Ik eet op het werk crackers met smeerkaas en fruit. Meer gaat er bij mij ook niet in. Ik nam normaal sla mee enzo maar daar heb ik nu ook echt geen zin in. Maar vanavond voelde ik me niet misselijk en hebben we friet gegeten en dat gaat dan weer wel. Maar nu achteraf valt dat toch ook niet helemaal lekker. Stom gedoe allemaal haha.
@Lammetje91 Gelukkig dat alles goed is, poeh!! @eten: ik doe maar waar ik zin in heb. Ik heb nu bijvoorbeeld niets gegeten vanavond op wat fruit en ontbijtkoek na. Echt nergens normaal trek in. Heb ook een enorm pesthumeur vandaag zeg, wauw... kuthormonen Ik mag dinsdag weer voor een echo, 8 weken dan hopelijk... bijna de grens van mijn miskraam, dus knijp hem behoorlijk...
Oh en ik wilde even zeggen dat ik dit een heel fijn groepje vind. Het is zo prettig om hier te kunnen spuien en alles kwijt te kunnen, helemaal omdat het nog niet "mag".. Dank jullie daarvoor
Oooh @Lammetje91 gelukkig! Heel fijn! @peme ohja, rottig dat een echo zo verloopt, ga je ook niet met een goed gevoel weg. Ik ben normaal gek op groente, nu not so much. Wil vooral neutraal en ongezond eten haha. Maar niet misselijk dus. Wel af en toe maagzuur of eten wat slecht neer beneden wil, vooral s’avonds
Ik eet nu kwark met musli en een appel. Ik hou nu vooral van zoete dingen en melkproducten. Optimel is ook niet aan te slepen.
Wraps met sla en (niet besmette) Kipfillet of yoghurt met wat fruit misschien? Rijstwafels of gewone crackers? Ik weet niet wat je nu nog wel verdraagt maar dit is wat ik nu vaak mee neem. @Lammetje91 wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! En je hoeft geen sorry te zeggen hoor we zijn gewoon heel nieuwsgierig gewoon lekker mee blijven praten trouwens, je weet toch nooit zeker of de groei straks toch nog n bij trekt naar het termijn dat jij dacht @peme we zijn weer een dagje dichter bij dinsdag! Hopelijk heb je van t weekend plannen zodat die ook snel @prulletje2 dat herken ik ook wel! Dan denk je: yes dit kan ik eten en nog voor je uitgedacht bent krijg ik dan zo'n weeig gevoel Dat een week nu echt veel uit maakt is echt bizar idd! Succes met de echo's vandaag! Ik mag pas om 3 uur en heb daarna mvm, dus voor mij zal het wat langer duren voor je iets hoort
Succes met de echo's vandaag dames! Hier het 7 weken dansje! Afgezien van de symptomen vind ik het nog steeds zo raar dat er weer een mensje in mijn lijf zit.
@Dielle ik denk aan je succes @DDucky k denk om 1500u aan jou @peme meid zo onzeker he... Ik had me ook niet kunnen inhouden om te googlen hoor, je zoekt naar pos verhalen. Maar t komt goed, hoe voel je je verder? @Myrthew 8wkn dansje joehoe Eten kanonnen k weet t niet meer, mijn eetpatroon lijkt wel borderline te hebben haha Gi avond niets gegeten , eigenlijk de hele dag amper wat gegeten, Drinken ging ook niet zo goed. Vanochtend weer vreselijk misselijk. En zo om 10.15u echo spannend @Lammetje91 wat fijn een goede echo. We zaten al in spanning. @Blomma ja super fijn groepje he. Vind ik ook
Yeaaaah 8 weken dansje, thanks @Elraange succes met de echo zo! Ik duim voor je! @Dielle en @DDucky spannend! Hebben jullie tips voor een fijne app? Heb nog de Flo app, maar not impressed.
Alles was goed Het ❤ klopte en volgens de Echo vandaag 8wk2dg. Dus 3 dagen verder dan verwacht. Ik laat de oorspronkelijke uitgerekende datum staan want heb over 3 weken de termijnecho en dan wordt de uitgerekende datum vastgelegd.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei 18 mei 19 mei 20 mei @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ 22 mei @Kramertje - 40 jaar - 1e kindje ❤ (2 engeltjes) 23 mei @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ 24 mei 25 mei @Elraange - 37 jaar - 5de kindje ( waarvan een engeltje) @Innas - 37 jaar - 3de kindje 26 mei @peme - 38 jaar - 2e kindje @Blomma - 35 jaar - 2e kindje ❤ 27 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje @DDucky - 28 jaar - 3e kindje 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje 31 mei @Lammetje91 - 27jaar - 2e kindje ---------------------------------------------- Afspraken: Elraange - 11 okt - 1e echo DDucky - 11 okt - 1e echo + MvM Innas - 14 okt - 1e echo Blomma - 15 okt - tussendoor echo Prulletje2 - 18 okt - intake vk SingleMomToBe - 19 oktober - echo Kramertje - 25 oktober - intake vk Kramertje - 29 oktober - termijnecho Witvlindertje - 1 november - 2e echo Liva89 - 5 november - termijnecho Avuna - 6 november - termijnecho Dielle - 6 november - termijnecho Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
@Dielle joepie wat fijn voor je Hier ook net terug en ook ik mag blij zijn. Heb wel een hematoom/blauwe plek in mn baarmoeder daar kan ik nog een flinke stolsel van verliezen met bloed, dat moet weer stoppen. Dat maakte me wat onzeker , omdat ik dit ook bij mn overleden dochter had. Maar voor nu 7wkn en 4 dgn. Dus komt precies overeen.
@Elraange oh jeetje, misschien ook wel fijn dat je het nu weet. Misschien schrik je je dan niet kapot mocht je ineens bloed verliezen. Wel fijn dat t verder goed was.