Ja ik hoop dat we dan alweer wat meer kunnen zien. We gaan het zien haha. Kijk er in ieder geval wel naar uit... tot die tijd lekker erover dromen. Hoe voel jij je verder?
Heey allemaal, Hoe is het met jullie? Pff ik ben zo enorm moe... en loop al de hele dag naar de wc.. Maar dit weer is toch wel genieten hoor
Ik ben ook enorm moe. Maar vandaag is het heerlijk weer gelukkig. Ben even bezig geweest in de tuin en met met de kinderen nieuw zand wezen halen voor in de zandbak. Die zijn nu lekker aan het buitenspelen
❤️ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019 ❤️ 16 oktober 17 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar 18 oktober PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Lana88 - 1e kindje - 30 jaar Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar - 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar 20 oktober Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - 22 oktober cbss - 2e kindje - 25 jaar - 23 oktober Averna - 2e kindje - 31 jaar 24 oktober ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar 25 oktober 26 oktober 27 oktober KleineLai - 2e kindje - 28 jaar 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Februari 20: Emib - intake + 1e echo 21: Averna - intake 27: Lana88 - intake + 1e echo 28: PreciousBaby - intake + 1e echo Maart 5: Averna - 1e echo 6: Lotion - vroege echo 8: Ikke2015 - 1e echo 8: Emmlinayano - vroege echo 12: TantePollewop89 - vroege echo 14: Kanarie1988 - eerste echo 26: TantePollewop89 - intake 27: Lotion - termijnecho 29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige April: 16: Lotion - intake
Hi! Ik kom gezellig meekletsen als dat mag Vandaag positief getest op 11 dpo. Het is nog allemaal erg pril, en dus wel spannend. Ik heb zelf nog niet echt het idee dat ik zwanger ben maar dat komt denk ik nog wel, haha Ik ben denk ik op 27 oktober uitgerekend.
Welkom nieuwe dames. Hoe is het met iedereen hier. Ik verga van de kou en de verwarming staat ook aan maar niks helpt. Ben ook zo vreselijk lui geworden ik doe het liefst de hele dav niks anders dan slapen.
welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Hier de hele dag al moeite om mijn ogen open te houden. Heeft er ooo wel mee te maken dat ik heel slecht slaap. Kan gewoon heel moeilijk in slaap komen. gelukkig morgen nog wat dingen vanuit huis doen en dan relaxen.
Ja hier ook zo mega koud. Vanmiddag in de zon was het lekk3r warm nu weer steen koud bah! Welkom nieuwe dames Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik heb het juist warm eigenlijk, haha. Vandaag was het ook heerlijk weer dus ik heb de tuindeuren 2 uur lang opengezet. Frisse lucht door het huis
Welkom nieuwe dames. Haha Ja, ik maakte de afspraken bij de verloskundige en zij gaven aan dat ze niet zo heel veel plekjes meer vrij hadden, omdat ze al 10 aanmeldingen hadden gekregen deze maand! Hier nog niet echt veel last van kwaaltjes. Ben wel blij dat ik (nog) niet echt misselijk ben zoals bij mijn dochtertje. Hoewel, toen ze vanavond moest overgeven in de winkel en mij ook onder spuugde, kreeg ik ook wel braakneigingen. Maar dat is niet echt zwangerschap-gerelateerd.
Dat snap ik wel ja. Ben benieuwd hoe het volgende week zal zijn. Voor je het weet is het zover. Ik voel me wel goed. Ene keer heb ik t koud en volgende moment breekt het zweet me uit. Soms wat krampjes of trekkerig gevoel. En met vlagen moe maar t valt allemaal nog reuze mee. En iellll ik ga net als bij mn eerste, stinken onder mn oksels bah en dat heb ik werkelijk nooit last van. Dwars door de deo heen. Nog meer mensen met van die vage dingen?
Wat gaan jullie hard! Veel nieuwe dames erbij, gezellig!! En gefeliciteerd met de positieve testen Wederom een mooie hcg score voor @ProudMammie zag ik Hele dag gewerkt, kind ligt net op bed. En ik zit net als jullie nu te koukleumen op de bank En iets meer moe dan anders, maar verder nog helemaal geen klachten gelukkig. Ik heb nog 1 clearblue over... zit zo te twijfelen wanneer ik m wil doen. Mijn gevoel zegt, zo snel mogelijk. Maar ik zal zo teleurgesteld zijn als er nog geen 3+ staat
De vraagje: hebben we hier echte tuurders in de groep? Vriendin van me is ook 5 dagen te vroeg begonnen met testen en we zien beide echt een heeeel licht streepje. Is met middagurine en ze gaat morgenochtend weer een testje wagen. Kijken jullie mee? Heb hem gewoon en als negatieve foto gezet. Als je iets van je af houd zien jullie dan ook wat?
@Ikke2015 ik zou die morgen doen. Dan ben je 5 weken Ik heb nog 1 predictor en die wil ik maandag doen. Dan ben ik 5 weken en laat ik het testen volledig los. @TantePollewop89 ik zie een heel heel heel licht lijntje. Moet wel goed turen hoor