@Gnana Pff wat een heel moet dit voor jou zijn op dit moment! Hoop echt voor je dat ze woensdag een beetje meewerken! Ga enorm voor je duimen!
Kom maar door baby @Kimm17 ik ga voor je duimen! Wat een ellende @Gnana, hopelijk kun je snel ingeleid worden of begint de bevalling spontaan.
Is er trouwens iemand hier die frambozenbladthee drinkt? Of iemand die zweert bij een bepaalde handeling om de bevalling op te wekken?
Ik heb alleen vrouwenmantel thee , frambozenblad wilde ik ook kopen maar moet dan naar de stad toe gaan. Hier in het dorp hadden ze die niet. Maar ben te lui geweest ervoor haha dus ik weet niet of het werkt.
@Kimm17 frambozenblad heb ik uiteindelijk ook maar online besteld. Drink sinds 33 weken ongeveer twee kopjes per dag, vind het niet lekker, maar lees er goede dingen over. Hoe is het met de onrust en menstruatiekrampen?
Volgens mij is vrouwenmantel meer voor het opwekken en frambozenblad meer voor het sterker maken van de baarmoeder? Of heb ik dat nou verkeerd.
Dat ja @Gnana, maar eigenlijk moet ik dan nu ook vrouwenmantel in huis halen, kom maar door met die bevalling! Klinkt alleen als iets wat niet in de supermarkt te verkrijgen is. Weet iemand bij welke winkel ik dat kan kopen?
Wij hebben het bij de G&W weg. Ik merk wel dat ik wat krampjes krijg na deze thee maar tot nu toe verder geen serieuze effecten. Maar jij bent al een heel stuk verder dan ik
Wat is G&W? Hier te verkrijgen bij Holland en barett, maar heb precies geen zin om het centrum van Amsterdam in te moeten nu. Iets van krampen klinkt wel positief iig
https://www.gezondheidswinkel.nl/ is de site van de G&W. Is ook een natuurwinkel, net als Holland en Barett.
De ene keer zijn de krampen weg en dan weer terug. Harde buiken wel al de hele dag maakt niet uit of ik zit of iets doe Dalik controle bij de VK
Alles was goed met de kleine Alleen mijn bloeddruk was weer mega hoog. En gelukkig bij de 3de keer meten en andere arm proberen, was hij weer enigzins oké. Anders moest ik naar het ziekenhuis...
@Kimm17 je maakt het wel spannend haha, gelukkig was je bloeddruk later goed! Hoe gaat het nu met de krampen? Hier gaat zo ons bed op de klossen, vader en vriendlief gaan daar zo even voor zorgen!
@Gnana Haha het lukt me nog om erop te komen en anders heb ik zo'n heel klein opstapje van de Ikea Het grappigste was nog dat we even moesten proberen of de hond er nog op kon komen het is gelukt! Haha
Zow even van paar dagen bijgelezen Ik ben benieuwd bij wie het nu allemaal gaat beginnen ! Spannend allemaal. Over die thee etc ik heb dat allemaal niet en ook al wil ik wel graag dar ze komt. Een geplande keizersnede gaat toch altijd rustiger dan een spoed dus ergens ook prima dat ze tot se datum blijft zitten. Vandaag gebeld door ziekenhuis voor zo.n pre screening . Wat een dul en duurde lang en ben geen steek verder. Ik wilde vooraf wat medicatie krijgen voor misselijkheid. Elke keer excuus waarom het niet kan. Uiteindelijk komt eruit dat als ik ook maar iets voel meteen moet zeggen en dan krijg ik wat. Kortom zodra die prik erin zit en ik lig meteen roepen hopelijk helpt dat.
He gedoe ook allemaal zeg. Ook weer die artsen. Inderdaad maar meteen roepen dan ja! Ik heb die thee enzo ook niet hoor. Ga ik ook niet halen. Ik wacht wel tot ons hummeltje er zelf klaar voor is. Die ene week meer of minder maakt voor mij ook niet uit. Hoop wel echt dat het komende week niet is eigenlijk. 13, 15 en 17 mei zijn 'bezet'. Dan wordt het wel heel precies uitkienen om daar tussendoor te bevallen. Daar raak ik ook van in de stress denk ik. Dus doe maar gewoon erna, dan kan ik het loslaten. Maar ben de 26e pas uitgerekend, dus wie weet duurt het nog wel veel langer.
@Gnana wat erg zeg dat je zo'n last hebt van je bekken. Ik heb het bij de 1e ook erg gehad en nu deze zwangerschap pas de laatste 2 weken. Denk gewoon dat alles aan het voorbereiden is voor de bevalling. Heb je er fysio voor? Die komen wel met bruikbare tips. Al is het nog maar voor even..