Ik ben wel nog meer gespannen na het bericht van kleinelai. Om 9:15 uur de eerste echo. Ik heb ook steeds van die akelige gedachten dat er iets levenloos te zien zal zijn. Ook al heb ik geen bloedverlies of zo. Vind het nu veel spannender dan destijds met de eerste echo van de jongens.
Ik lees hier af en toe nog wel eens mee. Wat vind ik dit verschrikkelijk voor je. Ons verhaal is exact hetzelfde. Spoed echo gehad in het ziekenhuis. Een beginnend hartje te zien. Week erna verloskundige. Goed kloppend hartje maar volgens haar 2 week minder ver zwanger wat gewoon niet kon, want had al 6feb een positieve test. 2 week later begon ik afscheiding te krijgen roze, kon ook zijn dat het 2e vruchtzakje los ging laten. Maar helaas hartje ook gestopt. Ik wens jullie heel veel sterkte, dikke knuffel (l)
@KleineLai Wat verschrikkelijk. Er zijn geen woorden voor. Ik leef met je mee en wens jullie heel veel kracht toe voor de komende tijd. X
Sorry helemaal vergeten te reageren. Het gaat de betere kant op en we proberen het positief te bekijken. Wat soms goed gaat en daarna weer niet hihi. We zouden de slaapkamers allemaal gaan aanpakken en we gaan de babykamer wel gewoon klaarmaken, qua verven etc... heel fijn. En had al een boekje zo'n 9 maanden boekje. Die ingevuld en dat heeft me goed gedaan. Hoe is het met jou? (L)
Wat mooi hoe jullie het oppakken @angela22, heel veel sterkte. @Annedore, succes met de echo zometeen.
@KleineLai wat een ontzettend groot verdriet voor jullie! En dan nog bijna een week moeten wachten op de volgende echo, wat een enorme onzekerheid. Heel veel sterkte, meis ❤️
Je hebt niet veel keus denk ik... tuurlijk zijn we intens verdrietig en is het niet te bevatten... maar de wens voor een kindje is zo groot, dat we maar positief blijven en hopen dat het snel weer zo mag zijn
Hier al weer de 9 weken gehaald! Toch even een dansje doen! Heb het wel zwaar vandaag.. erg misselijk weer (dacht net dat het af nam) en slecht geslapen. Vandaag ook nog een lage werkdag en mijn man heeft avonddienst, dus na mijn werk nog samen met dochter eten en haar naar bed brengen enz. Maar goed, ik leef nu echt dag voor dag, elk uur dat ik overleef is er weer één.
@KleineLai Heel verdrietig nieuws. Ik blijf voor je duimen ook al is de kans klein. Heel veel sterkte deze week!