Ik zie heeeel vaag wat. Maar zo vaag dat ik niet durf te zeggen dat het er echt is. Hopelijk morgenochtend een iets duidelijker lijntje!
Obsessief, zo obsessief Zodat ik een gevoel van controle heb denk ik. Maar is schijncontrole natuurlijk. Er gebeurt toch wat er gebeurt
Ik hoop morgen op de 3+ en dan kan ik de vk gaan bellen. Ik zie niets op die test, maar ik ben ook een slechte tuurder.
❤️ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019 ❤️ 16 oktober 17 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar 18 oktober PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Lana88 - 1e kindje - 30 jaar Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar - 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar 20 oktober Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - 22 oktober cbss - 2e kindje - 25 jaar - 23 oktober Averna - 2e kindje - 31 jaar 24 oktober ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar 25 oktober 26 oktober Momma2b - 1e kindje - 29 jaar 27 oktober KleineLai - 2e kindje - 28 jaar 28 oktober 29 oktober 30 oktober 31 oktober ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Februari 20: Emib - intake + 1e echo 21: Averna - intake 27: Lana88 - intake + 1e echo 28: PreciousBaby - intake + 1e echo Maart 5: Averna - 1e echo 6: Lotion - vroege echo 8: Ikke2015 - 1e echo 8: Emmlinayano - vroege echo 12: TantePollewop89 - vroege echo 14: Kanarie1988 - eerste echo 26: TantePollewop89 - intake 27: Lotion - termijnecho 29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige April: 16: Lotion - intake
Goede avond, Vandaag mijn vriend verteld dat ik zwanger ben. Eerste kindje, eerste ronde. Als deze meteen blijft plakken zijn wij ENORME mazzelkonten. Zo dankbaar!! Ik heb mezelf al in de lijst erbij gezet. Lijkt me heel leuk en fijn om met jullie mee te kletsen. Ik heb alleen nog maar tuur testen gehad. Dus hoop de komende dagen op goede oplopers. Vinden jullie het ook zo spannend? En zo ongeloofwaardig? Liefs
Ik denk dat ik wel wat zie op de eerste foto. Ik was zelf ook te vroeg begonnen, dus herken deze testen haha. Ik wacht ook tot ze oplopen nu.
Gefeliciteerd! Hier ook eerste ronde. Mijn zoontje was ook eerste ronde. Ik vind het ook weer heel spannend en ook zeer ongeloofwaardig, haha. Ik was er ècht van overtuigd dat het niet gelukt was. Ben benieuwd naar je test morgen! Ik ga morgen ook opnieuw testen en dan overmorgen een Clear Blue digital
Dank je wel! Jij ook. Ja het is heel bizar. Onwerkelijk. Moet echt nog komen. Ik probeer er veel over te lezen en er mee bezig te zijn, geeft me wat meer het gevoel dat het echt is. Die van mij moeten echt eerst nog even gaan oplopen. Is die CB speciaal ergens voor of is dat de test die je gaat bewaren?
Die geeft aan hoelang je zwanger bent en dat is gewoon heel leuk, haha. Maar hij heeft redelijk wat hCG nodig vandaar dat je hem beter op of iets na je NOD kunt doen. Helaas kun je hem niet bewaren, batterijtje gaat leeg na 24 uur
Ohh haha dat is jammer idd. Nou dan kan ik die voorlopig nog even niet doen. Eerst maar eens met deze testjes een net lijntje krijgen.
Jaaa mini happy socks! Mijn vriend draagt elke dag happy socks. Heeft er echt veel inmiddels! Dus een heel toepasselijk cadeau. Ook heel erg benieuwd naar morgen! Ook benieuwd naar de rest hier. Echt zo leuk!
@Momma2b gefeliciteerd en welkom! Superfijn zeg eerste ronde meteen. Ik ken dat mazzelkont zijn. Eerste kindje ook eerste ronde en deze is een cadeautje. Met een PCOS stickertje snap ik dat nog steeds niet maargoed we voelen ons ook zeer gezegend. Bedankt voor het meekijken. De testjes zijn overigens niet van mezelf natuurlijk. Ik begon zelf ook met dat hele hele vage streepje vorige week woensdagavond. Hoop dat mn vriendinnetje komende dagen ook oplopende testen krijgt. Ze heeft afgelopen maand een vmk gehad en de testen liepen niet op dus nu beetje stressig voor dr.
I'm happyyyyy!! Teststreep donkerder dan de controlestreep. Streepjestesten zijn klaar. Check! Haha. En 2-3 op de cb. Heb alleen nog 1 cb voor over een paar dagen voor de 3+. Dan is mijn testcarrière voorbij en neem ik ontslag hahaha