Uitgerekend 16 t/m 31 Oktober 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PreciousBaby, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Oh das zo vervelend!
    Ik ben nog steeds verkouden :rolleyes: verder gaat alles goed.

Heb het vandaag aan C verteld.
    Ze is zo enorm trots en blij.
    Aaien over mijn buik en ze stelt allemaal vragen:D
    Ze gaat morgen mee als ik bloed gaat prikken want ze is bang dat ze de baby gaan prikken :roflmao:

ElinevK en Lotje111 vinden dit leuk.
  2. Micki

Micki Lid

4 feb 2019
    36
    45
    18
    Vrouw
    F607E0B1-8129-4E6F-97B3-44041528A0AB.jpeg Bedankt allemaal voor de tips voor kleding. Ik moet dan toch maar gaan geloven aan zwangerschapskleding haha. Ik had bij de H&M al wel stretchtreggings besteld en die zitten nu ook lekker!

Mijn echo(11 wkn) was goed. De baby was al aan het spartelen, echt cute. Wel 2 dagen vooruit gezet, waardoor ik nu op 14 oktober uitkom. Eigenlijk hoor ik hier dus niet meer:p

Voor de dames die misselijk zijn: veel sterkte! Ik heb er ook veel last van gehad, maar sinds afgelopen weekend weer meer energie en niet misselijk meer! Echt heerlijk, want nu kan ik er ook echt van genieten. Hopelijk geldt hetzelfde voor jullie straks!

Qua eten heb ik de afgelopen alleen maar brood gegeten. Warm eten kon ik echt niet handelen. Nu weer wel, dus echt genieten. Ik eet nu echt veel! Normaal houd ik niet van chocola, nu dus wel! En dat van die koude melk herken ik ook, zo lekker! Chill als je cravings naar fruit hebt. Lekker gezond toch:D

@angela22 Duimen dat het snel weer raak mag zijn!

angela22, Lotje111, dreames en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. lana88

lana88 Actief lid

11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    Omg ik zie een nub :eek:

ElinevK en Joolel vinden dit leuk.
  4. PreciousBaby

PreciousBaby Actief lid

29 jan 2019
    164
    242
    43
    Vrouw

Kan dat al met 11 weken?? Kan je dan ook spieken op die van mij. Al moet ik zeggen dat mijn echo niet zo mooi helder is als van micki.

Bijgevoegde bestanden:

Micki vindt dit leuk.
  5. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ja, he kunt het vaak al zien, maar van wat ik begrepen heb, kan het nog een beetje veranderen. Ik las net dit: Bij 12 wekenecho’s is de voorspelling in 75% van de gevallen juist, bij 13 wekenecho’s is dat zelfs 95%.

Slapen jullie ook zo slecht? Ik word elke ochtend zo vroeg wakker! Vandaag half 5 en ik kan dan gewoon niet meer slapen. :(

6. PreciousBaby

PreciousBaby Actief lid

29 jan 2019
    164
    242
    43
    Vrouw
    Over dat slapen herken ik. Ben echt gesloopt. Had ik geweten dst het zo zwasr zoj zijn had ik gewacht met een 2e zo k

Van het slapen herken ik heel erg. Ben echt op. Mijn zoontje is nog geen jaar, dat kost ook echt energie. Geef toe dat ik het erg onderschat heb. Meestal kan ik rond 6 a half 7 pas weer slapen maar dan word mn zoontje wakker

7. lana88

lana88 Actief lid

11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    Ja het kan zeker wel! Juist vanaf 11... alleen het kán veranderen. Ik heb het al vaak goed gehad, maar geef geen garanties ;) hihi. Ik denk dat je een meisje krijgt.

Bijgevoegde bestanden:

Joolel vindt dit leuk.
  8. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ja dat lijkt me ook zwaar. Mijn dochtertje is dan wel al 2,5, maar slaapt ook regelmatig nog niet door en de laatste dagen is zij ook vaak al voor 6 uur wakker. En dan werk ik zelf ook nog regelmatig om 7 uur tot een uur of 6 soms, dus echt tijd om een dutje te doen tussendoor is er ook niet. Het is echt slopend. o_O

Nu naast misselijk en moe ook nog eens hartstikke verkouden, echt, van mij mag het langzamerhand wel eens wat beter worden allemaal. :roflmao:

9. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    O men wat voel ik me beroerd vandaag.. me darmen zijn mega van slag blijf naar de wc lopen. Daarbij ook ineens misselijk...

10. ElinevK

ElinevK Bekend lid

29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Wat een mooie echo's!

Hier een 10 weken dansje vandaag. Maandag de termijnecho, ben zo benieuwd! Hopelijk gaat alles nog goed daarbinnen. En dan kan ik het vertellen Haha, want die buik begint steeds groter te worden!

Ik mag trouwens voor 2 extra's echo's omdat ik met de verloskundige mee ga naar echoexamen. Heel vervelend :D

Joolel, Katjes123 en lana88 vinden dit leuk.
  11. ElinevK

ElinevK Bekend lid

29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Hopelijk van korte duur, sterkte :(

12. Neilia

Neilia Niet meer actief

Oh das helemaal niet erg :D dat wil ik ook wel!

Hier de echo, de beentjes in de lucht :roflmao:
    20190328_094151.jpg

Pucks, ProudMammie, dreames en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. ElinevK

ElinevK Bekend lid

29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Ook al zo'n prachtig minimensje! Wonderlijk dat het van een wurmpje naar een mensje gaat in slechts een week of 2. Blijft bijzonder!

14. PreciousBaby

PreciousBaby Actief lid

29 jan 2019
    164
    242
    43
    Vrouw

Dat zou echt geweldig zijn. 15 april heb ik mijn geslachtsbepaling en dan 13+6. Op Facebook op een Ramzi theorie pagina zeiden ze ook allemaal meisje maar kan dat heel moeilijk geloven omdat ze dat beoordelen op een echo wat tussen de 6 en max 8 weken moet zijn.

lana88 vindt dit leuk.
  15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb begrepen dat een meisjes NUB na 11 weken nog omhoog kan gaan staan.

@Lotion oooh wat schattig weer hè! Nog even en je kunt die beentjes voelen schoppen :)

Morgen naar het AMC voor de intake en tweede echo. Daarna ga ik het lekker aan de wereld kenbaar maken. Zoonlief heeft lang genoeg zijn mond moeten houden dus zal voor hem fijn zijn als men het op school ook mag weten.

Joolel, Lotje111 en Katjes123 vinden dit leuk.
  16. lana88

lana88 Actief lid

11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    Klopt hoor! Maar er is geen sprake van ‘stacking’ in deze echo. Dit kan bij zowel jongen als meisje, maar meestal is dat bij jongetjes vooral (laagjes zichtbaar). Bij een jongetje is deze dan ‘gestacked’ parallel of met een opwaartse hoek te opzichte van het ruggengraat. bij een meisje vaak naar beneden. Hier zie ik geen stack en rechte
    lijnen dus mijn gok is meisje.

Maar ok.. niet zeker! Het is gewoon leuk om te voorspellen haha

Joolel en Nikki15 vinden dit leuk.
  17. ElinevK

ElinevK Bekend lid

29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Ik leer hier echt allemaal nieuwe dingen! Van stacking had ik echt nog nooit gehoord. Van wanneer tot wanneer zou de nubtheorie van toepassing zijn?

lana88 vindt dit leuk.
  18. lana88

lana88 Actief lid

11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    Ja je zou er eens wat meer over op moeten zoeken!

Voorbeeld: http://www.ingender.com/forum/Thread.aspx?ID=338633

Van 11 - 13 weken. Maar meest betrouwbaar vanaf 12 :)

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Bedankt voor je uitleg. Ik ga er eens wat meer over lezen! Want ik ben ontzettend nieuwsgierig en plan echt wel een extra echo rond de 13 weken ook al doen we met 15 weken ook al een geslachtsbepalingsecho :roflmao: omdat iedereen in mijn familie zegt dat dit echt een meisje zal zijn wil ben ik zo nieuwsgierig geworden! Terwijl ik totaal geen voorkeur heb :)

20. ProudMammie

ProudMammie Actief lid

30 jul 2017
    284
    240
    43
    Vrouw
    Administratief medewerker
    Limburg
    Haha dan ga ik dinsdag mijn echo zeker even droppen hier dan ben ik 12w. :):):)

Deel Deze Pagina