Uitgerekend 16 t/m 31 Oktober 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PreciousBaby, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    Ik heb je ook een berichtje gestuurd!

2. ProudMammie

ProudMammie Actief lid

30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Ja ik kan het me niet meer herinneren van mijn vorige zwangerschap.
    Hele nacht liggen draaien en last van me maag en buik.

Misschien begint het nu wel te groeien allemaal, geen idee haha.
    Pijn zit iig hoog in de buik, en komt met vlagen.

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.321
    28.504
    113
    Geen bloed, dus dat geeft moed :)
    Vanmorgen misselijk opgestaan, ook moet ik poepen maar lukt het niet zeg maar. Klinkt stom, maar ik ben heel blij met deze kwaaltjes op dit moment, haha.

Joolel en Vrouw1982 vinden dit leuk.
  4. Joyce32

Joyce32 Lid

18 feb 2019
    65
    62
    18
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde ! Maar probeer wel niet te hard te persen want dan heb je weer kans op bloedverlies , bij mij helpt roosvicee laxo !

5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.321
    28.504
    113
    Dit herken ik ook. Mijn vorige zwangerschap sliep ik de hele zwangerschap als een roosje. (behalve op het laatst wanneer je blaas zeg maar verdwijnt en je elke 10 minuten moet plassen, ook snachts :p )
    Maar nu al snel last van slapeloosheid, moeite met in slaap komen, licht slapen, levendige dromen, en idd draaien draaien om een goede positie te vinden. Ik voel me sneller ongemakkelijk, last van mijn buik, beetje misselijk.

6. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal.

Gelukkig geen bloed meer @KleineLai

Hier ook last van darmen. Net weer met moeite naar de wc en viola gelijk bloed verlies. Dit keer wel meer dan de laatste keren. Bah wat vind ik deze weken ellendig

7. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik wil het voor nu ook niet. Heeel misschien wel als ik ook een stuk verder ben in de zwangerschap. Is het nu te vroeg voor. Stel het gaat niet goed dan is het fijn om anoniem te blijven.

Pucks vindt dit leuk.
  8. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Oh dag slapen, echt een drama :( ik ben echt heel moe, maar val niet snel in slaap en dan steeds wakker in de nacht. Hier baal ik wel erg van :( hoop dat dit snel beter gaat.

fijn dat t bloedverlies weg is gebleven!

9. ProudMammie

ProudMammie Actief lid

30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Limburg
    Nog een vraagje; de misselijkheid lijkt sinds twee dagen echt af te nemen. Heb ook niet meer zoveel speeksel in me mond als toen ik zo misselijk was. En medicatie is niet meer nodig, terwijl ik afgelopen week bijna dood ging zo ziek was ik. Zo voelde het.

Nu ga ik me bijna zorgen maken of dit wel normaal is.... of komt dit omdat ik nu richting de drie maanden ga.

Ben beetje bezorgd.

10. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @KleineLai fijn geen bloed meer!

Ik blijf ook liever hier kletsen en (nog) geen fb!

Last van darmen heb ik niet, komen juist heerlijk op gang door de hormonen merk ik.

@ProudMammie snap dat je daar onzeker van wordt, maar las dat het allemaal kan. Dan wel symptomen en dan niet...

Zelf zit ik ook even heel erg in onzekerheid. Ik heb sinds gisterenavond gewoon pijn in mijn linkerlies, staan en zitten is op zijn zachts gezegd geen pretje. Straalt soms uit naar mijn bovenbeen. Ik begin me echt zorgen te maken. Ben opeens zo bang dat het mis gaat. Heb de verloskundige gemaild, zou het liefst bellen. Ben alleen bang dat het niet urgent genoeg is. Wat denken jullie?

11. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Je zit nu wel ongeveer op of voorbij je hcg piek, dus wie weet gaat het nu gewoon de goede kant op. Ik merk zelf ook dat ik iets meer variatie in m’n avondeten kan brengen dan de afgelopen twee weken, al blijft het bij hele kleine porties (en zonder groente en vlees :|). En symptomen kunnen natuurlijk gaan en weer terugkomen, maar ik hoop voor je dat je het ergste nu hebt gehad en dat er geen andere reden achter ligt waarom je misselijkheid afneemt!

12. ProudMammie

ProudMammie Actief lid

30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Limburg
    Ik zou gewoon bellen :) dan kan ze je misschien gerust stellen. Vervelend he die onzekerheid, waarschijnlijk maken wij ons drukken dan de we zouden moeten doen. Hoop dat de pijn snel minder wordt. Knuffel

Ja ik kan nu ook weer meer eten maar de portiea blijven klein. Zit ook heel snel vol .. fijn dat jij je ook wat beter voelt. Laat ik het er maar op houden dat dit erbij hoort.

13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.321
    28.504
    113
    Toch weer rood bloed, het is niet veel gelukkig.
    Geen krampen, wel steken. Ik denk dat het komt omdat toch iets teveel inspanning doe. We zijn namelijk bezig met inpakken want we gaan volgende week verhuizen. Voor mijn gevoel doe ik niet teveel, maar bij elke vorm van inspanning (incl. poepen (gênant)) ga ik bloeden.

Wat denken jullie, toch maar langs de spoed? Of gewoon heel rustig aan doen en wachten?

14. Lotje111

Lotje111 Bekend lid

18 jan 2015
    666
    491
    63
    Hè wat eng, ik zou gewoon even langs de spoed gaan. Al is t alleen maar voor je eigen gemoedsrust!

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zou langs de spoed gaan.
    Nu blijf je maar malen wat het kan zijn.
    Dan krijg je hopelijk duidelijkheid.

16. ProudMammie

ProudMammie Actief lid

30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Limburg
    Ik zou ook gaan....

17. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ik vond het sowieso knap dat je daar nog niet geweest bent. Persoonlijk was ik allang gegaan....

18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.321
    28.504
    113
    @Lotje111 @ProudMammie , jullie hebben gelijk. Duidelijkheid is fijn, beter dan maar gokken.
    Dankjulliewel ♡

19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.321
    28.504
    113
    Ja, kweenie, voel me een beetje een aansteller ergens, en misschien is het ook een beetje ontkenning. Maar we gaan idd nu maar wel, dan is het gewoon direct duidelijk of het mis is of niet.

Nikki15 vindt dit leuk.
  20. ProudMammie

ProudMammie Actief lid

30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Limburg
    Sterkte, ik zou proberen positief te blijven.
    Toevallig dat ik bekend maakte dat ik zwanger ben en een vriendin mij appte ik ben ook
    Zwanger.

Ze had al 3 maanden bloedverlies. Maar alles was goed met de baby. Ze is nu bijna 12 weken.

KleineLai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina