Even op youtube opzoeken. Carnaval muziek. Echt om te janken midden in de nacht. Morgen lach ik hier om
@Lotion en nu zit t in mijn hoofd Ik heb bijna de hele ochtend gezellig bij de wc gezeten. Zometeen maar eens bij de apotheek voor die sea bands kijken. Zit nu bij de verloskundige voor de intake en en het stinkt hier vandaag echo’s n onderzoeken plannen. En op de weegschaal en daar zie ik zo verschrikkelijk tegenop. Ik haat wegen.
Ik ziet hier lekker van het goede leven te genieten Buiten prut weer en binnen genoeg te doen en lekker eten. Beetje jammer van de pijn die ik heb, maar ja. Dat drukt de pret niet voor mijn kinderen Mijn buik ziet er nog steeds uit alsof ik 20 weken zwanger ben ben zo benieuwd maandag naar de echo . @Lotje111 wat een mooie echo! Snap dat je verliefd bent. Lekker van genieten!
Graag gedaan Oei die weegschaal. Ik weeg mezelf alvast zodat ik niet teveel schrik bij de vk. Alleen val momenteel alleen maar af. Anders vragen of ze zelf kijkt zodat jij het niet hoeft te zien? Succes straks! @Annedore geniet!
@Lotje111 wauw wat een mooie fotos! @Vrouw1982 heb me nog nooit hoeven wegen bij de vk. Hier moeeeeeee en moet blijven eten om mijn maag rustig te houden. Gisteren avond werkte dat juist averechts en kwam alles er net zo hard weer uit. Zo raar hoe dat werkt. Moet echt oppassen dat ik me niet verspreek. Niemand weet er nog van en dat word steeds lastiger. Laat het gauw volgende week vrijdag zijn..
@Annedore heerlijk zo weg met de kindjes. Ik heb trouwens niets meegekregen van de pijn die jij ervaart. Waar heb je pijn en weet je hoe het komt?
Ik heb een bilspier die in een permanente verkramping zit. Huisarts dacht beknelde zenuw, fysio was het daar niet mee eens. Krijg nu dry needling behandeling. Pijnlijk! En hier en daar staat dat het niet tijdens zwangerschap mag, maar niemand kan vertellen waarom. Waarschijnlijk gewoon indekken tegen claims mocht de zwangerschap misgaan. Mijn fysio weet van mijn zwangerschap. De behandeling werkt puur en alleen lokaal op de spier. En heb het echt nodig, want er zijn dagen dat ik letterlijk niet op en neer kan van de pijn of alleen zitten is al hel. Ik zei net tegen mijn man 'hoe ga ik eigenlijk uit het zwembad komen straks zonder al teveel bekijks, want dat gaat pijn doen' Even in het water zijn lijkt me dan wel weer fijn.
@Pucks , dat hoor ik wel vaker. Bij mijn vk moet dus wel wegen, maar hoef niet meer de hele zwangerschap, maar alleen vandaag, bij 30 en 37 weken. Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat ik te zwaar ben. Is toch indicatie voor zwangerschapssuiker. Vandaag dus intake gehad. Best een lang gesprek. Echo’s ingepland en afgesproken dat we nipt met nevenbevindingen laten doen en een extra (medische) echo rond 13,5 week. Omdat ik te zwaar ben krijg ik ook enkele extra echo’s, wat ik natuurlijk ook heel erg fijn vind. Afgesproken dat ik het met de misselijkheid nog een weekje aan kijk, anders gaat de vk bellen met de gyn voor andere medicatie. Kreeg nog wel de tip voor pilletjes voor wagenziekte. Bepaalde mag je hebben en sommige vrouwen hebben er baat bij. Ga het vanaf vanavond proberen. Ben benieuwd. Verder moet ik calcium gaan slikken (5 eenheden melkproducten per dag is de richtlijn en ik eet alleen maar kaas, verder geen melk oid). Koffertje meegekregen met speentje, billendoekjes etc, erg leuk. @Annedore, heerlijk zeg! Wij gaan ook regelmatig naar centerparcs, altijd echt heel erg leuk!
Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019♡ 15 oktober ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Micki - 1e kindje - ?? Vrouw1982 - 2e kindje - 36 jaar Nokko - ?? - ?? 17 oktober Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar 18 oktober Joelle23 - 2e kindje - ?? 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - 20 oktober Pucks- 3e kindje - 32 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - Ila -1e kindje- 38 jaar Active82 - 3e kindje - 32 jaar Averna - 2e kindje - 31 jaar 22 oktober cbss - 2e kindje - 25 jaar - Lana88 - 1e kindje - 30 jaar 23 oktober Kolibrie 2- 2e kindje - 33 jaar 24 oktober ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar Cste - 1e kindje - 37 jaar Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar Joyce32 - 1e kindje - 32 jaar 25 oktober Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar Vierhetlevennu- 2e kindje - 25 jaar Ikkiee - 2e Kindje - 27 jaar 26 oktober Joolel - 4e kindje - 33 jaar 27 oktober KleineLai - 2e kindje - 28 jaar 28 oktober Annedore - 3e kindje - 33 jaar Nikki15 - 3e kindje - 38 jaar 29 oktober Dreames - 3e kindje - 33 jaar Ltje - 2e kindje - 30 jaar 30 oktober Inu - 3e kindje - 37 jaar SamLonny - 2e en 3e kindje - 30 jaar 31 oktober Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar Aapie88 - 1e kindje - 30 jaar ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Sterretjes ☆ ☆Momma2b ☆SD90 ☆Elena83 ☆Angela22 Afspraken: Maart 18: Annedore - eerste echo 18: Nikki15 - tweede echo 19: Ikke2015 - intake 19: Inu - tweede echo 21: ElinevK - intake 21: ProudMammie - vierde echo 22: dreames - vroege echo 22: Ltje - 1e echo 22: Ila - 2e echo 25: aapie88- eerste echo & intake 25: Micki - termijnecho 26: TantePollewop89 - intake 26: PreciousBaby - termijnecho 26: Lotje111 - echo verloskundige 26: Inu - derde echo + afspraak gyn 27: Lotion - termijnecho 28: Kolibrie2 - tweede echo 28: Joolel - tweede echo & intake 29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige 29: Annedore - intake & echo April: 1: ElinevK - termijnecho 1: wolkje1994 - termijnecho 1: KleineLai - intake + 1e echo 1: Kolibrie2 - consultatiegesprek NIPT 2: Vrouw1982 - termijnecho 2: ikkiee - termijn echo 2: Averna - termijn echo + afspraak vk 2: Lotje111 - echo generation R next 2: TantePollewop89 - termijnecho 2: Inu - vierde echo 2: cbss - termijnecho 3: SamLonny - intake vk 4: Active82 - termijnecho 8: aapie88 - tweede afspraak verloskundige 9: cbss- tweede afspraak verloskundige 10: dreames - intake + termijnecho 10: Inu - NIPT + afspraak gyn 11: Joolel - termijnecho + NIPT 16: Lotion - intake 17: Lotje111 - echo generation R next 17: SamLonny - 2e echo[/QUOTE] 26: Vrouw1982 - tweede afspraak verloskundige
Hoi dames ik ben er 2 dagen even niet en meteen 6 pagina's ofzo. Ik zag prachtige echo's voorbij komen en zelfs een 2ling. Hemeltje lief! Gefeliciteerd dames met jullie mooie plaatjes. Ook veel dames die echt ziek zijn en kotsmisselijk. Het lijkt me zo vreselijk. Vooral wanneer je al een kindje of meer hebt rondlopen. Ik wens jullie heel erg veel sterkte en kracht en hoop dat het in de komende weken rap mag afnemen die klachten. Het word tijd dat jullie ook kunnen genieten. @Lotion om jou post moest ik stiekem even lachen sorry. Het is voor jou helemaal niet leuk. Maar idd die wekker kan gewoon echt niet hihi Jeetje zelf had ik vanmorgen immense rugpijn die doorstraalde naar mn hele onderbuik en dat gaf een zwaar menstruatiegevoel. Ik werd er bang van. Ik had al paar weken bij de fysio gelopen en was net weer paar weken pijnvrij en weer volledig aan het werk maar gisteren begon de zere plek weer te irriteren en vanmorgen als hoogtepunt zakte ik zo haast door mn rug toen ik mn dochter tilde. En ik heb een weekendje naar mn broer zn gezin en mn ouders en mn beste vriendin gepland staan morgen. Die wonen aan de andere kant van het land allemaal. Ik hoop zo dat het morgen weer wat gezakt is want ik heb al 3 keer moeten cancelen, door mijn rug, door de waterpokken en nog 1 keer door ziekte van mn dochter. Ik wil gewoon gaan. Ik heb mn vriendin dr kindje nog niet eens gezien en die is al eind november geboren. Dus keihard hopen voor morgen.
Ik ging net naar de wc en veegde rood bloed. Ik heb geen pijn of wat dan ook, maar ik ben wel beetje bang nu Ik weet niet goed wat ik moet doen nu. Afwachten? Bellen? Maar naar wie, ik heb geen vk..
Gefeliciteerd dames met een kloppend hartje en zelfs twee hartjes op 1 echo een tweeling zo bijzonder ach Meis, wat naar! Snap dat je je naar voelt. Misschien is het alleen maar een gesprongen adertje? Je hebt geen pijn toch zeg je? Hoe kan het dat je geen vk hebt? Anders probeer je alsnog een vk te bellen morgen?
Ooooh foutje in het bericht die had ik gisteren willen posten wat er boven staat. Niet gelukt zo te zien.
Hopelijk een gesprongen adertje inderdaad. Ik heb geen pijn. We gaan over 1.5 week verhuizen dus ik heb mij aangemeld bij een vk in onze nieuwe woonplaats ipv hier.
Okeey, dus je hebt wel een vk. Kan je haar anders niet bellen? Of anders morgen ondanks dat het ergens anders is? Dat moet wel kunnen lijkt mij. Ook voor je eigen gemoedsrust.
@KleineLai ik hoop dat het een gesprongen adertje is en dat je toch kan bellen. Sterkte in ieder geval ik moet nu gaan slapen miet morgen er heel vroeg uit werken.
Nee ik heb nog geen vk, alleen een bureau waar ik een afspraak heb staan. Zeg maar een algemeen secretariaat nummer, maar geen direct contact met een vk. Dat kan na het intakegesprek pas. (Ik woon niet in NL , het werkt hier allemaal beetje anders) Als ik morgen nog bloed verlies dan ga ik inderdaad wel even bellen naar een andere praktijk hier in de buurt. Thanks
@KleineLai wat ontzettend vervelend. Ik heb het nu 2.5 week af en aan. Heb al meerdere keren contact gehad met de vk, omdat ik me toch wel zorgen maakte. Zij gaf aan dat ik bij (helderrood) bliedverlies altijd het 24-uurs nummer mocht bellen. Daarnaast mailde ze het volgende: "Bel in ieder geval als je echt krampen krijgt zoals bij een menstruatie of die je wellicht herkent van de bevallingen of als het bloedverlies helderrood met stolsels is wat steeds meer wordt." (Hopelijk kun je er iets mee) Veel sterkte! En bij twijfel zou ik gewoon de vk (of het bureau) bellen, misschien kunnen ze je wel doorverbinden of verder informeren vanuit het bureau.
Bedankt hier kan ik wel iets mee Ben net weer even naar de wc gegaan en gelukkig niets. Maar draag voor de zekerheid wel een maandverbandje. Ik was bezig om naar bed te gaan maar ben nu uiteraard klaarwakker...
En bij mij lijkt het gewoon een zwak adertje te zijn en stopt het vaak ook snel (net als nu bij jou). Hopelijk is het bij jou ook zoiets. Slaap lekker voor zometeen!