Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat leuk.
    Hier toevallig aan het wachten op een nestje bij mijn ouders. Dat teefje kan elk moment bevallen. Daar komt ook een pup van naar mij. Ik denk rond eind dec/begin jan.

2. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier ook nog geen positiekleding aan. Heb wel alles klaarliggen. Ik was 10 mnd geleden nog hoogzwanger dus nog veel leuke kleding liggen hihi. Heb ook al wat nieuwe dingetjes gekocht.

Hoop zo dat 6 nov alles goed is. Vind dit zo'n aparte zwangerschap. Zo anders dan de andere keren.

Heb het steeds zo koud :confused: Brrrr..
    En tegen het misselijke aan maar dat is echt per dag verschillend. Zo apart. Ene dag bijna nergens last van en heel soms 1 dag dat het echt niet leuk is.
    Heb deze keer ook nog steeds geen last van mijn borsten. Echt niks. Ook niet veel plassen. Wat ik ook apart vind. Plaste me onderuit de andere keren o_O

Ben hierdoor erg onzeker deze zwangerschap. Toch steeds bang dat het iets betekend.

Kimm17 vindt dit leuk.
  3. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Jij hebt leuke ideeën haha!

Zat ook al steeds op pinterest te kijken

Kramertje vindt dit leuk.
  4. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Positie kleren doe ik voorlopig nog niet aan. Probeer het zo lang mogeljjk uit te stellen haha.
    Vorige keer had ik van die truitjes gekocht kon ik ze pas vanaf 7 maanden zwanger aan want mijn buik was echt mini, dus het zag er niet uit :p
    Broeken had ik halverwege de zwangerschap aan.
    Moet sowieso nieuwe bestellen want die andere zijn gaar gedragen!

5. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Mijn klachten switchen nu ook echt heel erg.
    Ene dag super moe. Andere dag niks aan de hand. Dan super erg misselijk en opeens is het weg.
    En alles is zo anders dan mn vorige zwangerschap!
    Enige wat blijft zijn mijn borsten die zijn echt 2 cupmaten gegroeid ofzo! Voel die melkkliertjes helemaal zitten :p

Elraange en JuffM vinden dit leuk.
  6. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Leuk al die hondjes

Ik zit al eve met mn dochter aan tafel te knutselen
    Dan zou ik toch maar al te graag mn zwangerschapbroen aan wille hebben maar durf het ook nog niet
    En heb ook nog niets nieuws gekocht
    Heb nooit veel gekocht dus moet nog wel shoppen denk ik

7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @Dielle wat leuk! Wat voor hondje wordt het?

Vervelend dat deze zwangerschap je zo onzeker maakt. Maar de kans dat het nu nog mis gaat is al zooo veel kleiner dan bij 6 weken bijvoorbeeld. Toen was het volgens mij nog 22% en nu nog maar 2% dacht ik ergens gelezen te hebben. De kans is er natuurlijk altijd. Ik blijf ook bang. Dat zit er toch gewoon een beetje in denk ik. Ik zeg dan maar steeds tegen mezelf dat ik dan ongetwijfeld heel verdrietig zal zijn, maar dat ik er toch niks aan kan doen als het misgaat. Misschien helpt dat voor jou helemaal niet hoor. Maar ik kan het op die manier dan een beetje loslaten.
    Ja je moet natuurlijk niet volop gaan roken en aan de alcohol en drugs en weet ik wat. Maar verder kun je er echt niks aan doen.

8. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Ik was vanmorgen en vanmiddag op het werk ook heel erg misselijk, nu is dat weer ietsjes minder, ben wel sinds gisteren echt heel erg moe! Op het werk was ik blij dat ik af en toe eventjes zat terwijl ik meestal gewoon dom door liep en het me niets uitmaaktte! Zo geen puf ook in het huishouden...

wij hebben ook een hond een berner sennen! Ben heel benieuwd hoe ze op een kleine frummel in huis zal reageren maar weet wel zeker dat het goed komt! Het is zo'n lieverd en zo lekker aanhankelijk! Als ik me niet goed voel komt ze lekker bij me liggen en 's nachts ligt ze ook de hele nacht tegen mij aan veel meer dan voordat ik zwanger was! Zo leuk :rolleyes:

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wat leuk! Die honden hebben mijn ouders ook 2 gehad (na elkaar) toen in nog thuis woonde als kind/puber. Lieve beestjes ja!

Mb25 vindt dit leuk.
  10. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Zijn jullie kerels ook zo lief voor jullie als je je niet lekker voelt? Vriendlief had 2 zakken van iglo kant en klaar maaltijden voor ons warm gemaakt en en heel lief wat kaarsjes erbij aangestoken! En hij zit me heel indringend aan te kijken of ik wel voldoende groente naar binnen werk! Zo getroffen met hem! :rolleyes:

11. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw

12. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Wat lief! Hier ook wel maar meer in de zin van dat hij mij dan gewoon op de bank laat hangen en wat meer de zorg voor de kinderen op zich neemt. Dat vind ik ook al fijn. En koken deed hij hier altijd al veel, want daar heb ik echt een hekel aan haha.

Elraange en Mb25 vinden dit leuk.
  13. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ah dat is lief, de mijne is echt niet zo lief. Vind dat ik teveel klaag en me aanstel. Dus daar hebben we niks aan :p

14. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.290
    5.882
    113
    Vrouw
    Mijn man kookt altijd al, maar ik krijg sinds ik zwanger ben altijd een schepje extra groente omdat ik het nodig heb. Ook helpt hij nu in het weekend mee met poetsen. Ik poets, hij stofzuigt en dweilt. Alle zware dingen neemt hij nu uit zichzelf voor zijn rekening. Soms word ik er ook wel een beetje kriegel van, want wordt af en toe behandelt alsof ik van porselein ben.....

JuffM en Mb25 vinden dit leuk.
  15. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Wat een lieve mannen hebben jullie dan over het algemeen
    Geniet ervan!

Hier kook ik vrijwel altijd want man is pas na half 7 thuis
    Voordat hij zn eten op heeft moeten kids na bed en daarna klust hij soms nog wat maar meer komt er niet uit helaas..

16. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier ook een man, die veel werkt... maar deze week is hier herfstvakantie dus de meiden kunnen mooi helpen ;)

Vandaag echt een blegh-dag... weinig energie, zo'n weeig gevoel, waardoor weinig eten.. en nog slapper voelen. Hoop morgen op een iets betere dag.... Meiden twirlen allebei en hebben zaterdag een wedstrijd, dus er moet nog even extra getraind worden morgen, en er staat een afspraak bij de ortho...

17. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    @Jale Succes voor de meiden voor zaterdag

Ik lig al weer wakker te piekeren
    Dan maar van me afschrijven
    Heb zondag flinke tik stroom gekregen van stop contact
    Even opgezocht en lees veel onrust maar zou geen kwaad kunnen wat anderen zeggen
    Merkte gisteren middag dat het me toch bezig hield dis even verloskundige gebeld en ze zei bel morgen toch even echo praktijk dan ben je gerustgesteld onder mom van je hebt bloedverlies
    Moet straks om 9 uur dus bellen en hoop dan ook wel dat ze vandaag nog gaatje hebben. Vandaag ook evt oppas voor de kinderen
    Morgen wordt dat lastiger..

18. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.290
    5.882
    113
    Vrouw
    @Mb25 Heel veel succes straks met de intake bij de vk en de echo :thumup:

19. Avuna

Avuna Actief lid

31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    @JuffM Het valt vast mee, maar inderdaad heel fijn dat je even terecht kan, hopelijk snel/op een handig moment.

Hier op vakantie alles soepel! Ik heb een paar gare dagen gehad, maar in het algemeen gaat het wel. Mijn dochter zit al helemaal in wintertijd-ritme, dus vóór 8 uur hoeven we er niet uit - heerlijk!
    Mijn man was de afgelopen twee dagen wel ziek. Lijkt nu voorbij te zijn of in elk geval een stuk beter, dus vandaag gaan we weer eens wat ondernemen!

Elraange vindt dit leuk.
  20. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Laat het zo snel mogelijk weten hoe het is gegaan! Ben gelukkig gisteren en nu ook niet meer zo zenuwachtig als maandag :)

Kramertje en JuffM vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina