Nee mn ouders wisten het al, dit was voor de rest vn de buitenwereld, collega's, buren, carnavalsvereniging, neven en nichten enz enz haha
Hier wil ik het ook steeds aan onze dochtertjes vertellen, maar mijn vriend wil juist wachten. Hij zegt hoe leggen we dat uit mocht het nog misgaan... Heeft ie ook wel een punt. Oudste dochter wil steeds op m'n telefoon oude baby foto's en filmpjes van haar en haar zusje kijken en dan heb ik zó de neiging... Maar we wachten tot na de termijnecho, gelukkig nog maar 1,5 week!
Super die buikfotos die ik voorbij zag komen, bij mij is amper wat te zien haha. En die honden foto's zo schattig vooral de laatste met het bekendmaken wat leukkk! Oh ik was gister kapot moe dus had geen puf om te reageren. We doen ook even een 10 weken dansje!! Ik denk dat wij van het weekend foto's gaan maken en dan dinsdag na de echo bekendmaken Wil toch nog 1x een bevestiging dat het echt goed is voordat we het echt aan iedereen vertellen.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ 18 mei 19 mei 20 mei @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ 22 mei @Kramertje - 40 jaar - 1e kindje ❤ 23 mei @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ 24 mei @Mb25 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 25 mei @Elraange - 37 jaar - 5de kindje ( waarvan een engeltje) ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ 26 mei 27 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken: Kramertje - 25 oktober - intake vk Elraange - 25 oktober- gyn + echo Prulletje2 - 27 oktober - echo (+/- 9wk) Kramertje - 29 oktober - termijnecho Jale - 29 oktober - intake vk lidu1 - 29- oktober - vk Kimm17 - 29 oktober - echo Witvlindertje - 1 november - 2e echo gyn. DDucky - 1 november - 2e echo Innas - 4 november - intake vk + termijnecho Liva89 - 5 november - termijnecho Witvlindertje -5 november - intake vk Avuna - 6 november - termijnecho Dielle - 6 november - termijnecho Jale - 6 november - termijnecho Prulletje2 - 10 november - termijnecho JuffM - 11 november - termijnecho SingleMomToBe - 13 november - termijnecho en intake Mb25 - 13 november - termijnecho lidu1 - 20 november - geslachtsbepaling lidu1 - 4 december - gynaecoloog Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)
Ik heb ff de lijst naar voren gehaald Wij mogen vandaag @Kramertje Hoe laat mag jij? Ik pas om 1500u Hoe gaat het met @Piggy en @Lisch ? Ze reageren helemaal niet meer. Jammer. Hoop dat het goed gaat.. Hier sinds vanochtend weer erg misselijk, dus zo maar weer aan de 7-up haha
Jaaaa, wij ook pas vanmiddag om 14:00 uur. Spannend weer he!! Ja beide dames zijn ook niet meer online geweest nadat ze zich op de lijst hebben gezet.... Hoop ook dat het goed met ze gaat. Ik heb van de week (woensdag) 1 dag gehad dat ik iets minder misselijk was, ipv 24/7 een halve dag oid, maar gisteren en vandaag weer net zo hard terug en weer gewoon 24/7. Bij mij helpt iets eten wel goed, alleen een minuut of 5 erna krijg ik het gewoon weer terug.
Lief dat je het vraagt. Achteraf lijkt het toch griep te zijn geweest en niet extreme misselijkheid door de zwangerschap. Gister weer wat kunnen eten. Vandaag doe ik nog rustig aan, maar probeer ik weer normaal te eten. Gelukkig niet meer overgegeven.
Succes met de afspraken vandaag! Wij hebben knoop doorgehakt en vanochtend de kids de shirts gegeven Dochter is helemaal blij en vraagt meteen van alles Jongste natuurlijk niet echt door.. Nu langzaam aan meerdere mensen vertellen T voelt ook wel goed
Succes met de afspraken vandaag! Leuk juffm! Dan kan nu het genieten beginnen! Tenminste, in de zin van dat je er lekker met iedereen over kan praten en dergelijke. Bij ons is maandag de nieuwe keuken geplaatst. Kom er nu pas aan toe om alles in te ruimen, tussen de verzorging van de kids door. We dronken altijd al veel spa rood, maar sinds ik zwanger ben krijg ik dat dus niet meer weg. En nu hebben we een quooker met spa rood functie en nu heb ik er niks aan! Hopelijk duurt dat niet nog 7 maanden.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ 18 mei 19 mei 20 mei @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ 22 mei @Kramertje - 40 jaar - 1e kindje ❤ 23 mei @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ 24 mei @Mb25 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 25 mei @Elraange - 37 jaar - 5de kindje (waarvan een engeltje) ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ 26 mei 27 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken: Prulletje2 - 27 oktober - echo (+/- 9wk) Kramertje - 29 oktober - termijnecho Jale - 29 oktober - intake vk lidu1 - 29- oktober - verloskundige Kimm17 - 29 oktober - echo Witvlindertje - 1 november - 2e echo gyn. DDucky - 1 november - 2e echo Innas - 4 november - intake vk + termijnecho Liva89 - 5 november - termijnecho Witvlindertje -5 november - intake vk Avuna - 6 november - termijnecho Dielle - 6 november - termijnecho Jale - 6 november - termijnecho Prulletje2 - 10 november - termijnecho JuffM - 11 november - termijnecho SingleMomToBe - 13 november - termijnecho en intake Mb25 - 13 november - termijnecho lidu1 - 20 november - geslachtsbepaling Kramertje - 29 november - verloskundige lidu1 - 4 december - gynaecoloog Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)
Ja idd een zombie precies het goede woord dacht vanmiddag toen ik wakker werd uit mn nachtdienst dat het wel ging maar ben net pas uit bed, en wederom kotsmisselijk, loop bij alles te kokhalzen... Heb woensdag gelukkig met mn vriend het huis wat aan kant gemaakt dus hoef gelukkig niet veel maar bah wat is die misselijkheid vervelend
Hier was alles prima! Geen echo gehad, wel bloed geprikt, bloeddruk gemeten en een hoop info gehad. Moeten wel de kraamzorg alvast gaan regelen. Nu 29 november weer terug naar de verloskundige. Aankomende dinsdag de termijnecho.
Oh dat is al vroeg die kraamzorg regelen. Bij mij was de vk juist van ga daar maar pas na de 12 weken over nadenken. Hier ook moe ja. Ik probeer de keuken in te ruimen maar het is steeds een kastje en dan weer even zitten. Ik val ook steeds bijna in slaap op de bank. Maar ik ga meestal rond 21u/21.30 naar bed, anders ben ik veel te vroeg ook weer wakker. Hoewel ik toch al veel wakker word 's nachts. En ik eet gewoon weinig omdat alles me tegen staat, dus dat zal de energie ook niet ten goede komen.
Wij zitten sinds vanmiddag in het ziekenhuis, mn zoontje kreeg ineens geen lucht meer piepende ademhaling, hoesten als een blaffende zeehond. Heeft hij pseudokroep, dus nu moeten we een nachtje blijven in het ziekenhuis. Menn ben nog nooit zo geschrokken, hij lag te slapen toen ik thuis kwam. En ik hoorde hem slecht adem halen maar gister was het bij lange na nog niet zo erg. Dus ik zei tegen mn vriend dit is niet goed joh. En ineens begint mijn zoontje in paniek te raken met ademhalen begint te gillen dat hij geen lucht meer kreeg. Ben nog nooit zo snel na boven gevlogen!! Gelukkig gaat het nu wel weer iets beter