Nou ik ben officieel 10 kilo aangekomen en vind dat zelf best vervelend. Vooral bij mijn benen en kont en heb ook al best wel een buikje. Dat buikje vind ik leuk natuurlijk Ik was altijd een sprietje en eigenlijk kan ik het wel hebben, maar het voelt gewoon vervelend en niet normaal nu al zoveel aan gekomen met 16 weken zwanger. Ik ben 163 en woog bijna 57 kilo voor mijn zwangerschap nu dus 67 kilo. Denk 5 kilo heel snel aangekomen in het begin en dat is van het stoppen met roken. Dat kan nooit door de zwangerschap komen denk ik. Als ik alles zo lees ben ik gewoon al heel veel aangekomen, dan denk ik waar gaat dit eindigen.
Haha, hier precies hetzelfde, porren springen op mijn zij liggen en dan geen cm verschuiven. Het is nu al een meisje eigenwijsje. Gelukkig uiteindelijk wel alles gezien, maar ze was meer dam een uur bezig. We hebben er dus flink van genoten
Grote kans dat je bent aangekomen omdat je gestopt bent met roken. Knap hoor, hou je het wel goed vol? Dan is het echt geen schande als je wat extra bent aangekomen. Dat gebeurt bij ongeveer iedereen die stopt met roken. Jij bent er alleen ook nog zwanger bij, wat ook voor extra kilo's zorgt en dan gaat het natuurlijk voor je gevoel extra hard.
Doordat je gestopt ben met roken is dat echt niet gek. Ik woog toen ik rookte 57kg. Toen ik stopte en dus zwanger was kwam ik 13kg aan. Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat ik boven de 70 weeg. Maar sommige komen wel 30kg aan tijdens een zwangerschap dat lijkt me wel heel vervelend
Ik denk dus zelf dat ik ongeveer 5 kilo ben aangekomen door het stoppen met roken. Omdat ik met 4/5 weken stoppen met roken (2 maand zwanger) al 5 kilo zwaarder was. Toen bleef ik even twee weken steken op 62 kilo. Denk dat de overige 5 kilo van de zwangerschap is. Heb gelukkig helemaal geen moeite met stoppen. Het is alleen dat gevoel idd. Wel vaker een poging stoppen gedaan en dan ging ik veel sporten. Daar had ik begin zwangerschap geen puf voor zo moe. Ook wat ik allemaal lees van de anderen. Allemaal nog maar een paar kilo aangekomen. Dat ik dan al zoveel ben aangekomen en ik moet nog 5 maand. Dan ben ik wel even zo van hoe eindigt dit haha Maarja ik rook in ieder geval niet meer dat is het belangrijkste
13 kilo in je totale zwangerschap is dan nog niet veel toch? Ik ben nu al 10 kilo aangekomen en moet nog 5 maand dan denk ik wel waar gaat dit heen? Het zal allemaal wel goedkomen tis alleen mijn eigen gevoel erbij voelt niet helemaal goed. Ik lees bijna overal ook in andere topics dat bijna iedereen nog maar 1 tot 4 kilo is aangekomen. Wel goed dat jij toen ook gestopt bent! Het allerbelangrijkste is de baby en daar is alles voor. extra kilo’s raak ik hopelijk weer kwijt krijg er wat moois voor terug
Goedemorgen dames, spannende dag vandaag: 20 weken echo! Ben heel benieuwd en vind het toch echt wel spannend worden nu. Maar we hebben pas om 16:00 uur een afspraak, dus dat duurt nog even. Eerst maar proberen zoveel mogelijk te doen voor mijn werk! Hoe is het met jullie verder? Ik heb na 2 weken niet sporten gisteren weer gebootcampt, maar dat voel ik nu wel: mega spierpijn!
Aankomen Ik was tussen de laatste 2 controles volgens de vk 5 kilo aangekomen. Daar waren zowel zij als ik niet blij mee. Nou was het een andere weegschaal (zat in een andere kamer). Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat ik 5 kilo niet merk aan mijn kleding. @active82 succes vandaag! is toch spannend! Dit weekend mega druk gehad. We hebben gevierd dat onze zaak zoveel jaar bestaat. Normaal werk ik daar niet maar nu was ik de hele zaterdag daar om te helpen. Een hele dag staan, lopen, vriendelijk lachen en gezellig doen met mensen brak me toch wel op... Ik was helemaal op aan het einde van de dag. Daarnaast was mijn dochter gevallen en had een gapende wond op haar voorhoofd. Vrijdagavond zat ik dus in het ziekenhuis. Gelukkig kon het gelijmd worden. Arme meid. Ze was zo bang dat het gehecht zou moeten worden.
@dreames dat klinkt als een pittig weekend! Altijd schrikken als je kids zo vervelend vallen. Wat een geluk dat het gelijmd kon worden!
Spannend! Veel succes @dreames vervelend dat je dochter zo naar gevallen is. Gelukkig kon het wel geplakt worden. Hier een druk weekend achter de rug. C heeft zaterdag oorbellen gekregen. Bikkel dat het is heeft ze zelfs meegekeken terwijl ze gepiercet werden. En geen kik gegeven! Gisteren de kamer van de kids geverft. Ze waren bij mijn moeder dus wij konden even flink doorpakken. Zaterdag komt hun stapelbed dus dan is die kamer klaar Ik voel me constant niet zo lekker. Zaterdag stapte ik uit de auto (wagen ziek) en voelde mijn benen aan als lood. Alsof ik een marathon gelopen had. Eenmaal binnen zat ik te trillen als een rietje. Mijn vriend heeft ervoor gezorgd dat ik wat te eten kreeg en na een 20 minuten voelde ik me weer wat beter. Volgende week maar even bespreken met de vk. Denk zelf een te lage bloedsuikerspiegel.
Wat vervelend dat je je constant niet lekker voelt... Helpt het ook als je wat meer verdeeld over de dag eet?
Goede 20 weken echo gehad! De kleine was echt voorbeeldig . Alles super mooi in beeld kunnen brengen, kunnen zien en meten. We hebben er ook mooie foto's van, zo fijn! De placenta ligt voor, dus dat verklaart wel waarom ik de kleine voor mijn gevoel minder voel als de andere 2 bij deze termijn.
Hier ook alles goed! Placenta ook voor dus dat verklaart ook bij mij waarom ik haar minder voel. Verder alle metingen hartstikke goed! Ik wacht nog op foto's
Ik ben even de echo info aan het vergelijken. Wel leuk! Bij de eerste 2 lag de placenta achter en die lagen beide in hoofdligging... en bij dit wondertje dit de placenta dus voor en daarnaast ligt deze nu ook in stuit! Totaal anders dus.
Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019♡ 13 oktober Lana88 - 1e kindje - 30 jaar 14 oktober Micki - 1e kindje - 25 jaar 15 oktober ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar 16 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar Vrouw1982 - 2e kindje - 36 jaar Nokko - 1e kindje - 37 jaar 17 oktober Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Averna - 2e kindje - 32 jaar 18 oktober Lotion - 3e kindje - 28 jaar TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar cbss - 2e kindje - 25 jaar Active82 - 3e kindje - 33 jaar 19 oktober Joyce32 - 1e kindje - 32 jaar 20 oktober 21 oktober Annedore - 3e kindje - 33 jaar 22 oktober Ila - 1e kindje - 38 jaar Joolel - 4e kindje - 33 jaar 23 oktober 24 oktober Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar 25 oktober Lotje111 - 1e kindje - 30 jaar Vierhetlevennu- 2e kindje - 25 jaar ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Kleinegup- 2e kindje- 25 jaar Pucks - 3e kindje - 32 jaar 26 oktober Nikki15 - 3e kindje - 38 jaar 27 oktober Kolibrie2- 2e kindje - 34 jaar 28 oktober 29 oktober Dreames - 3e kindje - 34 jaar Aapie88 - 1e kindje - 31 jaar 30 oktober SamLonny - 2e en 3e kindje - 30 jaar Katjes123 - 1e kindje - 22 jaar 31 oktober jongen (11) | meisje (13) | verrassing (4) | onbekend (2) Sterretjes ☆ ☆Momma2b ☆SD90 ☆Elena83 ☆Angela22 ☆Kanarie1988 ☆KleineLai ☆Inu - 1 mei (14wkn) - Fleur Afspraken: Mei: 27: Kolibrie2 - Echo 27: Kleinegup- Controle verloskundige 27: Micki - 20 weken echo 27: ElinevK - 20 weken echo 28: TantePollewop89 - 20 weken echo 28: ProudMammie - 20 weken echo 29: PreciousBaby - 20 weken echo 29: Ikkiee - controle verloskundige 29: ElinevK - controle verloskundige 31: Vrouw1982 - 20 weken echo Juni: 1: cbss - 20 weken echo 3: Aapie88 - 20 weken echo 3: Joolel - 20 weken echo 3: Pucks - 20 weken echo 3: Annedore - GUO, controle en plannen keizersnede datum 4: Averna - 20 weken echo 4: Active82 - controle verloskundige 5: Ikkiee - 20 weken echo 5: Nikki15 - 20 weken echo + controle gyn 5: Lotion - controle verloskundige 5: Lotje111 - controle verloskundige 5: Pucks - controle verloskundige 6: katjes123 - 20 weken echo 6: Lotje111 - 20 weken echo 7: vierhetlevennu - 20 weken echo 12: Kolibrie2 - pretecho 13: ProudMammie - Controle Gynaecoloog 13: Dreames - controle verloskundige 14: Dreames - 20 weken echo 14: Kolibrie 2- 20 weken echo 17: ElinevK - controle verloskundige 17: Vrouw1982 - controle verloskundige 18: Ikke2015 - controle vk 24: Kolibrie2- echo Juli: 3: Lotion - controle verloskundige 4: Annedore - OGTT, groeiecho en controle 8: Kolibrie 2 - echo 12: Kolibrie2 - OGTT 20: Kolibrie2- afspraak gyn 20: Pucks - 3D en 4D pretecho