Ik ben de 17e uitgerekend, zag achter mijn naam 22e staan Van mijn eerste dochtertje ook een app groep. Lijkt me gezellig. Ik merk nog niet heel veel. Beetje last van m'n borsten. Vandaag vk gebeld en voor MvM. Liefs
Wat fijn! Ja vind het ook lastig dat ik het er met niemand over kan hebben. Weet bij jou helemaal niemand het?
Beste vriendin. Beste vriendin verder nog niemand. Andere goede vriendin van mij probeert ook zwanger te worden dus lastig om haar te vertellen. Denk na 1e echo indd. Andere vriendin van haar ook sinds 2 mnd zwanger.
Doen jullie allemaal mee met mvm? Hier weet alleen mn beste vriendin het. Appgroepje is Leuk! Pas het lijstje zelf gerust aan hoor dames☺
Ja doe ook mee met MvM. Komen volgende week langs. Plassen in zo'n kan vind ik niet super haha maar ja voor een goed doel
Degene die een appgroepje willen, kunnen me wel een of sturen met hun nummer, dan ga ik die starten! Ik wilde me maandag aan gaan melden bij mvm, en toen belde de vk voor het inplannen van de intake, die zei: "wacht maar, ik geef je gegevens wel aan ze door, dan nemen ze contact op met je". Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk trouwens, ik heb eigenlijk niet echt ergens last van, behalve dan constant honger, en wat onvast op m'n benen. Het is dat de duivels uitblijven, anders had ik het echt niet gelooft.
Hier hetzelfde.. wel zere borsten en met vlagen kotsneigingen. Niet eens zozeer misselijk. Eigenlijk wil je van alles voelen, maar niet de vervelende kwaaltjes. 12 maart duurt ook nog zolang....
Dag Dames, Voorzichtig sluit ik me hier aan! Na gisteren een licht lijntje loopt de test vandaag wat op en ga ik mezelf toch op standje Zwanger zetten! Spannend en geweldig leuk! Ik voeg mezelf toe op de lijst! Miesje
ZWANGERSCHAPSLIJSTJE ZWANGER Eendje 86 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 18 oktober Catlover - ... jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 oktober Justbelieve2 - .. jaar - .. kindje - uitgerekend 18 oktober Gewoonsamen - .. jaar - 2e kindje - uitgerekend 17 oktober mamavan1zwangervannr2 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 oktober Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend 24 oktober AFSPRAKEN 5 maart - eendje86 - intake vk
Hallo! Ik sluit me voorzichtig aan... Afgelopen maandag zomaar even een testje gedaan.. had zo t gevoel ongesteld te moeten worden en tot mijn verbazing een dikke vette streep! Ik ben meteen op de fiets gesprongen een een Clear blue gehaald.. geeft toch iets leuker aan vriendjelief.. en ja hoor 1 tot 2 weken zwanger.. Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten en vind het zo moeilijk om het er alleen met mn vriend erover te kunnen hebben, hoe doen jullie dat? Xx
ZWANGERSCHAPSLIJSTJE ZWANGER Eendje 86 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 18 oktober Catlover - ... jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 oktober Justbelieve2 - .. jaar - .. kindje - uitgerekend 18 oktober Gewoonsamen - .. jaar - 2e kindje - uitgerekend 17 oktober mamavan1zwangervannr2 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend 22 oktober Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - uitgerekend 24 oktober Annienasje - 27 jaar - 1e kindje - uitgerekend 21 oktober AFSPRAKEN 5 maart - eendje86 - intake vk