Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Fijn dat het allemaal toch goed is!
    En ook wel een prettig idee dat je ook weet dat er nog wat aan zit te komen en dat je daar dus niet nog een keer van hoeft te schrikken!

@Witvlindertje hopelijk neemt het nu dan af!

prulletje2 vindt dit leuk.
  2. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Super fijn!! Nu lekker genieten

prulletje2 vindt dit leuk.
  3. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    957
    588
    93
    Wat schrikken prulletje en witvlindertje. Gelijk zoveel onzekerheid. Maar fijn dat het geen reden tot paniek is.
    Zullen we de tijd gewoon een paar weken doorspoelen. Dat eerste trimester is echt killing qua onzekerheid en misselijkheid.

Ik ga vandaag zoveel mogelijk inpakken, want over 3 weken gaan we verhuizen. Gelukkig krijgen we de komende weken weer hulp van een paar lieve vrienden.

We hebben het gister vertelt aan mijn schoonouders. Onze dochter een shirt aan gedaan. Mijn schoonmoeder zag het gelijk. Schoonvader liep buiten. Mijn dochter speelde ook buiten met dat shirt aan. Na een kwartier zag hij het nog niet :p

SingleMomToBe vindt dit leuk.
  4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.297
    5.883
    113
    Vrouw
    Hopelijk blijft het hierbij en stopt het. En gewoon bellen hoor als je je onzeker voelt, daar zijn ze voor.

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.297
    5.883
    113
    Vrouw
    Fijn dat alles goed was en dat je weet dat er een bloeding zit. Is dit hetzelfde als bij je vorige zwangerschappen of was het toen anders?

6. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh meid ga duimen voor je dat alles goed is.
    Pff wat klote zeg

7. Mb25

Mb25 Actief lid

24 jan 2019
    463
    533
    93
    Vrouw
    Bah wat schrikken dames! @prulletje2 fijn dat de echo goed was! En @Witvlindertje ga voor je duimen dat het bloedverlies stopt! Ik had een paar weken geleden ook iets roze verlies maar dat kwam nadat ik naar de wc was geweest en een aantal dagen daarvoor een gezellige avond gehad had met mn kerel hihi en toch een goede echo! Komt heel vaak voor maar snap dat je geschrokken bent!

8. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh fijn. Gelukkig!!
    Is het een hematoom ofzo?

9. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mag je niet langskomen voor een echo? Zou mij toch denk ik iets meer geruststellen.

10. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Nee ik moest afwachten. Heb er ook niet om gevraagd, vond het al vervelend om op zondag voor zoiets te moeten bellen. Heb as vrijdag een echo dus die maar afwachten als het niet erger word.

11. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind juist dat je voor zoiets mag bellen. Ook op zondag. Daar zijn ze voor.
    Hopelijk is vrijdag alles in orde

12. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    @Kramertje het lijkt wel hetzelfde, maar zoveel bloed hebben ze toen niet gezien op een echo. Maar toen heb ik de echo ook niet meteen na de bloeding gehad, dus wie weet was het toen al minder.
    @Dielle het woord hematoom heeft ze niet genoemd. Ze dacht een adertje gesprongen. Ik weet niet precies wat een hematoom inhoudt. Ze zei wel dat het zoveel was dat ik een maandverbandje in moest doen, maar voor nu is het gestopt. Kan dus nog wel komen. Maar het kon ook gaan stollen en oud bruin worden of een blauwe plek in mijn buik worden. Dat wist ze niet. Dus we wachten maar af.

13. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Een hematoom in de baarmoeder is een ophoping van bloed in het baarmoederweefsel. Het komt vaak voor tijdens de eerste weken van de zwangerschap. Dit kan een vaginale bloeding veroorzaken wanneer het scheurt. Als dit gebeurt, is er veel bloedverlies, maar doorgaans is het niet pijnlijk.
    Dit staat er op internet

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Nee dan denk ik niet dat het dat is. Ze had het niet over dat iets kon scheuren. Ze zei dat het gewoon wegliep dus het zal wel los bloed zijn.

15. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb gruwelijke zin in Franse fruits de mer soep. Dit is vissoep. Nou zie ik dat er 2,5% witte wijn in zit en dat erop de verpakking staat let op: dit product bevat een kleine hoeveelheid alcohol.

Zou ik deze kunnen eten? 1 kommetje? Alcohol verdampt toch bij verwarmen?
    Of zouden jullie het laten staan?

16. Witvlindertje

Witvlindertje Actief lid

15 mei 2018
    300
    263
    63
    Vrouw
    Ik weet het maar voel me toch een beetje bezwaard. Hoop het ook :)
    En ik zou de vissoep niet eten maar ik ben best streng met wat wel en niet mag merk ik.

17. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb die soep al 2x in mijn handen gehad zo'n zin erin.
    Ik ben ook heel strikt daarom is hij ook nog niet open.
    Maar toch vraag ik me af je echt alcohol binnenkrijgt. Het wordt verwarmd.
    Met overrijp fruit kun je ook al wat binnenkrijgen.

Ik leg hem maar weer weg (zucht haha)

18. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik zou het niet eten, de alcohol die ze erin doen is al ver verdampt en die kleine 2.5 % die er nog in zit blijft er ook in. Nog 30 weken wachten haha en dan kun je weer :p

19. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @prulletje2 Wat zul jij geschrokken zijn dat de echo goed is en verder niks ergs aan de hand.

@Witvlindertje jij zult ook super erg geschrokken zijn, duimen dat het niks ergs is en gewoon een klein adertje of iets!!

Met mn zoontje gaat het gelukkig weer goed, niet meer benauwd. Zn medicijn drankje werkt goed! Alleen nog veel hoesten maar dat hoort er nog bij.

Elraange en Kramertje vinden dit leuk.
  20. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Die staat als 1e op mijn lijstje straks na de bevalling, naast de Sushi en een glas wijn hihi :D

Deel Deze Pagina