Zag dat ik er nog niet opstond. Gelukkig is het gelukt haha. Ik heb echt amper symptomen. Minimaal gevoelige borsten we wat steekjes als ik ineens snel opsta bijv in me liezen/ onderbuik. Wat sneller honger maar aan de andere kant minder trek en dat is het eigenlijk wel
Welkom nieuwe zwangeren! Spannend en bijzonder he? Hier ook weinig klachten. Wij gaan denk ik geen nipt doen. Moet mij nog aanmelden bij vk. Wel spannend weer zo’n eerste echo!
Toch ook best wat mensen die geen nipt/nekplooimeting doen. Trisomie 13 en 18 (waar ook op getest wordt) zijn niet met het leven verenigbaar. Het lijkt mij toch dat je dat zo snel mogelijk wilt weten? NIPT is overigens geen kansberekening. Daar halen ze foetaal DNA uit je bloed. Ik weet nog niet welke test wij krijgen. Doordat wij een zwangerschap hebben moeten afbreken komen we in aanmerking voor een punctie. Die doe ik niet, we weten de uitslag dan rond 15 weken en ergens rond 16/17 weken krijgen we een vroege guo. Mocht de uitslag slecht zijn, dan moet ik met 15 weken ook bevallen, ik wacht dan liever 1 a 2 weken langer en dan zonder verhoogde kans op een mk. Vorige keer kregen wij de nekplooimeting ook aangeboden. Die wil ik wel weer graag, omdat en verdikte nekplooi ook bij bijvoorbeeld ernstige hartafwijkingen voor komt. @xDaantje snap dat de schrik er in zit dan. @Sane26 Wat leuk! @Mama2017 mooie testen!
Ooooh dames ik ben ziek . Deze morgen al 38 graden koorts, overal pijn en een lelijke hoest. Heb deze nacht een paar keer gedroomd dat ik een miskraam had dus maak me ook nog eens zorgen! Sorry voor het gezeur, moest het ff delen.
Ach wat vervelend! Snap je gevoel! Het is ook nog zo klein, maar heb wel eens gelezen dat iemand een vk had gevraagd over koorts in beginfase. En je kleintje zit veilig, tot hoge koorts hoefde je je geen zorgen te maken. Maar je kan natuurlijk altijd even bellen met je vk en het vragen. Beterschap!!
Logisch toch dat je je daar zorgen over maakt, dat is echt geen zeuren! Hopelijk knap je snel weer op en stijgt de koorts verder niet. Overleg met de vk anders of je iets mag nemen eventueel als je je echt belabberd gaat voelen. Beterschap!
Dankjewel allemaal! Morgen ochtend ga ik naar de ha. Ben blij dat de echo al volgende week staat gepland, dan worden we hopelijk gerustgesteld! @Eendje86 ook niet leuk! Alleen ‘s ochtends of de hele dag?
UITGEREKEND OP: 16 Oktober 17 Oktober 18 Oktober Eendje 86 - 31 jaar - 2e kindje 19 Oktober Justbelieve2 - .. jaar - .. kindje 20 Oktober 21 Oktober Annienasje - 27 jaar - 1e kindje 22 Oktober Catlover - 34 jaar - 2e kindje mamavan1zwangervannr2 - 31 jaar - 2e kindje Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje 23 Oktober Didi90 - 28 jaar - 2e kindje lespoir - 25 jaar - 1e kindje 24 Oktober Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje 25 Oktober Cynnth - 25 jaar - 1e kindje 26 Oktober Klinker83- 34 jaar - 2de kindje 27 Oktober 28 Oktober JaJo -30 jaar - 2e kindje + 1 vlinderkindje 29 Oktober Kokkie27 32 jaar-2e kindje-2e ronde Mama2017 - 28 jaar - 2e kindje na 4 miskramen Lena86 - 32 jaar- 2e kindje 30 Oktober Hmwd - 29 jaar - 2e kindje Bine84 - 33 jaar - 3e kindje xDaantje - 25 jaar - 1e kindje 31 oktober Wish01 -29 jaar - 2e kindje Zwanger (19) ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (0) ----------------------------------------------- Afspraken: - 28 februari - gewoonsamen - echo - 2 maart - wish01 - echo (afsluiting fertiliteitskliniek) - 5 maart - eendje86 - intake vk - 8 maart - Klinker83 - eerste echo - 9 maart - wish01- echo gynaecoloog - 12 maart - lespoir - intake vk + echo - 13 maart - gewoonsamen-intake vk+echo - 14 maart - Didi90 - echo - 16 maart - Catlover - intake vk - 16 maart - Bine85 - intake vk + echo - 21 maart - hmwd - intake vk + echo - 22 maart - Didi90 - intake vk - 22 maart - xDaantje - eerste echo - - - - - WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Beterschap @Klinker83 Vervelend dat je je zo voelt. Hier vanmorgen vervroegde echo gehad. Alles zag er heel goed uit. Mooi kloppend hartje. Wat een geruststelling! Uitgerekende datum wel wat naar voren gehaald, 16 oktober ipv 22 oktober. Ik wacht nog even de echo met vk af in maart, kijken wat zij zegt. Ben in ieder geval heel erg blij
@Eendje86 vervelend soms he die misselijkheid! Helpt regelmatig iets kleins eten niet? @Gewoonsamen gefeliciteerd met de mooie echo!
UITGEREKEND OP: 16 Oktober 17 Oktober 18 Oktober Eendje 86 - 31 jaar - 2e kindje 19 Oktober Justbelieve2 - .. jaar - .. kindje 20 Oktober 21 Oktober Annienasje - 27 jaar - 1e kindje 22 Oktober Catlover - 34 jaar - 2e kindje mamavan1zwangervannr2 - 31 jaar - 2e kindje Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje 23 Oktober Didi90 - 28 jaar - 2e kindje lespoir - 25 jaar - 1e kindje 24 Oktober Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje 25 Oktober Cynnth - 25 jaar - 1e kindje 26 Oktober Klinker83- 34 jaar - 2de kindje 27 Oktober 28 Oktober JaJo -30 jaar - 2e kindje + 1 vlinderkindje 29 Oktober Kokkie27 32 jaar-2e kindje-2e ronde Mama2017 - 28 jaar - 2e kindje na 4 miskramen Lena86 - 32 jaar- 2e kindje 30 Oktober Hmwd - 29 jaar - 2e kindje Bine84 - 33 jaar - 3e kindje xDaantje - 25 jaar - 1e kindje 31 oktober Wish01 -29 jaar - 2e kindje Zwanger (19) ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (0) ----------------------------------------------- Afspraken: - 28 februari - gewoonsamen - echo - 2 maart - wish01 - echo (afsluiting fertiliteitskliniek) - 5 maart - eendje86 - intake vk - 8 maart - Klinker83 - eerste echo - 9 maart - wish01- echo gynaecoloog - 12 maart - lespoir - intake vk + echo - 13 maart - gewoonsamen-intake vk+echo - 14 maart - Didi90 - echo - 16 maart - Catlover - intake vk - 16 maart - Bine85 - intake vk + echo - 21 maart - hmwd - intake vk + echo - 22 maart - Didi90 - intake vk - 22 maart - xDaantje - eerste echo - 27 maart- Lena86 - naar gynaecoloog voor eerste echo ed. - - - - WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Snap dat je bezorgd bent.maar probeer rustig te blijven.proberen lekker in bed te blijven vandaag en goed uitzieken
Heb net een CB digital gedaan.had wel al veel gedronken.ik freak hem sinds gister helemaal.weet niet waarom.was de vorige zwangerschap echt heel beroerd er aan toe.heel moe enz.maar nu echt nog helemaal niks.tot zatdag 1 pijnlijke borst.toen kwam de 2e en nu voel ik ze niet echt meer.vind het echt gekmakend
Je test klopt toch? Je zou nu 5 weken zijn. Bij de cb moet je twee weken erbij tellen dus dat klopt. Elke zwangerschap is anders dus ik zou toch proberen niet te hard te stressen. Maar da’s niet gemakkelijk, weet ik . De eerste keer voelde ik ook helemaal niets. Daar heb ik nu best heimwee naar dus misschien heb je gewoon geluk nu!