Gelukkig gaat het zo te lezen wel goed met de meesten. Op wat vervelende klachten hier en daar na. Mijn misselijkheid was ook helemaal weg en sinds 2/3 dagen ineens weer terug. Vind ik ook vreemd. Verder echt heel erg moe idd. En ook druk met de andere kinderen en het leven. Morgen termijnecho. Ben benieuwd, maar denk dat de datum wel hetzelfde zal blijven. Eerste echo en tweede echo kwamen exact overeen, dus zou wel apart zijn als er nu ineens dagen verschil in zou zitten.
Leuk he al die bekend makingen dam word het echt echt zeg maar haha. Vandaag word het lekker weer dus lekker genieten allemaal
Succes met verhuizen, het is een rot klus maar je krijgt er wat moois voor terug! En succes morgen. @Averna Balen dat je weer moest Wij hadden gisteren visite, lekker druk! Vandaag gaan we het aan mijn schoonouders vertellen. Onze aankondiging is binnen en die heb ik op een taart laten zetten. Ben benieuwd naar de reacties.
Vrijdag primperan van de gyn gehad. Vrijdagavond begonnen en zaterdagmiddag voor het eerst sinds zes weken was t rustig. Zaterdagavond rusteloze/trillende benen, kon niet meer stil zitten, was onrustig. Bijwerkingen bekijken, blijkt t neurologisch te zijn, dus maar weer gestopt... zucht... vanochtend alleen nog maar gespuugd. Maandag de gyn weer bellen voor opties.
Afgelopen week 2 dagen ziekengeld. Ik wil volgende week kijken of ik het e.e.a. vanuit huis kan doen en donderdag heb ik een dagje vrij. Ik hoop daarna, als ik dan richting de 14 weken ga, dat t dan beter gaat. Ik vind het heel lastig om me ziek te moeten melden.
Ja dat is altijd vervelend. Scheelt wel dat je ook vanuit huis kan werken. Aftellen naar de 14 weken en ik hoop voor je dat het dan een stuk beter gaat
Ja, daar ben ik erg blij mee. Sowieso doe ik dat af en toe al, omdat wij ook kantoor aan huis hebben en ik een kantoorfunctie heb, maar nu komt het helemaal goed uit. Ben benieuwd naar de reacties op de taart!
Oh wat leuk, die bekendmakingen! Hier hebben we het onze familie en vrienden inmiddels verteld. Ik wil nog een weekje wachten voor we het op facebook zetten. NU voelt het nog een beetje "van ons" haha. Gisteren een echo gehad ter voorbereiding op het echo-examen vrijdag. Wat is het toch leuk om die wiebelende baby te zien. Al zou ik blij zijn als ik het voel, dan hoef ik niet meer met geknepen ogen naar de echo te kijken, die eerste seconden haha. Mijn man en ik dachten een meisjesnub te zien, maar ik las hier later dat dat gebruikelijk is tot 12 weken. Misschien kan ik vrijdag iets zien, ben best nieuwsgierig!
Ik heb gisteren en vandaag weer het bubbelbad schoongemaakt. Heel vies spul kwam eruit en ik heb al die stoom ingeademd. Nu kom ik erachter dat in zo’n systeem als het lang stil heeft gestaan de veteranenziekte (legionella) in kan zitten. Ik heb knallende koppijn sinds vandaag. Gisteravond een klein beetje hoofdpijn. Als ik dat eerder had geweten had ik het nooit schoongemaakt. Nu heb ik het gisteren en vandaag dus gedaan. Nu dus knallende koppijn en maak ik mij helemaal zorgen. Net even heel hard gehuild. Het slaat misschien nergens op, maar voel mij nu best wel kut en dom. Moest het even schrijven.....
Misschien is er ook wel niks aan de hand wat heel goed kan. En heb ik hoofdpijn door de zwangerschap. Is er niks aan de hand maar maak me toch een beetje zorgen.
Op internet vond ik dit: Wat zijn symptomen van de veteranenziekte? De tijd tussen besmetting met de bacterie en de eerste ziekteverschijnselen is 2 tot 18 dagen. Verschijnselen zijn: snel opkomende hoofdpijn, spierpijn, een ziek gevoel, hoge koorts, hoesten, kortademigheid, grote vermoeidheid en verwardheid. Het lijkt me dat dit makkelijk te herkennen is nu je er alert op bent. Ze spreken dus wel over hoofdpijn na 2 dagen en niet meteen al. Hopelijk is je ongerustheid voor niets en is alles goed gegaan!
Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019♡ 13 oktober Lana88 - 1e kindje - 30 jaar 14 oktober Micki - 1e kindje - ?? 15 oktober ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar Vrouw1982 - 2e kindje - 36 jaar Nokko - 1e kindje - 37 jaar 17 oktober Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Averna - 2e kindje - 31 jaar 18 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar cbss - 2e kindje - 25 jaar Active82 - 3e kindje - 32 jaar 19 oktober Joyce32 - 1e kindje - 32 jaar 20 oktober Pucks- 3e kindje - 32 jaar 21 oktober 22 oktober Ila -1e kindje- 38 jaar 23 oktober 24 oktober Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar Cste - 1e kindje - 37 jaar Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar Ikkiee - 2e kIndje - 27 jaar 25 oktober Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar Vierhetlevennu- 2e kindje - 25 jaar ElinevK - 2e kindje - 29 jaar 26 oktober Joolel - 4e kindje - 33 jaar 27 oktober Annedore - 3e kindje - 33 jaar 28 oktober Kleinegup- 2e kindje- 25 jaar 29 oktober Dreames - 3e kindje - 33 jaar Ltje - 2e kindje - 30 jaar Nikki15 - 3e kindje - 38 jaar Kolibrie 2- 2e kindje - 34 jaar 30 oktober Inu - 3e kindje - 37 jaar SamLonny - 2e en 3e kindje - 30 jaar 31 oktober Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar Aapie88 - 1e kindje - 30 jaar ---------------------------------------------------------- jongen (1) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (32) ---------------------------------------------------------- Sterretjes ☆ ☆Momma2b ☆SD90 ☆Elena83 ☆Angela22 ☆Kanarie1988 ☆KleineLai Afspraken: April: 8: aapie88 - tweede afspraak verloskundige 8: Annedore - termijnecho 8: Kleinegup - termijnecho 9: cbss - tweede afspraak verloskundige 9: Vrouw1982 - extra echo (onderzoek) 9: Nikki15 - termijnecho + intake 9: Lotje111 - echo en NIPT 9: ProudMammie - geslachtsbepaling 10: dreames - intake + termijnecho 10: Inu - NIPT + afspraak gyn 10: Pucks - termijnecho 10: Lotion - intake vk 11: Joolel - termijnecho + NIPT 12: ElinevK - echo examen 15: PreciousBaby - geslachtsbepaling 15: Kolibrie2 - Termijn echo en NIPT 16: ProudMammie - controle echo 14 weken 17: SamLonny - 2e echo 18: Lotje111 - echo generation R next 24: Lana88 - 15 weken echo geslachtsbepaling 26: Vrouw1982 - tweede afspraak verloskundige 26: Annedore - 13 weken screeningsecho & controle 26: Averna - controle vk 30: Kleinegup - controle bij de verloskundige 30: cbss - geslachtsbepaling Mei: 1: PreciousBaby - 16 weken echo 1: ikkiee - controle verlos 2: N0kk0 - controle verloskundige 4: TantePollewop89 - geslachtsbepaling 6: Ikkiee - geslachtsbepaling 17: Kolibrie2 - Echo 27: Kolibrie2 - Echo 24: Ila - 20 weken echo 24: N0kk0 - 20 weken echo 29: PreciousBaby - 20 weken echo Juni: 4: Averna - 20 weken echo 5: Ikkiee - 20 weken echo
@Aapie88, anders morgen even met je vk overleggen? @Annedore en @kleinegup, succes morgen met de echo!
Dankjewel. Ik houd jullie op de hoogte! @Vrouw1982 Ik hoop dat jij je snel beter voelt. @Aapje88 ik begrijp dat je ongerust bent. Ik hoop dat het nergens voor nodig is. Maar misschien is het slim om morgen de huisarts en de verloskundige bellen en op de hoogte stellen.
@Aapie88 bel morgen even je vk en vertel je zorgen. Zij kan jou het beste vertellen of je zorgen terecht zijn of niet. @Vrouw1982 dat is helemaal makkelijk! Ideaal Mijn schoonouders reageerde heel enthousiast! C had het al verteld voordat wij boven kwamen met de taart
Dat is apart! Wij geven primperan altijd aan onze konijnen als ze gas hebben. Dat brengt de darmen weer op gang. Nooit geweten dat het ook aan mmensen werd voorgeschreven.
De vraag is vooral wanneer het bad voor het laatst gebruikt is en of je de kraan goed hebt laten doorlopen voor je er met warm water in bezig ging. 1. Is het bad onlangs gewoon gebruikt, is er niets aan de hand. Dan is de kans op legionella niet zo groot. 2. Heb je de kraan eerst (ca. 2 minuten) laten doorlopen voor je hem warm zet, dan zijn de leidingen ook al goed doorgespoeld en is de kans op legionella klein. 3. Staat je bad buiten? Legionella vermenigvuldigd zich bij een bepaalde temperatuur. Ik schat zo in dat het op dit moment nog te koud is. Dus mijn aanname is dar het ook dan een kleine kans op besmetting geeft Ik hoop dat ik je toch een beetje gerust heb kunnen stellen. Je verloskundige inlichten is in dit geval hoe dan ook verstandig.