Het zal vast niet bij iedereen zo zijn hoor.. maar sinds de baby bij mij goed in de bekken vast ligt heb ik echt zo'n pinguïn loopje haha
Misschien een rare vraag maar was er over aan het nadenken hoe het precies zit... Moet je nog bepaalde boodschappen in huis hebben voor als de kraamzorg er is?
Net terug van de fysio. Heb een bekkenband gekregen. Eigenlijk heb ik gewoon hele ernstige bekkeninstabiliteit en daardoor kan mijn been dus ook geen kant meer op. Door die instabiliteit proberen de spieren het nog stabiel te houden, waardoor er dus ook wat ischias bij is gekomen. Anders dan de bekkenband is er niks aan te doen. Dus tja... ik hoop dat de bekkenband werkt want ik hou die constante pijn en slapeloze nachten echt niet meer vol. Sorry, even klaagmomentje Bij mij begon het pinguinloopje al rond de 25 weken, maar bij mij ligt het dus aan mijn bekken ipv het indalen van de baby. Ligt nog lekker met zn hoofdje erboven te zweven
Oh @Gnana wat rot die bekkeninstabiliteit! Heb je de band al geprobeerd? Helpt het wat? Jeetje, hopelijk hoef je niet lang meer!
Ik draag hem sinds vanochtend constant maar krijg er op dit moment alleen maar meer pijn van. Zal vandaag nog maar weer flink aan de vrouwenmantel gaan dus, maar nu in de hoop dat het iets los gaat brengen Inleiden doen ze vanaf 39 weken pas in het ziekenhuis, dus ik ga daar woensdag ook echt nogmaals over praten. Want 1 dag is met deze pijn al niet vol te houden. Het is zo uitzichtloos nog.
Ja inderdaad, gewoon doorvragen hoor! Als je het echt niet meer ziet zitten dan wel voor jezelf opkomen.
Ja dat ga ik ook echt doen. Maar het is toch niet normaal meer dat je nog liever een weeënstorm en spoedkeizersnee en alles wil dan die pijn en vermoeidheid die ik nu voel? Maar ja, doktoren zijn ook weer zo lastig over te halen, ookal zit je jankend bij het consult... Voel me daar gewoon behandeld als een van die vele zwangere vrouwen die gewoon zware laatste loodjes heeft
Ja klopt, artsen zijn stom! Of ze willen juist veel te snel op alles ingrijpen wat helemaal niet nodig is, of je wordt steeds maar afgewimpeld met pak maar een paracetamolletje. En gewoon janken daar hoor. Desnoods overdrijven.
Ja dat paracetamoladvies heb ik ook al gekregen. Dikke onzin, werkt voor geen meter Mijn vriend gaat gelukkig mee om me in de rolstoel te duwen dus ik zal hem anders ook wel even aan het werk zetten. Soms wil het helpen als iemand anders het woord doet. Hij ziet van een ander standpunt hoe ik nu ben en hoe ik me voel. Tuurlijk, ik snap dat ze ons jochie zo lang mogelijk willen laten zitten, en dat wil ik ook! Maar ik zit overdag alleen thuis en moet serieus al nadenken hoe ik bij de wc kom of voor mezelf eten moet maken en dat die 5 meter al teveel is. Denk dat overdrijven niet eens nodig is
Ik had de vorige keer helemaal niks in huis haha. Heb nu ook niks speciaals in huis ervoor. Maar mn zusje wilde al boodschappen voor ons gaan doen als de baby geboren is
Pff niet te doen zeg jou situatie! Ik zou ook gaan vragen of het niet eerder kan want zo kun je het ook niet meer volhouden elke dag pijn. Hoe ga je überhaupt aan een bevalling beginnen als je je zo al voelt.
Ja precies, dat vraag ik me dus ook af. De rit naar het ziekenhuis in de auto is al een hel en moet daar 2 dagen van bijkomen. En het wordt jammer genoeg met de dag erger. Daarom zeg ik al dat ik juist uitkijk naar de bevalling, wat voor een ervaring dat ook mag zijn. Dokters zijn zo moeilijk van mening te veranderen, dus ik hoop dat ik woensdag eentje voor me heb die wel echt naar mij luistert. Ik ben echt geen pieperd en heb een enorm hoge pijngrens, dus als ik aan de bel trek is het ook echt menens
Niet te doen joh als je al met het geringste zoveel pijn hebt. En je bent al bijna 38 weken dat is toch een mooi termijn. Je hebt het al lang genoeg uitgehouden. Ben benieuwd woensdag of ze naar je gaan luisteren!!
Hoop ik ook! Het protocol is 39 weken, dus ik verwacht echt niks, maar als ik kan bereiken dat ik woensdag een datum kan krijgen, ookal is die wel pas volgende week woensdag, zij dat zo. Dit uitzichtloze is slopender.
Mijn buik is heel onrustig sinds vanochtend. Steekjes overal, mega drukke baby. Sinds een uur zo een menstruatie zeurend gevoel. Zou het wat betekenen