@Blomma succes meid! Wordt vast een prachtige echo. @Dielle spannend dat moeders voor moeders langskomt, ik duim voor een knaltest!
Ik ga duimen voor jullie dames! Hopelijk straks de eerste mooie echo hier met kloppend hartje! En een knallende mvm test voor je dielle!
Bij mijn 1e had ik ook zo'n lichte streep met 6 weken en ze is nu toch echt 3,5 Bij de 2e daarentegen mocht ik gelijk beginnen (ookal was ik nog geen 6 weken) want ik had zo'n knaltest..
Ik ben ook nieuwsgierig @Blomma! Het zal wel goed zijn als de mevrouw niks gezegd heeft toch @Dielle ? Zijn je eigen testen wel donkerder? Ik heb wel eens gelezen dat deze van mvm echt veel hcg nodig hebben dus dan lijkt het me heel normaal.
Net test gedaan maar nu lijken de teststreep en controlestreep hetzelfde, terwijl een week geleden de teststreep donkerder was dan controlestreep. Betekent dit afname van hcg? Of zit ik nu teveel in mijn hoofd te halen
Die test die je hebt gedaan ziet er toch heel goed uit? Ik zie twee hele goede strepen, en hij is duidelijk veel sterker in kleur dan een week geleden.
We hebben een hartje gezien! <3 Pfff lag huilend op de bank daar.. Ben wel iets teruggezet in datum, ben nu 6 wkn zwanger ipv bijna 6 wkn en 6 dgn. Uitgerekend voorlopig op 26 mei. Het is nog zoooo klein, dus ze moest wel dr best doen om te meten. Ws zal de datum met de 12 wkn echo nog gewijzigd worden. Maar er zit iets! Op de goede plek en het klopt!
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei 18 mei 19 mei 20 mei Liva89 - 30 jaar - 2e kindje Myrthew - 30 jaar - 1e kindje 21 mei Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje 22 mei 23 mei Dielle - 37 jaar - 5e kindje 24 mei 25 mei Elraange - 37 jaar - 5de kindje ( waarvan een engeltje) Innas - 37 jaar - 3de kindje 26 mei Peme - 38 jaar - 2e kindje Blomma - 35 jaar - 2e kindje ❤ 27 mei Avuna - 36 jaar - 2e kindje 28 mei Piggy - 37 jaar - 3e kindje Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei Prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje DDucky - 28 jaar - 3e kindje 30 mei SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje 31 mei Lammetje91 - 27jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Kimm17 - 4 okt - 1e echo Prulletje2 - 6 okt - 1e echo Avuna - 7 okt/8 okt - intake en 1e echo Witvlindertje- 8 okt - 1e echo Piggy - 9 okt - 1e echo Liva89 - 9 okt - 1e echo Myrthew - 10 okt - 1e echo Dielle - 11 okt - 1e echo Elraange - 11 okt - 1e echo DDucky - 11 okt - 1e echo + MvM Innas - 14 okt - 1e echo Blomma - 15 okt - tussendoor echo SingleMomToBe - 19 oktober echo Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Vind je? Ik ben nog zo onzeker. Miss ook beetje zelfbescherming ik weet het niet. Volgende week vrijdag heb ik de 1e echo. Hopelijk ben ik erna iets gerustgesteld maar mezelf kennende heb ik een paar echo's nodig voordat ik echt beetje los kan laten en genieten
Bij mij zei die dame echt dat je niet te veel moet kijken naar hoe donker de streep is, streep is streep. En zeker niet vergelijken tussen testen, want de concentratie van de urine maakt daarbij ook heel veel uit, dat zegt dan niet zoveel...
@Blomma wat fijn zeg, en een kloppend hartje Ik heb trouwens voor de grap vannochtend een ovulatie test gedaan. Wilde eens kijken hoe die reageert op hcg. Streep was echt superdonker dus klopt wel dat ovulatietesten ook af gaan als je zwanger bent.