Sorry sorry dames ik ben de afgelopen dagen geleefd en heb gewoon weg geen tijd gehad om op zp te zitten. De bepaling ging goed Mijn man had gelijk, het zijn een meisje en een jongetje!! Wel houden we het nog even voor ons omdat we het 5 dec de kinderen gaan vertellen dmv een leuk sinterklaas cadeau.
♡ Uitgerekend 16 t/m 31 mei 2020 ♡ 16 mei 17 mei @lidu1 - 31 jaar - 3e en 4e kindje ❤❤ @Dielle - 37 jaar - 5e kindje ❤ @Liva89 - 30 jaar - 2e kindje ❤ 18 mei @Myrthew - 30 jaar - 1e kindje ❤ 19 mei 20 mei 21 mei @Kimm17 - 26 jaar - 2e kindje ❤ @Innas - 37 jaar - 3e kindje ❤ 22 mei 23 mei @Elraange - 35 jaar - 5e kindje (waarvan een engeltje) ❤ @DDucky - 28 jaar - 3e kindje ❤ 24 mei @Mb25 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 25 mei @Avuna - 36 jaar - 2e kindje ❤ 26 mei @prulletje2 - 34 jaar - 3e kindje ❤ 27 mei 28 mei @Piggy - 37 jaar - 3e kindje @Lisch - 30 jaar - 2e kindje 29 mei 30 mei @SingleMomToBe - 39 jaar - 1e kindje ❤ @Jale - 36 jaar - 3e kindje ❤ @Witvlindertje - 29 jaar - 1e kindje ❤ 31 mei @Lammetje91 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 1 juni @JuffM - 28 jaar - 3e Kindje ❤ ---------------------------------------------- Afspraken Jale - 26 november - vk Jufm - 26 november - vk DDucky - 29 november 15:00 - vk Dielle 30 november- geslachtsbepaling Jale - 30 november - geslachtsbepaling Innas - 2 december - controle vk Avuna - 3 december - geslachtsbepaling lidu1 - 4 december - gynaecoloog Witvlindertje - 4 december - controle vk Liva89 - 10 december - geslachtsbepaling Elraange - 12 december - controle gyn Elraange - 13 december - suikertest () Liva89 - 20 december - 20w echo Prulletje2 - 3 januari - 20w echo Sterretje(s): ☆ Mauzy82 ☆ Blomma ☆ Peme ☆ Kramertje (10+4) ---------------------------------------------- jongen (1) | meisje (1) | verrassing (4)
@lidu1 wat super leuk een jongen en een meisje! En ben blij dat alles goed was! Je hield ons wel in spanning haha lekker genieten nu
Wat leuk!! Gefeliciteerd. En had het NUB groepje toch gelijk hihi. Daar was ik benieuwd naar. Dan zullen ze bij mij ook wel gelijk hebben hihi.
haha Ja sorry!! Maar ik ben 's morgens op gestaan en door gegaan tot aan het slapen en donderdag net zo, dag dienst gehad meteen door naar de arbo arts, snel naar huis naar de winkel, een broodje eten en weer door naar een bijeenkomst en dan s avonds thuis komen en meteen naar bed gaan hahaha. Weet wel dat ik niet meer zo veel dingen ga plannen op 1 dag
Gesprek ging goed, wel komen er aanpassingen in het werk. Advies is alleen dag diensten, geen late meer en max 3 dagen in de week. Mocht er meer agressie komen dan dat er nu is dan moet ik stoppen. Eigenlijk wou ze het advies geven om nu al te stoppen ivm klachten die ik het en het werk (risico) maar dat wilde ik echt nog niet.
@Elraange Ik zie dat jij ook de suikertest moet doen. Hebben ze bij jullie ook al het nieuwe systeem? Hier is het nu zo dat je eerst bloed gaat prikken en afhankelijk van die waarde je wel of niet het suikerdrankje moet nemen.
Nee geloof t niet, ik heb al 2x zwangerschapssuiker gegad, dus erg grote kans dat ik weer de pineut ben.. K moet eerst nuchter prikken dan suikkerdrankje en 2u wachten en dan weer prikken... grrr Als hij goed is moet ik sws herhaling rond 23wkn geloof ik. Ik blijf t vreselijk vinden, maar tis niet anders.
Oh dat snap ik hoor dat je nog niet wil stoppen, maar wel gped naar je lichaam luisteren hoor. Vind t goed dat je bedrijfsarts zo reageert Gelukkig niet vervelend of drammerig
Yeah @lidu1 wat leuk! Ik heb zelf ook een tweelingbroertje, is als kind altijd heel leuk geweest en we hebben nog steeds een supergoeie band. Hoop dat ze bij jou ook zo close worden