Nee had alleen foliumz en vit d druppels Dat van ddie calcium vergeet k steeds, zit dat ook in die multi vitamines?
Trek jij de nachten nog, k heb ze weggeruild en ben ook niet meer van plan nachtdiensten te doen deze zwangerschap.. Ik word er nog zieker van en vermoeider
Ja die zitten hier ook in, tenminste in degene die ik slik wel (lucovitaal magnesium mama & baby multi).
vorige week had ik ook 2 nachtdiensten en die hield ik beter vol vergeleken met deze maar heb vorige week heel goed kunnen slapen ook voordat ik de nacht in ging, dat heb ik gisteren bijna niet kunnen doen, heb vandaag wel heel goed geslapen dus denk dat het vannacht wel beter gaat! Merk echt dat als ik te weinig slaap heb de kwaaltjes erger zijn
Ons hondje is ook geboren vandaag! Weet nog niet welke hoor haha. Maar wel leuk! We mogen met 3-4 weken gaan kijken.
Dat is hier ook altijd een probleem. Meestal is het kokhalzen en dan heb ik ze weer terug in mijn mond. Die davitamon mama zijn redelijk groot maar heel glad dus dat gaat redelijk
Aaah wat mooi ❤. Nog eventjes afwachten dus. Ik heb het geluk dat ons pupje bij mijn ouders is geboren dus ga nu bijna elke dag even spieken.
Echo was goed 8 weken en 2 dagen Mn man Wil het echt heel graag kids vertellen Kortom iedereen Vind zo moeilijke keuze
Fijn dat alles goed was! Doen wat goed voelt. Als je denkt dat je de steun kunt gebruiken als het toch nog mis zou gaan, kun je het vertellen. Zelf heb ik liever dat mensen niet weten dat we er mee bezig zijn tot het echt safe is. Maar heb zondag de echo bij ongeveer 9 weken. Als die goed is weet ik ook niet of we nog tot de termijnecho wachten. Ligt er een beetje aan wanneer we onze ouders zien denk ik.
Snap je heel goed hoor Maar mijn man zegt dan wanneer os her echt safe? Kan toch na termijn echo ook gewoon mis gaan ? Je hebt nu al 3 echo's gehad en alles ziet er goed uit Dat is ergens ook waar.. Onze ouders weten het al wel maar vind meer kids kunnen het niet voor zich houden dus dan weet zo hele dorp het zeg maar .. met 9 weken ..
Grappig. Die van mij zijn 3 en 4 maar ik heb dus echt geen idee of ze het voor zich houden. Ik heb ze laatst mee naar de vk genomen, waar ik ook een echo kreeg, maar daar leken ze totaal niet van onder de indruk. Heb ze er helemaal niet over gehoord. Scheelt misschien ook dat jouw oudste een meisje is. Mijn oudste is een jongen en denk echt dat hij het totaal niet interessant vindt haha. Maar bij het echt vertellen 'mama heeft een baby in haar buik' wordt het misschien wel anders. Mijn dochter had ook opeens tegen oma verteld dat we een 'politiehond' krijgen. Geen idee waar ze dat nou weer vandaan heeft! We hebben het natuurlijk wel eens over een hondje gehad en ook wel over de herders, maar dat is al wel even geleden. Dus denk dat wij ook wel moeten oppassen, maar dat het eerst even moet landen en dat ze er later dan ineens mee komen ofzo. Maar ik durf ook nog niet haha.
Ik dacht nu er meerdere honden voorbij komen, kan ik onze lizzy ook even showen! Hebben het gisteren via deze foto bekend gemaakt!