Wat spannend allemaal! Ikzelf kan ook niet wachten, alles is er verder klaar voor hier! Maar bij mij duurt het ook nog dik 4 weken voordat ik ben uitgerekend.. begin beetje ongeduldig te worden
Mijn buik voelt de hele ochtend al aan als een ronde harde bal Denk ook steeds dat ik na de wc moet maar er is amper iets haha, had ik gister ook al
@Kimm17 harde buiken? Ik had vannacht van die menstruatiekrampen, maar dat trok na een uurtje of wat weer weg, nu weer nergens last van. Irritant dat je nu bij elk pijntje denk, zou het? Heb ook steeds meer mensen die dan gaan vragen: en, en, en?? Dat je denkt: laat me met rust, ik laat vanzelf wel weten als het zover is, haha.
Ik ben net thuis van de verloskundige, alles was weer goedgekeurd! Ook was onze frummel al helemaal ingedaald en lag goed vast met het hoofdje in mijn bekken erg weinig van het indalen dan gemerkt eigenlijk op een paar lichte menstruatie krampen na.. over 2 weken weer controle
@Myrthew Jaa best wel, maar het kan wel en het wil nog niets zeggen over dat ik dan evt eerder ga bevallen ofzo (Ook al zou ik dat vanaf volgende week donderdag helemaal geen probleem vinden)
Mijn eerste was bij 33w al ingedaald. Bij de eerste is dat toch vaak eerder. De tweede pas bij 38w. Vorige week bij 36w was het nu bij deze nog niet het geval. Ik had vannacht ook flinke menstruatiepijn. Ik hoop natuurlijk dat dat nu dan wel zo is dat het ingedaald is, maar hoef volgende week pas weer naar de vk dus ik zie het wel dan. Misschien is het bij een derde nog wel later . Niet dat het per se uitmaakt, maar ik vind dat toch altijd een fijn teken als dat gebeurd is ofzo. Ik zit nu opeens ook weer te twijfelen over de spelling van de naam die we hadden voor een meisje . Nog niks tegen mijn man gezegd haha. Maar die zegt misschien gewoon dat hij het wil houden bij wat we hadden en dan is het ook klaar denk ik.
@Mb25 je bedoelt dat je dan met 37 weken zou bevallen? @prulletje2: weet jij waardoor die menstruatiepijn veroorzaakt wordt? Kan dat te maken hebben met indalen toevallig? Mijn kindje ligt wel al een beetje ingedaald, met 39 weken weer controle dus dan hoop ik dat hij er klaar voor is. Vanwaar de twijfel over de spelling van de naam?
Nouja dat hoop ik dus dat het van het indalen is haha. Hoef ik in elk geval niet plat mochten mijn vliezen breken. En dan scheelt het ook weer een stukje bij de bevalling dat de baby hoeft te zakken. Maar echt geen idee. Misschien is de baby nog wel gewoon aan het groeien dat alles gewoon nog op aan het rekken is. Kan vanalles zijn natuurlijk. Haha ja die naam. Ik had die al heel lang op mijn lijstje, ook bij mijn andere dochter al. Toen is het die naam uiteindelijk geworden, maar toch een letter veranderd. Mijn man vond dat meteen prima zo. Maar ik denk dat ik misschien toch weer terug wil naar wat ik origineel op het lijstje had. Ik denk eigenlijk dat mijn man dat gek vindt. Maar als ik hier op het forum de meningen peil (hele tijd terug ooit gedaan) dan vinden veel mensen mijn spelling ook gek. Terwijl ik het wel mooi vind, maar ik wil ook niet dat mensen de naam van mijn kind gek gaan vinden. Vind het vooral lastig dat ik zelf niet echt duidelijk weet wat ik wil. Bij mijn andere kids had ik dat wel.
@Myrthew vanaf 37 weken mag je in principe gewoon bevallen en zou het ook evt thuis mogen, als ik het kon plannen zou ik het niet erg vinden ietsjes eerder te bevallen maar moet wel eerst die 37 weken aantikken
Oké heb het mijn man voorgelegd over de naam, maar hij vindt het dus allebei leuk en het maakt hem niet echt uit. Ja dat schiet op haha! Hoe kom ik daar nou uit?
Lastig he die namen, je gaat zo snel twijfelen. Ik wist niet dat wij er ook zoveel over zouden twijfelen haha. Omdat de eerste binnen 1 dag uitgekozen was en klaar.
Ja precies! Bij mijn andere kinderen was ik er ook zo uit en als dit een jongetje is ook. Maar net alleen de meisjesnaam vind ik zo lastig. En het gaat maar om 1 letter!
Ben benieuwd naar morgen dan heb ik controle+echo, had eigenlijk maandag maar toen had mn VK een bevalling dus kon ze niet meer
Kunnen wij helpen met de spelling? Ik heb nog steeds amper harde buiken...vorige zwangerschap vanaf week 19 meerdere per uur en nu gewoon niks. Zo gek! Ik heb alleen heel regelmatig pijnscheuten ‘down there’, vooral als het dametje ligt te wringen. Ze is al helemaal ingedaald, dus daarmee heeft het niks te maken. Ze zal wel klem liggen ofzo Als jullie aangeven voorweeën te hebben, bedoelen jullie dan ook die harde buiken of iets anders? Ik hoor volgende week woensdag wanneer de inleiding zal zijn. Ik hoop de week erna meteen op maandag of anders dinsdag, en ik hoop vooral heeeeeeel erg dat een ballonnetje niet nodig gaat zijn! Fijn als we straks een datum hebben, een soort van eindpunt om naar uit te kijken
Ik ben ook weer goedgekeurd vandaag! Het hoofdje ligt goed vast in mijn bekken, de vk schat in dat het een heel gemiddeld kindje wordt van ongeveer 3,5 kg bij 40 weken. Was haar grote zus ook, dus dat zou mooi zijn. Nieuwe afspraak pas bij 39+3, ben benieuwd of ik die haal!
Oh spannend ook weer! Ik wil ook naar de vk. Ik wil ook weten hoe het ervoor staat (of ligt haha). Maar ik moet nog een weekje wachten.