@KleineLai wat irritant! Heb je een aanleiding waardoor er een adertje gesprongen kan zijn? Bijv. seks? Hoop voor je dat het hierbij blijft! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot 14 weken regelmatig gebloed zonder enige aanleiding maar bleek bij controle steeds dat het goed zat. Hoeft echt niks te betekenen dus! Sterkte!
@KleineLai wat vervelend dat je bloed bent verloren. Mijn dokter zei zolang je geen helder rood bloed verliest/ buikkrampen hebt in de zin als hevige menstruatie krampen dan hoef je je geen zorgen te maken. Het komt goed, dikke knuffel
Even een update; Met mijn misselijkheid lijkt het wat beter te gaan. Vandaag weer een broodje kunnen eten en dat voelde heerlijk alsof ik jaren niet had gegeten. Dit weekend doe ik lekker rustig aan, we hebben door de storm van de afgelopen dagen een lekkage op de zolder, de toekomstige kamer van mijn zoon.... dus manlief moet aan het werk. Aankomende week heb ik alweer een echo en ga ik 4 dagen naar Zuid-Frankrijk met mijn beste vriendin.. even afschakelen en genieten. Hopelijk zonder mijn misselijkheid haha
@Vrouw1982 dan zou dat wel per persoon en zwangerschap verschillen inderdaad. iig goed dat ze je extra in de gaten houden dan. @KleineLai hopelijk is het bloeden gestopt. Zeker schrikken zeg.. @ProudMammie wat goed dat je misselijkheid afneemt. Hopelijk kan je dan even lekker bijkomen en genieten in je vakantie. @hier worden de kwaaltjes alleen maar erger. Savonds gooi ik alles eruit. Ochtendmisselijkheid is hier avondmisselijkheid.. daarna eet ik wat en kan ik slapen. Heel apart
@Lotje111 wat een prachtige echo! @KleineLai ik heb hetzelfde gehad 1,5 week geleden en bij mijn zoontje ook. Bleken inderdaad gesprongen adertjes om dat alles zo goed doorbloed is. Hopelijk bij jou hetzelfde maar schrikken is het wel!
@ProudMammie fijn dat het een beetje beter gaat. @KleineLai dat is schrikken. Hopelijk geen bloed meer gezien daarna.
@KleineLai Dat is schrikken! Nog bloedverlies gehad? Anders inderdaad een vk bellen en het voorleggen misschien mag je wel even langs komen. @ProudMammie fijn dat je weer wat gegeten heb en dat het wat beter gaat. Nou vannacht iets beter geslapen. C stond ineens als een hijger naast me bed. Kind had het hartstikke benauwd, had amper een stem en hoeste als een zeehond. Vreselijke droge hoest. Helemaal in paniek dus die heeft bij ons geslapen. Maar goed dan ligt ze dus samen met mij op mijn helft.. ik lag dus de halve nacht op het randje te bungelen
Ik kwam tijdens het opruimen van mijn. nachtkastje een ovulatietest tegen. Iets met verstoppen voor je partner enz Heb em zojuist gedaan om te zien of het klopt wat er gezegd word. Dit was tijdens het doorlopen. Lijkt me vrij duidelijk
Lieve dames, Als jullie wel bloed verliezen zou ik zeker gaan bellen! Beter een echo extra dan in afwachting zitten... Bij mij begon het met met roze afscheiding en verder niks... Hoop voor jullie dat het een gesprongen weertje is! Genieten jullie van jullie zwangerschap? Het is jullie allemaal zo gegund! Liefs,
Bedankt dames. Zojuist een heel klein beetje bruin verlies nog, maar geen pijn of iets. Ik denk dat het vanzelf wel gaat stoppen dus ik wacht gewoon af
Jeetje wat een schrik @KleineLai ....Ik had 1x een bruine veeg, meer niet. Maar bij helder rood had ik zeker contact opgenomen met een VK en anders een Huisartsenpost. Je hebt nu een termijn waarop echt wel iets te zien is op een echo. Uiteindelijk is iedere zorgverlener je verplicht te helpen, ingeschreven bij die VK of niet. Sterkte!!
Lieve Angela, Hoe is het nu met jullie? Weet goed wat je doormaakt zo verdrietig allemaal. Denk aan je ❤
Ik twijfel ook om te bellen. Opzich heb ik geen pijn maar het is wel gevoelig en ik verlies nog steeds een klein beetje bruin. Het is niet rood meer. Maar icm met mijn nachtmerrie van afgelopen week en mijn gevoel dat het niet lekker zit .. kweenie, ik ben gewoon bang. Ik kan het moeilijk omschrijven.
Hier gaat het eigenlijk wel ok. Redelijk de rust gevonden na de echo van afgelopen maandag. Maar de zenuwen beginnen zich weer op te bouwen voor a.s.maandag. Verder bij vlagen misselijk, maar that's all....niks te klagen dus. Wel hele specifieke trek. Dingen waar ik dol op was, kaak ik nu van bij het idee alleen al. En voor vanavond heb ik heerlijk ouderwets een gekookte aardappeltje met groente en vlees....da's lang geleden! Vond dat meestal niet zo veel aan. Nu al dagen trek in juist
Bij mijn zoontje kreeg ik met 11 weken een grote bloeding. Opgehaald door de ambulance want ik was op dat moment in het winkelcentrum. Toch wist ik op dat moment dat het niet mijn zoontje was, ik had een goed gevoel ondanks de feiten zeg maar. Uiteindelijk bleek het de placenta te zijn en moest ik gewoon rustig aan doen. Nu heb ik zo weinig verloren in vergelijking met toen maar het zit me niet lekker... en dat maakt me bang.
Dat snap ik heel goed! Had zelf het liefst ook nog een paar weken langer mn kop in het zand gestoken en alles genegeerd zeg maar...Maar in dit soort situaties lukt dat niet. De confrontatie met zwangerschap en bloedverlies had niet groter kunnen zijn! Hopelijk is het niks, het gaat tenslotte vaak genoeg wel goed. Maar ik zou het toch wel zeker willen weten! Mijn gyn zei ook dat je niet áltijd buikpijn hoeft te krijgen als het slecht gaat...bij mijn 1e MA had mijn lijf het vruchtje ook zelf geabsorbeerd en was het na 3dagen niet meer zichtbaar op de echo. En ik heb geen bloed of buikpijn gehad
Da's schrikken zeg!! Maar vaak voel je dat soort dingen toch aan hè! Denk aan je, en hou ons op de hoogte!
Zo even afwezig geweest en zoveel bij te lezen. @KleineLai als ik jou was zou ik echt even een praktijk in de buurt bellen, grote kans dat het niks is. Maar hoe fijn is dan bevestiging voor je gevoel/onrust? Goed je gevoel volgen hoor, onnodig stress is ook niet fijn. @ProudMammie fijn dat je misselijkheid wat minder wordt! Leuk binnenkort er even tussenuit! Bij mij nu ook sinds een dag, ben meclozine gaan slikken op aanraden van de huisarts.
Ik heb inderdaad maar even gebeld. Werd nidt opgenomen dus heb een voicemail achtergelaten. Hopelijk wordt ik snel teruggebeld