Ik ben weer bezig geweest hoor haha, heb per ongeluk bij @Dielle op 23 sept het hartje weggehaald en wou er een bij mij neerzetten maar het lukt me niet zou iemand voor mij dat kunnen doen! Wij hebben vanmiddag het grote nieuws bekend gemaakt! Mijn telefoon staat roodgloeiend met allemaal felicitaties haha
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ 18 mei 19 mei 20 mei @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ 22 mei @Kramertje - 40 jaar - 1e kindje ❤ 23 mei @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ 24 mei @Mb25 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 25 mei @Elraange - 37 jaar - 5de kindje ( waarvan een engeltje) ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ 26 mei 27 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken: Kramertje - 25 oktober - intake vk Elraange - 25 oktober- gyn + echo Prulletje2 - 27 oktober - echo (+/- 9wk) Kramertje - 29 oktober - termijnecho Jale - 29 oktober - intake vk lidu1 - 29- oktober - vk Kimm17 - 29 oktober - echo Witvlindertje - 1 november - 2e echo gyn. DDucky - 1 november - 2e echo Innas - 4 november - intake vk + termijnecho Liva89 - 5 november - termijnecho Witvlindertje -5 november - intake vk Avuna - 6 november - termijnecho Dielle - 6 november - termijnecho Jale - 6 november - termijnecho Prulletje2 - 10 november - termijnecho JuffM - 11 november - termijnecho SingleMomToBe - 13 november - termijnecho en intake Mb25 - 13 november - termijnecho lidu1 - 20 november - geslachtsbepaling lidu1 - 4 december - gynaecoloog Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ 18 mei 19 mei 20 mei @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ 22 mei @Kramertje - 40 jaar - 1e kindje ❤ 23 mei @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ 24 mei @Mb25 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 25 mei @Elraange - 37 jaar - 5de kindje ( waarvan een engeltje) ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ 26 mei 27 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken: Kramertje - 25 oktober - intake vk Elraange - 25 oktober- gyn + echo Prulletje2 - 27 oktober - echo (+/- 9wk) Kramertje - 29 oktober - termijnecho Jale - 29 oktober - intake vk lidu1 - 29- oktober - vk Kimm17 - 29 oktober - echo Witvlindertje - 1 november - 2e echo gyn. DDucky - 1 november - 2e echo Innas - 4 november - intake vk + termijnecho Liva89 - 5 november - termijnecho Witvlindertje -5 november - intake vk Avuna - 6 november - termijnecho Dielle - 6 november - termijnecho Jale - 6 november - termijnecho Prulletje2 - 10 november - termijnecho JuffM - 11 november - termijnecho SingleMomToBe - 13 november - termijnecho en intake Mb25 - 13 november - termijnecho lidu1 - 20 november - geslachtsbepaling lidu1 - 4 december - gynaecoloog Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)
Wanneer stopt dat weeige? Na de 12 weken? Het lijkt alsof mijn maag extreem leeg is, terwijl ik gewoon goed gegeten heb. Heb vandaag wel een hele drukke dag gehad. Mijn dochters hadden studiedag dus zij met allebei een vriendinnetje en de jongste op pad geweest de hele dag. Dus erg moe. Heb het idee dat het dan nog erger is. Weet niet of ik moet zitten, liggen, hangen. Voel me echt verrot.
Ah rot is dat! Ik heb ook wel eens van die dagen ja. Vermoeidheid maakt het bij mij echt heel erg altijd dus ik zou zeggen op tijd naar bed proberen te gaan. Over bekkeninstabiliteit: ik had vorige zwangerschappen wel last, maar niet zo erg dat ik niks meer kon gelukkig. Ik kreeg toen het advies om met 2 benen tegelijk uit bed te gaan en met 2 tegelijk uit je auto te stappen enzo. Dat je op je billen draait zeg maar. Want juist die a- symmetrische bewegingen zouden slecht zijn, dus ook traplopen niet teveel doen. Dat hielp bij mij toen wel. En wat ook hielp was goed rechtop lopen en buikspieren aanspannen. Niet teveel inzakken. En niet teveel tillen. Als ik veel met de oudste rondliep in mijn armen enzo werd het ook erger. Misschien heb je er wat aan. Ik heb al een paar weken zo'n soort brok in mijn keel of slijm ofzo. Heeft iemand van jullie dat ook? Vind het zo vervelend! En hier nu sinds 2 dagen opeens weer van die menstruatiepijn. Hopelijk is de kleine hummel gewoon goed aan het groeien.
Dat klinkt idd als een pittig dagje... Ik heb t laatst ook opgezocht, maar niet echt duidelijke info te vinden, HCG is nu op de top geloof ik en neemt langzaam af tot het vanaf een week of 14 nog minimaal is. Dus dan zou het beter moeten gaan. Ik heb precies hetzelfde, ook het idee dat dat gevoel erger is als ik erg moe ben. Ik ga steeds maar eten, iets hartigs/zouts werkt t best bij mij, geen koolhydraten/zoetigheid, daar krijg ik zure smaak van in m'n mond, maar cup a soup, gekookt ei, stukjes kaas, nootjes, zoiets werkt meestal wel even, en water drinken. Hopelijk snel minder last allemaal!
Hier vandaag wel een goede dag, bijna nergens last van. Alleen in de auto terug naar huis van de Efteling was ik toch even in slaap gevallen Ik vergeet steeds vitamine pillen in te nemen. Nu al een paar keer vergeten. Dan denk ik eraan en 2 sec later ben ik het alweer vergeten Zou toch geen kwaad kunnen als je het een paar keer vergeten bent. Het is sowieso nooit 2 dagen achter elkaar gelukkig
Bekkeninstabiliteit nog nooit gehad dus daar kan ik helaas niks over zeggen. Mijn oma zegt wel altijd als je er last van hebt, dat je de rugleuning van een stoel moet vast pakken en dan door je knieën zakken met je benen in een o-vorm en weer omhoog en dat dagelijks doen. Werkte bij haar goed en ze heeft 8 kinderen
Dit heb ik ook! Hier werkt zoetigheid juist beter.. @prulletje2: ik heb ook heel vaak last van slijm in mijn keel....
Op zo'n dag als vandaag dan helpt al het eten maar even. Na het avondeten lijkt het soms zelfs erger. Alsof dat niet goed valt ofzo. Hopelijk morgen een betere dag
Ik heb ook af en toe van die krampen wat lijkt op menstruatiepijn, niet heel heftig maar voel het wel, en merk ook dat als ik naar de wc moet dat het dan ook erger is en als ik de grote boodschap heb gedaan heb wordt het ook weer minder...
Ik ben vandaag ook echt steeds misselijk als ik even niet heb gegeten, probeer echt om de 2 uur ong even iets te eten, beetje vla of een mandarijntje ofzo... daarna zakt het gelukkig wel weer af! En denk dat het ook erger wordt als je moe bent, heb nu nachtdienst en merk dat ik er meer last van misselijkheid krijg...
Je bent niet de enige hoor *schaam schaam.. Merk dat ik er een beetje maagzuur van krijg als ik het s morgens neem, dus dan neem ik me voor het later op de dag te doen en dan vergeet ik het.
Last van mijn bekken ken ik niet, wel zo'n spier in/bij mijn billen.stuitje die vervelend doet. Vandaag gaan de kids een paar uur naar de opvang, deze uren stonden al maar de vergadering die gepland stond gaat niet door dus het rijk even voor mij alleen dadelijk .
Oh wauw je hebt echt al een mooi buikje! Hier begint het ook al hoor, spijkerbeoeken pas ik al niet meer, maar leggings en broeken met elastiek lukt nog wel, die rekken wat meer mee.