Uitgerekend 16 t/m 31 Oktober 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PreciousBaby, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ha ha, nee geen dinosaurus gezien :roflmao:. Alleen een dansend minimensje :). Heb je een foto van je dinosaurus?

2. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Mijn broeken willen niet echt meer. Het begint oncomfortabel te worden, dus misschien binnenkort over op positiebroeken. Wij gaan vanavond uit eten en poolen, voor de rest nog niet echt plannen.

3. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe plekje. Ik ben blij dat we deze keer niet hoeven te verhuizen tijdens mijn zwangerschap, we hebben de vorige keer echt veel werk gehad. Ik hoop dat het voor jullie iets gemakkelijker gaat. :)

Zijn jullie trouwens ook nog altijd zo moe? Het lijkt bij mij wel alsof ik de hele week als ik moet werken en alleen voor mijn dochtertje moet zorgen, alles maar van me af zet. In het weekend stort ik dan helemaal in. Ik kan echt niet meer, lig maar in bed, slapen kan ik overdag ook niet. :(

4. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Haha ik ben nu wel nieuwsgierig naar de dinosaurus. :D Wij hadden wel een alien in beeld bij mijn vorige zwangerschap, maar een dinosaurus heb ik nog niet gezien. :p

5. Ikke2015

Ikke2015 Actief lid

21 jul 2015
    158
    243
    43
    Vrouw
    Levensgenieter
    Flevoland
    @KleineLai Heel veel sterkte vanavond en de komende dagen ook.

Wat een drukke weekenden bij iedereen. Ik ben gelukkig morgen de hele dag vrij. Na een dag in de tuin gewerkt te hebben, voel ik me nu aardig stijf.

En ik ben ook nog steeds zo moe. Rond een uur of 15 komt het meestal ineens keihard binnen. Kan ik overal zo wel in slaap vallen. Hoop dat dat snel over is. Verder gelukkig helemaal geen kwaaltjes.

6. ProudMammie

ProudMammie Actief lid

30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Hoi Allemaal,

Ik zit in zuid frankrijk met 25 graden en heb even nu lekker de tijd om bij te lezen.
    Voor de dames die een goede echo hebben gehad, helemaal super :) :)

@KleineLai weet je al meer van de echo... heel veel sterkte hiermee.

Hier gaat het best wel goed, weinig last van misselijkheid maar me buikje die blijft groeien haha. Lekker genieten in een stad van de wijn (die hier overigens goedkoper is dan frisdrank).

Moet echt wennen aan het niet misselijk zijn haha lang geleden dat ik me zo goed voelde.

Lotje111, Katjes123 en lana88 vinden dit leuk.
  7. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    @ProudMammie lekker, geniet er van!

@KleineLai hoe is het nu met je?

Hier weer vroeg wakker, straks 2 uur sporten (als het lukt) en daarna naar de verjaardag van mijn oma. Vermoeiend dagje denk ik, dus ik blijf nog maar even relaxed in bed liggen. :roflmao:

8. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    @Nokko fijn een goede echo, haha hier hadden we de vorige zwangerschap ook een dino. Zo bleven we de baby ook noemen tot dat het geboren was :D

@ProudMammie geniet ervan!!

@hier, we hebben het gisteren verteld aan onze kinderen. Voor de oudste was het een verrassing maar het moest wel even landen. Savonds kwamen alle vragen en blije gedachtes. ‘Mag ik dan t flesje geven? Oooo zoooo spannend mama!’ :)
    De jongste snapt het niet zo goed.

Mijn ouders weten het nu ook.
    Mijn oudste had hun een tekening gegeven met ons gezin en de baby. Helemaal blij :)

Nokko, Nikki15, Katjes123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. lana88

lana88 Actief lid

11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    @KleineLai Hoe gaat het meis?

@Pucks Wat een schattige reactie van het flesje, haha!

@ProudMammie Wat lekker niet meer misselijk... en in Frankrijk. Enjoy!

10. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.321
    28.504
    113
    Redelijk. Vruchtje was nog steeds 6 weken. Dus niet gegroeid of gekrompen.
    Ik heb pillen meegekregen, deze heb ik gisteravond ingenomen en nu net zijn de krampen begonnen..
    Hopelijk is het allemaal snel voorbij :(

Heel erg bedankt voor alle steun en lieve woorden! Ik weet dat ik niet op jullie persoonlijk heb gereageerd maar dat lukte me niet, het was zoveel :)
    Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap toe en gezonde dikke babies in oktober! :D

11. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat heftig zeg! Ergens hoopte ik nog dat er een wonder was gebeurt.

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Hopelijk kan je het een plekje geven en mag je (als jullie daaraan toe zijn) snel weer zwanger worden.

Lief dat je aan ons denkt. Nogmaals heel veel sterkte.

12. Katjes123

Katjes123 Actief lid

17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw
    Zo verdrietig! Ik wens jullie heel veel sterkte! Dikke knuffel

13. Joolel

Joolel Niet meer actief

@KleineLai wat verdrietig! Hoopte toch ook op een soort van wonder. Heel veel sterkte met het verlies en zowel geestelijke als lichamelijke herstel.

14. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    @KleineLai heel veel sterkte voor jullie, wat lijkt me dit afschuwelijk om mee te moeten maken. :(

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

@KleineLai wat verdrietig:( Sterkte.
    Hopelijk kunnen jullie dit snel afsluiten!

16. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    @Ila wij gaan van een kleine woning in de stad naar een veel grotere geschakelde gezinswoning. Heel blij mee :) alles stucen nieuwe vloer erin en alles verfen. We schieten wel al mooi op :)

@Averna gelukkig ben ik als we verhuizen nog niet zo heel ver in de zwangerschap. Dat had mij niet zo leuk geleken ;) straks hebben we lekker alles nieuw voor een nieuw begin en nieuw hoofdstuk in ons leven. Dat vind ik wel heel fijn :)

Hier ook heel moe idd. Dat is ook zo ongeveer het enige kwaaltje wat ik heb ;) al moet ik zeggen dat ik sinds twee dagen af en toe heeeeel lichtelijk misselijk ben. De moeheid overvalt me gewoon dan moet ik ook gaan liggen en slapen. Als ik die kans heb en niet aan het werk ben.

Averna vindt dit leuk.
  17. Aapie88

Aapie88 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    @KleineLai heel veel sterkte samen en een dikke knuffel. Ik hoop dat de pillen zijn werk doen hoe naar dat ook is. Hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn.

18. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
  19. Inu

Inu Actief lid

20 feb 2019
    180
    197
    43
    Vrouw
  20. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Lieve @KleineLai toch, wat hoopte ik nog op een wonder voor jullie. Zo verdrietig...
    Geef het de tijd. Denk aan jullie ❤

Deel Deze Pagina