hond het anders opeet. Dus ben ook constant de kastjes en het aanrecht aan het poetsen omdat zij daar weer op geweest zijn. Maar echt kastjes van de binnenkant poetsen of de ramen zemen of de badkamer poetsen ofzo, dat doe ik niet haha. We hebben sowieso een hulp die dat soort dingen doet. Maar ik erger me wel aan elk vuiltje. En de tuin is een zooi! Daar kan ik ook niet tegen. Zeker niet als de baby eind mei komt en het dan misschien wel mooi weer is. Maar dat lukt me zelf niet. Dat moet ik echt aan mijn man overlaten.
    Maar elke ruimte in huis blijft nu wel redelijk opgeruimd. Mijn man zegt ook steeds 'toch wel handig die nesteldrang' :roflmao:.

JuffM vindt dit leuk.
  8. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier de afgelopen weken samen met mn moeder alle kamers goed aangepakt. Dus het is nu een kwestie van bij houden. Wil nog wel ff het beddengoed uitzoeken enzo... maar nu geen hulp meer... ze hebben tijdens een operatie deze week een zenuw geraakt in haar arm en kan dus haar hand vanaf haar pols niet meer bewegen :eek:

9. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik hoop dat ik dinsdag mijn geplande groeiecho krijg bij de verloskundige. Wil toch graag weten of alles goed is. Mijn laatste kijkje was met 20 weken.
    Bij verkoudheid mag je niet komen. Nou heb ik het gevoel dat mijn verkoudheid aan het afnemen is dus hopelijk is het na het weekend weg.

10. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah nee! Dat is niet fijn voor haar zeg. Kunnen ze dat nog wel herstellen?

Ik heb zelfs nieuw beddengoed voor ons bed gekocht. En er zijn nieuwe gordijnen besteld (want die er hangen zijn nog van de vorige bewoners). Alles moet nieuw en af. Lijkt wel of we de koning op bezoek krijgen ofzo :roflmao:. Maar onze baby is natuurlijk nog veel belangrijker dan de koning. Alsof die het zal merken :roflmao:. Maar goed het zal er wel bij horen.

JuffM vindt dit leuk.
  11. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Dat weten ze niet of het nog goed komt. De chirurg had het over dagen, weken, maanden... maar toen ze een spalk aangemeten kreeg zeiden ze dat ALS het goed komt het zeker maaaaanden gaat duren.

Ik ga inderdaad ook nog wel nieuwe hoeslakens kopen...:p;)

12. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah jeetje daar is ze mooi klaar mee dan. :(

13. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Jeetje @Jale das heftig.. je bent zo afhankelijk van je handen..
    Hoop dat t snel goed komt.

Babywasjes nee bewaar ik voor mn verlof, ikmoet t ook nog steeds uitzoeken haha
    Heb mezelf nu wel schop onder m kont gegeven, binnen 2 wkn moet het bedje klaar en moet ik een nieuwe kinder of duowagen regelen.
    Daarna kleding uitzoeken en die alvast klaarzetten bij de wasmachine!!
    Zo!
    Nu staat t ook zwart op wit.
    Waar blijft mijn nesteldrang...:mad:

@Dielle dan hoop ik met je mee, hoe voel je je?
    Kids er al helemaal klaar voor?

14. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik heb zo een zeurende gevoel in mn onderbuik, soort van wee achtige, menstruatie pijn.
    Iemand ook dit gehad?
    Las op internet dat het indalingsweeen kunnen zijn.

Denk nu de hele tijd, laten mn vliezen nu niet breken :p

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha misschien krijg je dat niet meer bij de vijfde. Dan heb je het al druk genoeg :roflmao:.

Elraange vindt dit leuk.
  16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Nou dit had ik de afgelopen 2 dagen ook! Dat menstruatie gevoel. Maar heb niet het idee dat mijn baby inmiddels is ingedaald ofzo.

17. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @prulletje2 ohnee maak me blij haha
    K heb t echt nodig hoor hihi
    Ik ben meer aan t spelen met de jongste en de was en wc's schoonmaken dan bezig met de baby spullen haha
    En dan lees ik t v jullie of zie die foto's.
    Denk ahhhh wat leuk en cute.
    Dus die schop moest echt ff haha

Indalingsweeen heb k nog niet gehad, maar wel de befaamde pijn binnenin alsof de beeb eruit wilde haha
    Maar verder voel k me nog goed.
    ( gelukkig)

18. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Op zich goed, op die rottige verkoudheid na dan. Heb minder klachten dan bij de jongste. Ben ook erg benieuwd of deze beeb nog in een stuit ligt. Ik heb het vermoeden van niet. Dat ie toch gedraaid is. We gaan het zien.

Hoe gaat het met jou?, want jij moet alles alleen doen. Of heb je hulp zo nu en dan?

19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Ja k heb precies hetzelfde k voel me ook beter dan bij de jongste, gelukkig geen verkoudheid erbij oid...
    Oh k ben benieuwd of je gelijk hebt dat beeb s gedraaid, ga je trouwens in zh bevallen?

Nee doe veel "alleen " tenminste de oudsten helpen veel hoor, boodschappentas mag k al tijden niet meer tillen, dus doen zij en andere zware dingen ook.
    Laatst ledikant gehaald en zij tilden de zwaarste dingen ( wat er trouwens super lief uitzag). Er word soms voor me gekookt als k veel heb gewerkt en moe ben.
    Mijn moeder helpt ook wel mee, maar wil haar ook wel beetje ontzien. Dus daarom doe k veel alleen.
    Maar t lukt ook nog prima gelukkig...

Kids kunnen niet wachten om weer te kroelen met de beeb. Ze praten er thuis veel over, zelfs de jongste s al geïnstrueerd dat ie echt niet jaloers hoeft te zijn straks, maar dat baby's nu eenmaal vaker eten dus daardoor meer aandacht "lijkt" te krijgen.
    Of hij t snapt s een 2de..:D:roflmao::roflmao:
    Er ligt zelfs plan v aanpak klaar vlgs dochter als k met de baby bezig ben en de jongste wil ook aandacht word dit opgevangen door 1 vd anderen.

Mooi plan, we zullen zien :thumup:

prulletje2 en Dielle vinden dit leuk.
  20. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik denk dat ik het thuis probeer. Zkh is nu ook niet de beste plek met al die virussen hihi.
    Bij de jongste wilde ik zkh maar ging te snel dus thuis bevallen. Ik bekijk het wel op dat moment hoe het loopt.

Fijn dat je hulp hebt van je kids. Hier op zich ook wel wat hulp bij de kleine dingen.

Elraange vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina