@allen Hier goede echo, hematoom was wat kleiner. Yes heel veel stress valt weg. Mooie echo gehad , nu 9+6 2dgn vooruit gezet. Dus @Dielle ik kom gezellig bij jou. Nog wat overeen hihi
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ 18 mei 19 mei 20 mei @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ 22 mei @Kramertje - 40 jaar - 1e kindje ❤ 23 mei @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ @Elraange[/USER] - 37 jaar - 5de kindje (waarvan een engeltje ❤ 24 mei @Mb25 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 25 mei @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ 26 mei 27 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken: Prulletje2 - 27 oktober - echo (+/- 9wk) Kramertje - 29 oktober - termijnecho Jale - 29 oktober - intake vk lidu1 - 29- oktober - verloskundige Kimm17 - 29 oktober - echo Witvlindertje - 1 november - 2e echo gyn. DDucky - 1 november - 2e echo Innas - 4 november - intake vk + termijnecho Liva89 - 5 november - termijnecho Witvlindertje -5 november - intake vk Avuna - 6 november - termijnecho Dielle - 6 november - termijnecho Jale - 6 november - termijnecho Prulletje2 - 10 november - termijnecho JuffM - 11 november - termijnecho SingleMomToBe - 13 november - termijnecho en intake Mb25 - 13 november - termijnecho lidu1 - 20 november - geslachtsbepaling Kramertje - 29 november - verloskundige lidu1 - 4 december - gynaecoloog Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)
Ja klein dorp waar we wonen en als je zelf keuze wilt hebben in het aantal af te nemen uren raden ze aan je voor 12 weken aan te melden. Van het weekend even alles rustig doorlezen en dan aanmelden.
Jeetje Meis wat schrikken zeg! Maar fijn dat het iets beter gaat. Heel veel beterschap voor je zoontje.
Gefeliciteerd met je mooie echo @Elraange! Hebben ze dan meteen de termijn bepaald omdat je 2 dagen vooruit gezet bent? Of kan dat met 12w nog veranderen?
Ja dit hebben ze direct bepaald, nieuwe richtlijn is dat je al vanaf 9wkn termijn echo kan bepalen. Dus dat was super.
@Kimm17 wat heftig zeg! Moet echt schrikken geweest zijn, fijn dat het inmiddels wat beter zeg. @Elraange mooie echo! Ik heb dinsdag een mooie echo gehad. Alles was goed en de kleine zwaaide zelfs eventjes. Maakte me heel veel zorgen, maar ben er nu een stuk geruster op. Heb wel sinds vanmiddag last van lage rugpijn, verplaatst zich soms weer naar een heup dan weer licht in mijn buik. Is dat herkenbaar voor iemand? Bekkenpijn lijkt me misschien wat vroeg?
Oh ben benieuwd dan! Ik mag zondag bij 9w 2d. Maar ik heb ook bij 11w nog gewoon de termijnecho gepland.
Ja ze hebben t nog nagekeken,iig richtlijnen in t ziekenhuis. Weet niet hoe t bij de vk is, spannend he
@Myrthew fijn he die geruststelling. Hier heb k trouwens ook besproken dat ik mij niet serieus genomen voelde tijdens telefoon gesprek en dat de assi nog nooit van een hematoom gehoord had. Was een goed gesprek, voelde me gehoord en ze zeiden zelfs dat gezien mijn voorgeschiedenis er sws geen discussie of moeilijk gedaan had hoeven worden, ze waren erg lief. Ik mocht laagdrempelig langskomen en ze zeiden zelfs een echo is zo gemaakt. Hartstikke lief. De drempel is weer normaal ipv zo hoog en ik ga weer met gerust hart heen. Dus fijn dat t zo is gelopen.
Poeh, dat lijkt me niet fijn om mee te maken idd. Hopelijk een goede nacht en morgen weer fijn naar huis, succes!
Hier adviseerden ze laatste keer bij VK idd ook om zsm kraamzorg te regelen, maar ben er eigenlijk nog niet aan toegekomen... Hier in een stad, met meerdere aanbieders, groot en klein, maar schijnen ook echt tekorten aan kraamverzorgenden te zijn en wie t eerst komt eerst maalt. Hebben wel allemaal geluk dat we niet in vakantie periode zijn uitgerekend, dan schijnt het nog erger te zijn. De organisatie die we vorige keren hadden is voor zover ik heb kunnen vinden niet meer actief in onze regio, dus moeten op zoek naar een nieuwe... Maar waar let je nou op? Volgens mij zit er weinig verschil tussen... Hangt zo af van de klik met degene die je krijgt. Enige wat ik wel belangrijk vind is dat het de hele periode dezelfde is, maar dat schijnt nergens meer gegarandeerd te zijn, zei de assistente van de VK praktijk? Kan me wel al echt verheugen op de kraamperiode, vond dat beide keren zo heerlijk, lekker focus op de baby, uitrusten, en je verder nergens druk om hoeven te maken, heerlijk. Als alles verder goed gaat natuurlijk... Streef er ook naar zo lang mogelijk op onze roze wolk in de slaapkamer te blijven, doen eerste dagen ook kraambezoek boven. Vorige keer zei de VK op dag 3 of 4 dat ik misschien maar ns een keertje naar beneden moest gaan Toen was ik er ook wel aan toe, zij voelde dat perfect aan, was zo fijn. Nu natuurlijk wel iets anders met de 2 kids die dan 4 1/2 en bijna 3 zijn...
@Kimm17 heftig zeg, beterschap voor je zoontje. Wij hadden vorige keer ingeschreven bij een wat groter kraambureau, maar daar hadden ze niemand beschikbaar. Uiteindelijk iemand gekomen van een kleiner bureau. Zo’n fijne vrouw, we willen als het kan haar weer. Maarja die kans is klein. Zij vertelde toen al dat als ze tekorten hebben ze zelfs het kantoorpersoneel kunnen inzetten, die zijn ook allemaal bevoegd
@Elraange Fijn dat je je nu wel gehoord voelt en dat de drempel weer laag is! @Kimm17 wat schrikken zeg! Gelukkig het het weer wat beter en knapt je zoontje snel weer op!
Ik heb ook sinds vandaag en gisteren echt last van cravings! Dacht gisteren en vandaag alleen maar aan carpaccio en hoe lekker dat is, water stroomt me in de mond! En vanavond moest en zal ik bitterballen eten met het volleybal team, zo lekker! Eenmaal thuis heb ik me helemaal gericht op wat knakworsten maar vriendlief hield me tegen! Kan nu al niet wachten tot morgen en ik alsnog die knakworsten kan eten