Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Blomma, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mijn laatste test. Vandaag 4+5 en op CB digital 3+ :)

Bijgevoegde bestanden:

Piggy, prulletje2, Kimm17 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooi @Dielle !! Ik ben gestopt met testen, heb er dinsdag nog een gedaan en die indroogstreep is nu zelfs donkerder dan de controlestreep

Ik durf nog niet zo goed te dromen moet ik eerlijk zeggen, en ben al helemaal niet bezig met kleertjes en kamer etc... Mn beste vriendin nam zondag een rompertje mee voor me en toen dacht ik ohhh zo lief, maar ik wil het niet jinxen :oops:

Pfff voel me echt niet fit vandaag zeg, dikke keelpijn, hoofdpijn, zwaar lijf... Zo rot dat je als moeder nooit eens lekker ziek kan zijn, kind moet evengoed naar school hè? :rolleyes:

Piggy, Dielle en Kimm17 vinden dit leuk.
  3. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Oh een hele mooie @Dielle 3+ in the pocket.

Hier ook gestopt met testen.
    Ik denk dat ik straks ga bellen voor eerste afspraak omg omg..:eek::eek:

Piggy en Dielle vinden dit leuk.
  4. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hier de 5 weken gepasseerd :D

Ik test soms nog wel eens, vind het gewoon leuk om te zien die positieve testen haha. Na zo een slopend traject is dit gevoel gewoon geweldig :)

Lisch, Piggy, Elraange en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Oh mijn vriend komt steeds met een nieuwe naam aan haha. Van de week had hij weer een leuke jongensnaam

Piggy en prulletje2 vinden dit leuk.
  6. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier ook strontverkouden, keelpijn, hoest de longen uit mijn lijf. De jongste (9 mnd) is net zo ziek dus heb s'nachts gemiddeld 4 uur slaap. Hij heeft erg last van het snotteren en hoesten en huilt s nachts dus veel. Is alleen in mijn armen stil.

7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah arm ding. En jij ook, dat zal pittig zijn met zo weinig slaap. Dat lijkt voor mij alweer zo lang geleden dat ze zo waren. Ik heb die van mij ook altijd veel bij me gehad. Slechte slapers ook. Mijn dochter van 3 wordt nog steeds wel elke nacht een keer wakker en slaapt dan vaak nog bij ons in bed. Ze zal straks wel plaats moeten maken voor de kleine. Ze zijn nu alweer zoveel makkelijker. Nu was ook ook pas toe aan de volgende. Maar ik verwacht niet dat deze wel een goede slaper wordt.

8. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Hier gebruik ik altijd baby neusspray of een ui op de kamer, werkt hier goed, slaapt gelukkig door bij hoesten en of verkouden

9. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Oh dit is ook zo herkenbaar! Met onze oudste van nu net 4, hebben we echt van dat ze 2 jaar en 3 maanden was tot eigenlijk 3 jaar en 9 maanden, dus 1,5 jaar in totaal ofzo, gestruggeld met het slapen. Elke nacht overstuur wakker, hele tijd bij ons geslapen, toen weer eigen kamer geprobeerd, een van ons er naast geslapen, toen weer een tijd samen met haar zusje, dat ging dan weer even beter, en daarna weer minder, we waren kapot. Daardoor ook pas later voor een derde gegaan. Begin van de zomer weer een hele tijd consequent mee bezig geweest en nu gaat het goed. Ook omdat ze nu net naar school gaat en 's avonds gewoon heel erg moe is. :D
    Ik vraag me ook af hoeveel invloed je er op hebt, is gewoon ook een stukje ontwikkeling denk ik, en afhankelijk van hoe gevoelig ze zijn enz. Maar ja, je probeert toch vanalles om zelf ook zo goed mogelijk te slapen... Onze tweede heeft er gelukkig geen last van, die slaapt super, dus hopelijk de derde ook. :)

prulletje2 vindt dit leuk.
  10. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Bedenk me net dat de jongste nu 2 jaar en 3 maanden is, dus hopelijk gaat het nu niet met haar beginnen, hahaha :roflmao:

prulletje2 vindt dit leuk.
  11. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha nou dat hoop ik ook niet voor je!

Mijn oploop tot nu toe. De laatste is nog nét niet even donker of donkerder vind ik, dus ik wil gewoon nog een échte knaller. En dan nog de digitale 3+. Dan stop ik haha.

Bijgevoegde bestanden:

Innas, Elraange en Kimm17 vinden dit leuk.
  12. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Moet afkloppen die van ons slaapt echt goed.
    Toen die een half jaar oud was, even een tijdje gehad dat hij 2x per nacht wakker werd. Maar toen die 1 werd sliep hij weer netjes de hele nacht door.
    Ook smiddags slaapt hij nu nog steeds gemiddeld 4 uur :D

Innas vindt dit leuk.
  13. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Zo dan! Nu ben ik héél jaloers!

Innas vindt dit leuk.
  14. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Zul je zien dat de 2de niet zo makkelijk word haha :p

Innas en prulletje2 vinden dit leuk.
  15. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Hier was de 1ste een huilbaby ruimeen jaar...
    De tweede sliep geweldig goed
    De vierde slaapt si 7weken door, ook ondanks hoesten/verkouden en koorts, of na vacc.
    Ik heb het zo getroffen met 2 en 4. De eerste slaapt sinds zn 2de ook goed hoor, nu die 12 s bijna niet uit bed te krijgen s' ochtends :roflmao::roflmao:

Innas vindt dit leuk.
  16. Avuna

Avuna Actief lid

31 jul 2019
    217
    328
    63
    Vrouw
    Mijn kleine meid slaapt heel goed, maar dat is niet altijd zo geweest. Rond anderhalf, met kiezen en hoektanden, ging het goed mis - alleen samen met mij in slaap vallen, haar bed niet in te krijgen, vaak wakker, één drama. Maar gelukkig werd dat een paar maanden later plotseling goed.

Verder alles goed met jullie? Nog geen nare kwalen? Ik ben vrij moe en ik heb een rommelbuik. Valt mee te leven, haha.

17. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik heb nu het idee dat ik na elk glas water of thee al moet plassen. Vreemd want bij mijn andere zwangerschappen had ik dat volgens mij pas toen die baby echt op de blaas ging drukken en dat is nu natuurlijk nog lang niet. Misschien verbeeld ik het me maar.
    Moe ben ik ook wel, maar ik was dat eigenlijk ook al wel voordat ik zwanger was, met toch niet de beste nachten met die kids van ons. Dus ik kan ook niet echt zeggen of het nu daaraan ligt.
    Verder af en toe een kramp hier en daar. Beetje als menstruatie en wat rugpijn. Maar niks echt noemenswaardig.
    Ben bij mijn andere 2 bijna niet misselijk geweest. Hoop dat me dat nu ook weer bespaard blijft.

18. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Kwalen: had gister erge krampen toen schrok ik wel even. Ging na een paar uur over, vandaag op een half uurtje na geen krampen gehad.
    Verder mn borsten voelen voller en gezwollen ( dat klinkt trouwens gek),
    Wat afscheiding af en toe
    Moeeeeeeeeeee
    Dromerig haha

19. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Wow, dat is een luxe! :D

20. Innas

Innas Actief lid

24 jul 2014
    323
    145
    43
    Vrouw
    Oh dat lijkt me zo pittig een huilbaby... Fijn dat ze nu allemaal zo goed slapen! Lekker genieten van de goede nachtrust nu het nog kan ;)

Deel Deze Pagina