Hahaha dus nog eentje hier die helemaal high was door de oxytocine?? Man wat voelde ik me relaxed hahah
Het is echt wennen idd! Was ook even kijken hoe het precies werkt. Op de hardste standen was het heel gevoelig maar de zachtste was rustgevend haha
Haha helemaal relaxxx Ik kreeg vet veel harde buiken toen ik aan het kolven was jij ook? Vanochtend ook weer mn vriend aant werk gezet en heb nu zo een mega druk onder in mn buik
Ja het zou ook best wel de bevalling in gang kunnen zetten hoor. Ik moest bij de jongste kolven voordat ze geboren was, omdat de eerste zo vroeg was. Maar dat mocht dan ook echt pas vanaf de 37 weken.
@MamaMare succes! Hopelijk snel een kindje in je armen. Zijn er ook dames die kolven aanraden zonder ervaring? En welke kolf raden jullie aan?
Jup!! Was daar ook superblij mee! Maar ik heb de hele dag door al harde buiken deze dagen Hier heeft m’n vriend dr al maanden geen zin meer in. Niet vanwege de zwangerschap hoor, maar hij heeft flink wat gedoe op zijn werk de laatste tijd. Baal er wel van hoor! Misschien geeft dat net het laatste zetje Waar kan ik tekenen???
Ik heb de Philips Avent. Elektrische dubbele versie. Gisteren dus voor het eerst geprobeerd en ik vind hem dus best fijn! Kreeg vanwege zilveren kruis deels vergoed.
Haha echt grappig hoe wij precies hetzelfde denken Ik probeer nu ook alles uit om te kijken of er weeën komen. De kleine mag nu echt wel komen, tik bijna de 40 weken aan.
Ik heb een medela freestyle kolf. Had ik bij de andere ook. Nu wel de nieuwe versie want ik had mijn oude al verkocht destijds. Ik vond hem heel fijn altijd. Heb ik het begin toen een medela van het ziekenhuis gehad, zo'n grote. Maar merkte geen verschil met die van mezelf.
Medela hoor ik vaker als aanrader inderdaad. Morgen ben ik 40 weken dus wil nu ook wel alles aan doen om snel te bevallen. Misschien ook maar vast een kolf aanschaffen en het zo proberen, maar ik heb dus nog nooit gekolfd dus wordt waarschijnlijk een enorm klungelig gebeuren.
Ik heb de Libento James die ze vanuit onze kraamzorg standaard bij hadden. Vind m heel fijn en de voorraadbekers van Avent kun je er met de adapter die bij de bekers zit gewoon erop schroeven. Kan zowel via snoer als op batterij en heeft een hoop standen qua krachtigheid. Nu ik zo lees dat jullie hem weer een keer getest hebben bedenk ik mezelf dat ik m nog niet eens gesteriliseerd heb (oeps) en ook nog niet getest. Moet ik ook nog maar eens gaan doen haha
Ik heb ook een medela kolf.. 2e hands.. Ik moet alleen nog nieuwe onderdelen kopen wat ik kan aansluiten op het apparaat, maar wacht daar nog even mee of zouden jullie die toch al wel vast aanschaffen voor de eerste keer?
Hahaha ik lees jullie posts over kolven, krijg ik me toch een lang niet gevoelde maar overbekende kramp in mijn tepels! Verder alles rustig hier. Lekker in het zonnetje!
@MamaMare Heel veel succes! Ben benieuwd hoe het nu met je is ! Hier nu 38 weken. Nog ruime week wachten ....
Haha nou ik weet niet of het echt veel helpt hoor. Ik was toen vandaf 37w aan het kolven, maar ze is uiteindelijk ook pas bij 39.1 geboren. Hier net de kolf ook maar eens wat uitgebreider getest dan die paar druppels, maar ook na 10 min bleef het bij een paar druppels. Begon ook wel vervelend/gevoelig te worden dus wilde ook niet langer en durfde hem ook niet harder te zetten. Heb hem overigens ook nog niet gesteriliseerd hoor. Had toch niet verwacht dat er al een fles vol kwam ofzo haha. Voordat het voor de baby is maak ik hem natuurlijk nog wel schoon.
@prulletje2 ach ik ben nu op t punt dat ik alles wel uit de kast ga trekken. Wil echt niet ingeleid worden. Raar idee dat ik Sowieso binnen nu en twee weken mijn baby mag ontmoeten