Hier heb ik gister een dikke envelop gekregen met allemaal boekjes over prenatale screening enzv, alleen geen afspraak brief haha, al geprobeerd te bellen 2x maar steeds 5 wachtenden voor me . Probeer t morgen nogmaals. Ik wil ook weer spieken
Fijn weer zo'n goede echo! 9 weken alweer. Ik ben morgen pas 8. Ik heb morgen een afspraak bij de vk. Even kijken wanneer de volgende echo dan weer is. Ik hoop ook dat het bij mij al een beetje een vormpje is haha.
Ik schrok me net kapot, moest net naar het toilet voor een grote boodschap.. En moest er wel wat moeite voor doen maar bij het afvegen had ik ineens wat donker roze / bruinachrig verlies Hopelijk is het niets ernstigs maar dit is niet echt prettig!
Klopt las het net op internet, hopelijk blijft het hierbij dan heb ik er nog wel vertrouwen in! heb vorige week ook een heel klein veegje bloedverlies gehad maar dat was nadat ik het met mn vriend heel gezellig gemaakt had savonds haha...
Het was een verrassing haha, het zit niet in de familie. Daarnaast van het ook niet gepland Maar wel heel welkom hoor.
Oke gek, of nou ja eigenlijk weet ik het ook niet ik ben bij alle zwangerschappen meteen anar het ziekenhuis gegaan haha. Nu Voor het eerst bij de verloskundige geweest en toen wel een echo, en wordt je meteen weer door gestuurd . Wanneer is je volgende echo dan?
Ik weet niet beter. Bij mijn vorige kids was dat ook niet. Wij wonen ook niet in een grote stad ofzo hé. Gewoon in een dorp. Onze echo's worden bij een echo bureau in het ziekenhuis gedaan. Maar ik ben dan weer raar, want ik wil daar niet haha. Geen goede ervaringen. Dus ik ga naar een ander bureau waar het ook allemaal vergoed wordt enzo. Heb tenslotte vrije zorgkeuze. Alleen moet ik vandaag even vragen hoe en wat, want bij de vorige kids kon ik daar gewoon terecht met een verwijzing. Maar nu schijnen ze met een nieuw systeem te werken waardoor ze meteen alle gegevens van het ziekenhuis doorgestuurd krijgen. Maar dat kan dan niet als ik ergens anders naartoe ga. Dus ik wacht even af wat ze vanmiddag zegt en dan plan ik daarna de echo. Misschien kan het dit weekend nog. Hoop ik haha.
Hier ook in een dorp, raar dat dat dan zo verschillend is. Hoop voor je dat alles gewoon makkelijk gaat vanmiddag.
Welkom aan alle nieuwe mensen! @lidu1 wat leuk dat jullie de 1e tweeling van de familie verwachten! Zal vast een hele omschakeling zijn geweest! @prulletje2 succes met de intake vandaag! Hopelijk kun je snel terecht voor een echo! En niet te vergeten: 8 weken dansje! @Elraange gewoon die mensen telefonisch blijven stalken @Kimm17 fijn dat je een goede echo hebt gehad! @Elsa86 wat een super schattige foto!! Weet iemand of ice tea green schadelijk is voor de baby? Dit is namelijk het enige wat ik onbeperkt kan drinken zonder er misselijk van te worden (cola en 7up ook maar die probeer ik te vermijden). Water en thee kan ik alleen kleine slokjes van nemen met het resultaat dat ik vaak te weinig drink en daardoor een droge mond krijg
Thanks. Haha die 8 weken vergeet ik niet hoor . Yes we mogen weer dansen! Werd vanmorgen wakker met zo'n raar voorgevoel alsof ik ongesteld was geworden. Op de wc niks te zien gelukkig. Maar gisteren ook hoofdpijn gehad. Als ik niet zwanger ben heb ik dat vaak, ook migraine. Meestal voordat ik ongesteld word. Maar als ik zwanger ben ben ik normaal gesproken hoofdpijnvrij. Dus ik vond het maar vreemd. Ik geloof ook nog steeds niet echt dat ik zwanger ben. Het voelt nog steeds heel raar. Ik hoop niet dat dat slechte voortekenen zijn. Het moet echt nog even landen. Over de icetea geen idee sorry. Dat lust ik zelf niet haha.
@lidu1 wauw een tweeling, wat bijzonder! Super leuk! @Kimm17 super fijn die goede echo! En wat is ie goed gegroeid. @prulletje2 succes bij de verloskundige! Herkenbaar hoe je je voelt betreft zwanger zijn. Zo onwerkelijk. @DDucky ik drink ook het liefste ice tea green haha! Denk wel dat, dat gewoon kan hoor. Is best gezond als ik ook naar de calorieën kijk. Wel grappig dat ik het voor de zwangerschap niet lekker vond maar verslaafd was aan cola zero! Dat drink ik nu juist helemaal niet meer haha! (Ook bewust niet meer) Hier last van mijn onderrug/stuitje! Best heftig wel. Verder is de misselijkheid wat minder geworden, hoop dat dit geen slecht teken is. Al hoewel ik aan niet veel maaltijden kan denken voordat ik denk: blehh gadver!
Ah misschien moet ik die icetea dan ook maar eens proberen. Hier gaat drinken ook slecht en dronk ik ook altijd water of cola zero. Maar die cola lust ik nu ook niet, maar die wil ik sowieso eigenlijk ook laten staan. Ik lust normaal geen icetea. Misschien nu wel haha. Ah wat vervelend van je onderrug/stuitje! Ik had in het begin veel last van mijn onderrug. Dat is nu wel weg. Gisteren nog behoorlijk misselijk geweest. Vandaag lijkt het weer beter te gaan. Nu voel ik mijn borsten juist weer meer. Het verschilt hier nogal van dag tot dag. Zitten jullie kleren nog goed of zijn jullie al aan de elastiekjes door je knoopsgat e.d.? Hier past alles op zich nog wel, maar qua misselijkheid vind ik het toch fijner om met mijn broek open te zitten. Thuis natuurlijk haha.