Jeetje ik dacht ik kom even snel spieken of er nog nieuws is en gewoon twee bevallen. Gefeliciteerd @Dielle en @Jale geniet van jullie prachtige baby’s!
Gefeliciteerd lieve mama's! Ik had het al op het fb groepje gedaan, maar hier hoort er natuurlijk ook bij! Ik had weer 5 pagina's bij te lezen omdat ik weer geen melding had. Spannend voor degenen die binnenkort laten inleiden! Ik las ook nog iets over ongeduldig zijn en alleen maar met die bevalling bezig zijn, dat begin ik te herkennen hier ja .
Oh succes alvast! Benieuwd hoe het zal gaan. Bij mij mogelijk inleiding tegen de 40 weken (komende dinsdag, woensdag denk ik), ook met ballonnetje. Geen ervaring mee nog, ze zeiden hier ook dat er wel een nacht of meer overheen gaat voordat ze dan de vliezen breken, en soms nog een nacht, voordat de baby er daadwerkelijk is idd. Maar soms ook sneller. Hoop voor je dat het meevalt!
Nogmaals gefeliciteerd dames !! .. En voor andere Dan is succes met de ballonnetjes etc ! Hier vandaag ook weinig gedaan Nu wil ik slapen en nu hele dekje baby Ergens toch ook wel geruststelling dat je alles goed is
Om even terug te komen op standje zeester... Mijn vriend lag helemaal in een deuk toen ik dat vanavond tegen hem zei haha hij moest zelf alleen denken aan een eiland wat op steekt uit de zee of zandbank noemde hij ook nog haha en zijn avond kon helemaal niet meer stuk toen ik vertelde dat seks de bevalling op kan wekken hij wordt er nog druk mee de komende tijd denk ik haha
Ik lig alweer vanaf 5 uur wakker door slapende vingers en tintelende armen... Ik word daar echt knettergek van, elke dag rond dit tijdstip krijg ik daar super veel last van. Dat ik daar niet meer van kan slapen.... #klaagmodus uit
Ik had dat ook heel erg en had van die bracesjes te leen van een vriendin. Speciaal voor carpaal tunnelsyndroom. Ze helpen wel. Miss voor jou ook een optie? Kunt ze voor geloof 2 tientjes bij bol.com bestellen
Gefeliciteerd @Jale ! Hier gisteren controle gehad en heb ze over kunnen halen om even te voelen of er al iets gebeurd was.. er was wel al een klein beetje gebeurd maar niet heel benoemingswaardig.. net een vingertopje ontsluiting Verder zag alles er ook nog heel goed uit en was haar verwachting dat ik komende vrijdag gewoon nog op controle langs zou komen.. Ik ga nu maar rekening houden met hetzelfde termijn als grote zus die uiteindelijk op haar originele datum kwam, wat nu 40+6 zou zijn.. klinkt nog zo giga lang
Ah wat een tegenvaller is dat dan! Maar beter een vingertopje dan echt nog potdicht en niks verweekt enzo. Gingen je vorige bevallingen snel? Ja ik zou ook maar uitgaan van nog echt even wachten. Dan kan het alleen maar meevallen uiteindelijk hopelijk!
Dat is ook weer zo.. was al wel een beetje verwerkt.. dus in dat opzicht heeft het wel al iets gedaan... Heb tot nu toe bevallingen van 12 en 6 uur gehad.. En bij de 2e zat ik best snel op 7cm toen de weeën echt door gingen zetten.. dus hoopte dat dit voorwerk hetzelfde was, maar dat is dus niet zo. Ik begin ook gewoon ongeduldig te worden met al die geboortes zo.. wil zo graag weten of het een jongen of een meisje is.. Zeker omdat dit, wat ons betreft, de laatste zal zijn.
Houd je het lichamelijk allemaal nog wel vol? Anders ook nog maar even proberen te genieten van de laatste zwangerschap. Ik vind zwanger zijn heerlijk! Op de kwaaltjes na dan uiteraard, maar ik heb gelukkig ook niks wat enorm vervelend of lastig is. Maar ik ken ook mensen die hebben echt vanalles en voor hen is zwanger zijn echt geen genieten, alleen de manier om hun kind te krijgen en willen er zo snel mogelijk weer vanaf zijn. Maar nieuwsgierig ben ik ook hoor! Al denk ik bijna wel zeker te weten dat het een meisje is hier. Ik roep altijd dat ik nog een vierde wil. Maar wel met een slag om de arm. Als deze straks echt mega zwaar blijkt te zijn, een huilbaby of wat dan ook, of het lukt niet zomaar meer, dan kan dit toch ook best de laatste zijn. Ik vergeet daar dan ook wel bij stil te staan en te genieten. Straks is het allemaal weer voorbij. Ik vind het achteraf toch al erg snel gegaan deze zwangerschap.