Lieve dames, Ik heb een beetje paniek. Vanmorgen roze afscheiding, de rest van de dag was het weg naar zojuist is het weer begonnen. De bekkenpijn die ik had is ook helemaal verdwenen. Ik ben zo enorm bang!
Oh dat is vervelend maar hoeft niks te betekenen, kan een gesprongen adertje zijn ofzo. En anders morgen ff VK bellen? misschien mag je maandag langskomen voor een extra echo?
@Hela30 welkom Hopelijk kun je snel meer genieten van de zwangerschap @Witvlindertje snap je angst ik zou ook bellen en echo vragen lokaal hoeft het niet wat te betekenen Qua kraamhulp heb ik wel echt nodig gehad 2 x keizersnede dus je moet veel aan zorg overdragen in begin qua advies van de artsen en met mn chronische rugpijn erbij is dat ook geen handige combi Nu weer keizersnede dus
Ah ik snap dat je daarvan schrikt! Ik heb bij mijn andere kids de hele zwangerschap bloedverlies gehad, en ook wel meer dan alleen roze. Ik was ook altijd zo bang. Maar was echt niks aan de hand. Dus ik hoop voor je dat het gewoon niks is hoor! Deze zwangerschap heb ik het gek genoeg nog niet gehad, op de eerste week na. Ik vind het nu eerder raar dat ik het niet heb. Maar kan nog best komen.
@Witvlindertje hoe s t nu? K kan me voorstellen dat je schrikt. Hoeft indd niets te betekenen. Bij ongerustheid zou k ook bellen.
@Hela30 Welkom! heel logisch dat het spannend is! We duimen iig met je mee. @Witvlindertje ook benieuwd hoe het nu met je is? Hier, gisteren met de doptone het hartje even kunnen horen. Ik weet niet welke van de twee haha maar hij was duidelijk te horen. Ze liggen ook al heel hoog. Nog plannen vandaag?
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ 18 mei @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤️ 19 mei 20 mei @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ 22 mei @Kramertje - 40 jaar - 1e kindje ❤ 23 mei @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje) ❤ 24 mei @Mb25 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 25 mei @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ 26 mei 27 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken: Prulletje2 - 27 oktober - echo (+/- 9wk) Kramertje - 29 oktober - termijnecho Jale - 29 oktober - intake vk lidu1 - 29- oktober - verloskundige Kimm17 - 29 oktober - echo Witvlindertje - 1 november - 2e echo gyn. DDucky - 1 november - 2e echo Innas - 4 november - intake vk + termijnecho Liva89 - 5 november - termijnecho Witvlindertje -5 november - intake vk Avuna - 6 november - termijnecho Dielle - 6 november - termijnecho Jale - 6 november - termijnecho Prulletje2 - 10 november - termijnecho JuffM - 11 november - termijnecho SingleMomToBe - 13 november - termijnecho en intake Mb25 - 13 november - termijnecho lidu1 - 20 november - geslachtsbepaling Kramertje - 29 november - controle vk lidu1 - 4 december - gynaecoloog Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)[/QUOTE]
F*ck! Ik moest zonodig zeggen dat ik nu nog geen bloedverlies had. Nu dus wel. En best veel echt helder rood . Toevallig om 9u de echo maar ben nu wel heel bang.
Vanmorgen bij afvegen helder rood bloedverlies . Ga zo douche en dan de verloskundige bellen. Heb geen krampen.. Maar ga maar uit van het ergste.
Gelukkig heb je om 9 uur al een echo staan! Kun je het meteen aangeven en hoef je nu ook niet zo lang te wachten voor je zekerheid hebt! Sterkte nog even met het wachten! @Hela30 welkom! Hopelijk kun je snel een beetje genieten van deze zwangerschap! @Witvlindertje dat is schrikken zeg! Hopelijk is het niets bijzonders! @Kimm17 mochten jullie alweer naar huis? Ik kan mezelf niet voorstellen hoe erg je dan geschrokken bent zeg!
@Witvlindertje Ohhhh nee wat klote. Zou echt even de VK bellen voor een echo. Dat is het enige wat je nu gerust kan stellen. Niet te zwaar getild gisteren of seks gehad...? Heel veel sterkte!! @prulletje2 Nee toch jij ook. Gelukkig heb je zo je echo. Ik duim mee dat alles goed is. Heel veel succes zo @Kimm17 Hoe is het met je zoontje?
@prulletje2 nee, wat balen meid! Heel veel sterkte zo bij de echo! @Witvlindertje wat schrikken zeg! Ik hoop voor jou ook dat alles goed zit en dat je snel terecht kunt voor een echo!
Heb net de verloskundige gebeld. Ze zei als het alleen bij afvegen blijft en niet in mijn onderbroek komt, ze zich geen zorgen maakt dat het een miskraam is. Het moet wel afnemen vandaag. Mocht het toch erger worden dan mocht ik terug bellen.
Hier was alles gelukkig goed! Wat een opluchting! Er zit nog wel een flinke bloeding. Ik weet niet of jullie die zwarte vlek onderin zien maar dat is de bloeding en boven het vruchtzakje zat ook nog wat. Dus ik kan me nog wel voorbereiden op meer bloedverlies. Maar ze zei dat ik hier echt geen miskraam van kan krijgen. Ze zei als het nu nog mis zou gaan, dat er dan gewoon een ernstige aanlegfout zou zijn. Maar alles zag er voor nu goed uit en precies volgens eigen telling. Gelukkig.
Wat een opluchting @prulletje2! Heel fijn dat alles goed is. @Witvlindertje hopelijk stopt het bloeden dan snel.