Ik had op 9 DPO een tuurstreepje. Vandaag een hele lichte streep. Moet nog even goed oplopen bij mij.
8dpo welkom & Gefeliciteerd! Mijn broertje vroeg net of ik al een cadeau had voor mijn moeder. Waarop ik ja antwoordde. Zegt ie wat dan? Dus ik ga staan en wrijf over mijn buik.. Zijn mond tot op de grond en daarna begon die helemaal vrolijk rond te springen Zeg die even later. Nou ik kan best die iPad kopen voor der.. jij hebt dit jaar toch een beter cadeau dat win ik nooit
Hahahaa zo leuk! Wij gaan nog even wachten. Zal eind maart worden voor ons. (als niemand het ondertussen al gemerkt heeft, in ieder geval weet niemand dat we al begonnen zijn....)
@SamLonny Van harte gefeliciteerd en welkom! Spannend zeg mss een 2ling. Hoop dat je deze keer een goede zwangerschap hebt. @ElinevK ik begrijp wel wat je bedoeld. Is ook best heel wat om te accepteren want je denkt hoe kan mij dit nou overkomen? Dat is toch te mooi om waar te zijn. Hier ook een PCOS'er. Eerste kindje was er in ronde 1 en nu 2e kindje was niet eens gepland. We wilden deze zomer een poging wagen en nu valt het zo uit de hemel. Wij vinden het een groot geschenk maar heb wel een weekje nodig gehad om het te beseffen allemaal. En dan nog komt met regelmaat: nee kan toch niet, ja toch echt wel haha. Wat leuk meiden die het op Valentijn hebben verteld. Daar kan nooit meer iemand overheen haha. Ik had (teruggerekend) dpo 9 in de avond een tuurstreep. Volgende ochtend een licht streepje. Op nod echt duidelijke streep en gisteren 4dagen over tijd knalde die van de test. Donkerder dan de controlestreep.
Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, op 8 dpo. Zou kunnen kloppen, aangezien ik de week er voor best wel wat pijn had. Alleen had ik dan wel al heel snel een vrij duidelijke test, dus ik heb echt geen idee meer. Op de foto de linkse test zou dan 8dpo zijn (in de avond getest ook nog), de tweede van links 11 dpo, de derde 13dpo en de laatste 14dpo. De eerste 3 waren wel early tests, de laatste een normale. Gisteren, op ongeveer 16dpo dan, de laatste normale test ook maar opgemaakt. Die streep is zelfs al iets dikker dan de controlestreep. Ik sta er nog altijd van te kijken. Voor mijn gevoel kan het helemaal nog niet. Eerste ronde (bij mijn dochter duurde het 4 rondes), zo snel al een redelijk duidelijke positieve test. Dus ook ik ben nog niet echt in feeststemming. Wel ontzettend blij natuurlijk, maar het is net alsof het allemaal aan me voorbij gaat, bij mijn dochtertje was ik er meer mee bezig, was ik me er meer bewust van. Misschien heb ik het nu ook gewoon drukker. Andere baan, peuter in huis, zelf niet helemaal lekker (heb wel gisteren op advies van de apotheek hoestdrank gehaald dus heb een beetje kunnen slapen ) een een zieke peuter met bijna 40graden koorts geven me niet echt de tijd er echt bewust mee bezig te zijn...
Goedemorgen allemaal Hoe is het met iedereen? Woensdag had ik 1 2 op de test. Had er nog 1 en die geeft nu 2 3 aan nu geen testen meer dus gewoon lekker afwachten
@Kolibrie2 Jeetje wat heftig. Ga extra hard voor jullie duimen dat het allemaal goed mag gaan en je eind oktober een mooi lief klein mensje in je armen hebt. Ik heb wel heel erg van de vorige zwangerschap geleerd dat je ook heel erg moet genieten. Ik wilde steeds door door door. Dus eerste weken wilde ik snel naar de 12/13 weken grens, daarna snel naar de geslachtsbepaling, daarna 20 weken echo, daarna 24 weken grens, etc etc..Wel genoten van mijn zwangerschap, maar minder bewust. Ga proberen dat nu veel meer ge doen, genieten van de kleine dingen en op deze momenten. Elke tijd heeft iets leuks toch. De eerste 12 weken zijn vaak best pittig maar ook leuk om de spanning te voelen en dat het nog een geheimpje is voor de wereld. Maar misschien hou ik het wel helemaal niet vol hoor .. zit ik nu heel stoer te praten en roep ik over een paar weken ; ik wilde dat ik aan het bevallen was. Ik heb niet voor mijn NOD getest. Best trots op mijzelf. Ik wilde dat niet vanwege verdriet met een eventuele vroege miskraam, en dat ik zou twijfelen of het raak was of niet. Vanochtend werd ik misselijk wakker, maar is gelukkig nu weer afgezakt. Vorige zwangerschap heb ik de hele zwangerschap amper klachten gehad. Ben benieuwd hoe dat nu gaat. Fijn weekend allemaal
Ze weten niet zeker of het door APS komt aangezien eerst mijn vliezen zijn gebroken en pas twee dagen later mijn dochter is overleden. Ik krijg dus ook nog medicatie om mijn baarmoeder rustig te houden en baarmoederhalsmetingen. Ik hoop ook heel erg op een fijne zwangerschap met een gezonde baby op het einde Maar durf het nu nog niet te geloven. Als mensen me feliciteren voelt het nog te vroeg.
Wat fijn! @cbss herkenbaar! Mijn 2e zwangerschap vloog echt voorbij. Het gaat al zo snel. Ik ga dit keer echt genieten van elk moment. Dit is de laatste keer. Ik mag een nieuwe kinderwagen kopen dus daar heb ik extra veel zin in Bewust alles meemaken en ik wil dit keer kijken voor een geboorte fotograaf.
Jaa dat ben ik, ik gebruikte clomid en werd gemonitord. Woensdag 6 feb ng 2 grote follikels van 19mm daarna vrijdags temp omhoog
Heel begrijpelijk dat het allemaal te vroeg voelt. Ik denk dat je het tot aan het termijn waarop ze geboren is het wel moeilijk zal hebben. Heb je steun en hulp in je omgeving? Wow! Super speciaal zo vroeg! Super eitje jij!
was hij daarvoor negatief? Ik ben erg opgelucht! Gisteren namelijk een hele lichte test gehad (ik denk door middagurine ipv ochtendurine) maar het voelt niet fijn. Dus nu een duidelijke Zwanger is heel fijn!
Lichte streepjes zijn erg vervelend ja... weet er alles van. Maakt zo onzeker. Gisteren was mijn streepje al ietsjes duidelijker. Vandaag niet getest, wat best knap is voor mij haha, want wil alles in de gaten houden. Maar had gister met mijn vriend overlegd even een dagje over te slaan, zodat ie hopelijk morgen een sprongetje heeft gemaakt. Voel me wel hetzelfde als afgelopen tijd (zwanger) dus voor mijn gevoel zit het allemaal nog goed. Ik ga echt mijn best doen van elk klein momentje te genieten. Mijn vriend houd wat afstand. Die is nog erg voorzichtig. Dat kan ik ook wel begrijpen, is zelf bescherming. Maar ik weet van mezelf dat als ik een paar maanden verder ben, ik spijt krijg dat ik niet heb genoten. Als het nou echt niet lukt om te genieten door een of ander, vind ik ook dat ik mezelf dat niet mag kwalijk nemen. Probeer gewoon lief voor jezelf te zijn wat er ook gebeurd en hoe het ook loopt! Vandaag is mijn NOD. Bizarre is dat ik afgelopen week al best wat bloed heb verloren. En dat ik toen al dacht dat het mijn menstruatie was. Maar het kwam precies op de dag dat de innesteling zou kunnen zijn. Maar het was wel even heel erg spannend, want ik vond het vrij veel... en toch... toch echt zwanger. Ik hoop ook echt voor iedereen hier een rustige goede zwangerschap.