Ah @Inu wat balen! Hopelijk blijkt het bij de punctie toch niet zo te zijn. Ik duim voor je!! Knuffel
@Inu, wat een ontzettend verdrietig bericht. Veel sterkte voor jullie. Ik hoop dat de vruchtwaterpunctie een andere uitslag geeft. Digitale knuffel
Ik heb ook wel jeuk, maar vooral als ik in bed lig en de delen van mijn lichaam die dan op bed liggen zeg maar. Gelukkig overdag weinig last.
@Inu wat een vreselijk bericht en wat een onzekerheid. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat de punctie toch goed nieuws brengt! @Aapie88 herkenbaar, hier op mijn rug en mijn hoofd.
@Inu wat een vreselijk nieuws, ik hoop voor jullie na al die ellende dat het goed komt. Ik ga voor jullie duimen. Liefs ❤️
Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019♡ 13 oktober Lana88 - 1e kindje - 30 jaar 14 oktober Micki - 1e kindje - ?? 15 oktober ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar Vrouw1982 - 2e kindje - 36 jaar Nokko - 1e kindje - 37 jaar 17 oktober Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Averna - 2e kindje - 31 jaar 18 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar cbss - 2e kindje - 25 jaar Active82 - 3e kindje - 32 jaar 19 oktober Joyce32 - 1e kindje - 32 jaar 20 oktober 21 oktober Annedore - 3e kindje - 33 jaar 22 oktober Ila -1e kindje- 38 jaar Joolel - 4e kindje - 33 jaar 23 oktober 24 oktober Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar Cste - 1e kindje - 37 jaar Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar Ikkiee - 2e kIndje - 27 jaar 25 oktober Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar Vierhetlevennu- 2e kindje - 25 jaar ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Kleinegup- 2e kindje- 25 jaar. Pucks - 3e kindje - 32 jaar 26 oktober Nikki15 - 3e kindje - 38 jaar 27 oktober Kolibrie2- 2e kindje - 34 jaar 28 oktober 29 oktober Dreames - 3e kindje - 33 jaar Ltje - 2e kindje - 30 jaar Aapie88 - 1e kindje - 31 jaar 30 oktober Inu - 3e kindje - 37 jaar SamLonny - 2e en 3e kindje - 30 jaar Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar 31 oktober ---------------------------------------------------------- jongen (2) | meisje (1) | verrassing (4) | onbekend (29) ---------------------------------------------------------- Sterretjes ☆ ☆Momma2b ☆SD90 ☆Elena83 ☆Angela22 ☆Kanarie1988 ☆KleineLai Afspraken: April: 17: SamLonny - 2e echo 18: Lotje111 - echo generation R next 24: Lana88 - 15 weken echo geslachtsbepaling 26: Vrouw1982 - tweede afspraak verloskundige 26: Annedore - controle 26: Averna - controle vk 30: Kleinegup - controle bij de verloskundige 30: cbss - geslachtsbepaling 30: Annedore - geslachtsbepaling Mei: 1: PreciousBaby - 16 weken echo 1: ikkiee - controle verlos 1: Active82: controle verloskundige 2: ElinevK - geslachtsbepaling 2: N0kk0 - controle verloskundige 2: ProudMammie - 16 weken echo Maastricht 4: TantePollewop89 - geslachtsbepaling 6: aapie88 - controle verloskundige 6: Ikkiee - geslachtsbepaling 7: Nikki15 - controle gynaecoloog 7: Joolel - geslachtsbepalingsecho 7: vierhetlevennu - geslachtsbepaling 8: Lotion - controle vk 8: Pucks - controle verloskundige 8: Lotje111 - controle verloskundige 10: Joolel - controle verloskundige 14: Ikke2015 - controle vk 14: ProudMammie - Controle 18 weken 17: Kolibrie2 - Echo 17: Dreames - afspraak vk + geslachtsbepaling 21: Ikke2015 - 20 weken echo 23: Lotion - 20 weken echo 24: Ila - 20 weken echo 24: N0kk0 - 20 weken echo 27: Kolibrie2 - Echo 27: Active82 - 20 weken echo 29: PreciousBaby - 20 weken echo Juni: 3: Aapie88 - 20 weken echo 3: Joolel - 20 weken echo 3: Pucks - 20 weken echo 4: Averna - 20 weken echo 5: Ikkiee - 20 weken echo 7: vierhetlevennu - 20 weken echo 13: ProudMammie - Controle Gynaecoloog
Ik heb echt enorme nesteldrang.. Nu al! Ben constant aan het schoonmaken thuis. En ineens moet alles worden gedaan. Heb zojuist behang besteld en ga morgen zelf behangen. Ik heb dat nog nooit gedaan maar ik moet en zal gaan behangen Mijn vriend word echt gek van me, heb daarom maar niet verteld dat ik behang besteld heb.. Ziet ie morgen vanzelf Had trouwens wat grappigs gisteren. Een bekende zag dat ik zwanger ben en begon te praten.. ooh wat leuk joh! De 3e! Nouja goed beetje kletsen.. vraagt ie aan het eind van het gesprek; hoe lang moet je nog? Dus ik kijk em aan of die sarcastisch is ofzo.. en zeg ben pas 13 weken Hij geloofde me niet en is aan mijn moeder gaan vragen hoe lang ik zwanger ben Hij dacht dat ik al aan het aftellen was
Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019♡ 13 oktober Lana88 - 1e kindje - 30 jaar 14 oktober Micki - 1e kindje - ?? 15 oktober ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar Vrouw1982 - 2e kindje - 36 jaar Nokko - 1e kindje - 37 jaar 17 oktober Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Averna - 2e kindje - 31 jaar 18 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar cbss - 2e kindje - 25 jaar Active82 - 3e kindje - 32 jaar 19 oktober Joyce32 - 1e kindje - 32 jaar 20 oktober 21 oktober Annedore - 3e kindje - 33 jaar 22 oktober Ila -1e kindje- 38 jaar Joolel - 4e kindje - 33 jaar 23 oktober 24 oktober Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar Cste - 1e kindje - 37 jaar Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar Ikkiee - 2e kIndje - 27 jaar 25 oktober Lotje111 - 1e kindje - 29 jaar Vierhetlevennu- 2e kindje - 25 jaar ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Kleinegup- 2e kindje- 25 jaar. Pucks - 3e kindje - 32 jaar 26 oktober Nikki15 - 3e kindje - 38 jaar 27 oktober Kolibrie2- 2e kindje - 34 jaar 28 oktober 29 oktober Dreames - 3e kindje - 33 jaar Ltje - 2e kindje - 30 jaar Aapie88 - 1e kindje - 31 jaar 30 oktober Inu - 3e kindje - 37 jaar SamLonny - 2e en 3e kindje - 30 jaar Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar 31 oktober ---------------------------------------------------------- jongen (2) | meisje (1) | verrassing (4) | onbekend (29) ---------------------------------------------------------- Sterretjes ☆ ☆Momma2b ☆SD90 ☆Elena83 ☆Angela22 ☆Kanarie1988 ☆KleineLai Afspraken: April: 18: Lotje111 - echo generation R next 24: Lana88 - 15 weken echo geslachtsbepaling 26: Vrouw1982 - tweede afspraak verloskundige 26: Annedore - controle 26: Averna - controle vk 30: Kleinegup - controle bij de verloskundige 30: cbss - geslachtsbepaling 30: Annedore - geslachtsbepaling Mei: 1: PreciousBaby - 16 weken echo 1: ikkiee - controle verlos 1: Active82: controle verloskundige 2: ElinevK - geslachtsbepaling 2: N0kk0 - controle verloskundige 2: ProudMammie - 16 weken echo Maastricht 4: TantePollewop89 - geslachtsbepaling 6: aapie88 - controle verloskundige 6: Ikkiee - geslachtsbepaling 7: Nikki15 - controle gynaecoloog 7: Joolel - geslachtsbepalingsecho 7: vierhetlevennu - geslachtsbepaling 8: Lotion - controle vk 8: Pucks - controle verloskundige 8: Lotje111 - controle verloskundige 10: Joolel - controle verloskundige 14: Ikke2015 - controle vk 14: ProudMammie - Controle 18 weken 17: Kolibrie2 - Echo 17: Dreames - afspraak vk + geslachtsbepaling 21: Ikke2015 - 20 weken echo 23: Lotion - 20 weken echo 24: Ila - 20 weken echo 24: N0kk0 - 20 weken echo 27: Kolibrie2 - Echo 27: Active82 - 20 weken echo 29: PreciousBaby - 20 weken echo Juni: 3: Aapie88 - 20 weken echo 3: Joolel - 20 weken echo 3: Pucks - 20 weken echo 4: Averna - 20 weken echo 5: Ikkiee - 20 weken echo 7: vierhetlevennu - 20 weken echo 13: ProudMammie - Controle Gynaecoloog
Jeetje @Inu wat verdrietig voor jullie! Zeker na wat jullie al hebben meegemaakt. Ik hoop dat ze het toch verkeerd hebben en je een gezond kindje mag krijgen! Als ik even voor mezelf praat hebben mijn man en ik het voor we onze dochter kregen heel goed besproken wat we zouden doen als het ons zou overkomen. We kwamen er achter dat we er beide voor open staan als ons kindje het syndroom van down zou hebben. Mocht het ons gebeuren dan zou dat natuurlijk eerst een hele schok zijn maar ik zou het kindje wel laten komen. Geen uithaal naar anderen die dat anders zien hoor. Dat mag iedereen natuurlijk helemaal zelf beslissen. Maar ik heb altijd positief naar mensen met down gekeken. Ze hebben een goede kans van leven en tegenwoordig word er zoveel voor ze gedaan. De nipt test heb ik daarom ook alleen maar gedaan omdat we goed voorbereid willen zijn. Natuurlijk willen we en hopen we allemaal op een gezond kindje maar zou net zoveel van hem/haar houden als het anders zou blijken. Ben al een tijdje even niet online geweest en was veel bijlezen. Veel mooie echo's gezien en al een paar meiden die het geslacht weten. Daar word ik zo jaloers van haha. Nog 2.5 week wachten tot we het weten. Ik heb me aangemeld voor centering pregnancy. Dan heb je de controles in een groep met 8 of 9 andere vrouwen. De eerste half uur is dan voor je eigen controles en dan heb je nog anderhalf uur met de groep waarin je van alles bespreekt of doet. Waarin gasten iets komen vertellen etc. Ik ben heel benieuwd en heb er veel zin in. Is toch een moment waarop je even extra stuk staat bij de zwangerschap. En zo met al een kindje erbij is dat toch al veel minder en ben je al zo bezig en sta je er weinig bij stil. Ik las ook iets over dragen. Dat vind ik leuk want ik ben verzot op dragen. Al draag ik nu al een paar maandjes bijna niet meer. Ik had in december veel rugpijn en mijn dochter wil niet meer lang gedragen worden. Ze wil alles "zelf" doen. Heb haar het eerste jaar enorm veel gedragen en heb ook van alles wat. 9 stuks hihi. Heb veel van het merk oscha dat ik uit Engeland laat komen. 2 draagzakken. 2 ringslings. En nog 5 draagdoeken waarvan 3 6jes en 2 4tjes (dat zijn lengtes van de doeken) ook in verschillende kleuren en stoffen. Katoen, hennep, zijde, bamboe, wol, noem maar op. Als iemand vragen heeft over dragen of wil proberen laat me weten. Het is mn hobby en kan niet wachten tot de baby geboren word en ze weer vaak kan gebruiken. Kan ik straks ook weer wat doeken ruilen of verkopen en wat nieuws aanschaffen. Ook even het geslacht afwachten hihi. Het is een heel verhaal geworden, maar even iets vaker komen schrijven weer.
Morgen is een spannende dag voor ons gezin. Mijn zoontje wordt namelijk 4 jaar Een grote jongen... En ow wat vind ik dat moeilijk haha. Heb als een klein kindje gehuild toen ik hem naar school bracht om te oefenen. Zullen ook wel de hormonen zijn. Aan de andere kant heb ik straks wel heel veel tijd voor de babykamer en zijn stoere jongens kamer... en om wat rust te nemen. Maar ik ga hem wel echt missen al die dagen. Morgen gaan we dus heel veel taart eten zoals mijn zoontje zei hahaha en heel veel genieten met elkaar.
@Inu dat is natuurlijk niet het nieuws waar je op hoopt. Ik duim dat er uit de vruchtwaterpunctie toch blijkt dat er niets aan de hand is. Verder veel mooie echo's gezien. Ik ben zelf de afgelopen dagen niet zo veel online geweest. Had het erg druk, mijn dochtertje slaapt erg slecht en ik ben nog altijd veel moe en misselijk. Moet ook nog regelmatig overgeven. Morgen 14 weken, toen was ik er bij mijn dochtertje klaar mee. Hoop dat het nu ook snel stopt. Dit weekend mijn verjaardag vieren, maandag gaan we gezellig met ons gezin op stap en dinsdag tot en met donderdag gaan we een paar dagen weg, dus even tot rust komen. Gisteren hebben we thuis voor het eerst naar het hartje geluisterd. Blijft zo'n mooi geluid. Ik draag nu nog regelmatig mijn opvangkindjes, maar ik was wel blij dat ik de ene baby op de rug mag gaan dragen. Zit nu toch wel fijner. Onze dochter wordt ook nog regelmatig gedragen. Wij hebben 2 draagdoeken en 2 mei tais. Zo fijn die dingen! Vooral toen onze dochter vorig jaar op vakantie zo ziek werd dat ze te zwak was om te lopen! Uren hebben we haar rond gedragen, zo konden we zelf ten minste ook nog iets doen.
Ik word momenteel gek van mezelf, dacht ik dat de misselijkheid begon af te nemen, is hij al 2 dagen in volle hevigheid terug. Gistermiddag kon ik mijn ogen niet meer openhouden en ben ik op de bank in slaap gevallen en nu alweer een uur wakker en niet meer in slaap kunnen vallen. Zijn er meer die hier last van hebben?
Ja, bij mij gaat en komt de misselijkheid ook. Elke keer denk ik dat het nu echt weg is en dan begin ik ineens weer over te geven. En ik ben zo moe, maar ja, geen kans om tussendoor te slapen, dus in het weekend val ik vaak spontaan in slaap. Ook veel last van dromen/nachtmerries dus ben steeds wakker en val dan bijna niet meer in slaap.
Nee gelukkig geen last van. Wel steeds levendigere dromen en vannacht werd ik een aantal keer wakker van een mug maar dat rot beest zoemde constant om mijn hoofd.
Hieper de piep hoera! Van harte gefeliciteerd met je grote jongen! Ik heb bij mijn oudste ook staan snikken als een klein kind hoor, maar bij de jongste kon ik haast niet wachten dus stel je gerust, je went er aan