Uitgerekend 16 t/m 31 Oktober 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door PreciousBaby, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nokko

    Nokko Actief lid

    26 feb 2019
    125
    137
    43
    Vrouw
    Zou best kunnen, ik smeer niets en zie ook nog geen strepen. Misschien komt het nog, maar ik kan me er dan ook niet echt druk om maken moet ik zeggen.
     
  2. active82

    active82 Fanatiek lid

    24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik denk ook inderdaad wel dat het genetisch bepaald is. Aangezien ik het de vorige twee zwangerschappen niet heb gehad, blijf ik toch trouw smeren, want als ik het kan voorkomen, heb ik liever geen striae.
     
    ikkiee vindt dit leuk.
  3. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Moet je ook vooral niet doen meer dan smeren kan je toch niet doen..

    @Joolel fijn dat alles goed gaat
     
  4. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Heey allemaal!

    Hoe is het met iedereen?
     
  5. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou crap :(

    Sorry dat ik dus niet reageer op jullie.

    Ik kom maar niet van mijn voorhoofdsholte ontsteking af. En mijn leidinggevende snapt er geen reet van dat het zo lang duurt.
    . inmiddels begonnen met neusspray via de huisarts. Zo kort mogelijk gebruiken tijdens de zwangerschap. Zit me helemaal niet lekker, maar moet toch wat. Het doet zoveel pijn en paracetamol doet niks en alleen zoutoplossing werkt ook niet
    Mijn man is al twee weken thuis aan het werk omdat ik zoveel pijn heb en echt niet fulltime voor de kinderen kan zorgen. Dus dat. Sorry voor mijn klaagzang :$
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    He gats wat kut.
    Heeft de huisarts geen andere opties meer?
     
  7. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Ja dat is vreselijk en doe5 zo een pijn... spoelen met water en zout doet ook ech5 wonderen. Dat doe ik altijd naast evt antibiotica enzo..

    Me huisarts zegt altijd hoe viezer het klinkt hoe beter
     
  8. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Omdat ik geen koorts heb gaat AB niet werken zei ze. Dus dat schrijven ze nog maar zelden voor bij deze klachten.

    Moet een week deze neusspray proberen en anders weer terug. En ondertussen zit mijn leidinggevende me in de nek te hijgen of ik weer kom werken.
    Ze vroeg gisteren of ik anders vrijdag niet kan komen werken. Dat is niet eens mijn werkdag!! (Dus ook geen opvang kinderen)
     
  9. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Spoelen met zoutoplossing doe ik al 2 weken. Maar holtes nog steeds vol en erg pijnlijk.
    Het voelt alsof mijn ogen eruit exploderen.
    Paracetamol doet ook weinig tot niks.
    En AB krijg ik niet. Dat werkt helemaal niet bij dit soort klachten. Tenzij je hoge koorts erbij hebt.
    Ben wel een beetje wanhopig inmiddels :(
     
  10. lana88

    lana88 Actief lid

    11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    @Annedore Jeetje, wat vervelend :(

    @ikkiee Wat lief dat je dat vraagt! Ik hoop dat iedereen - los van wat kwaaltjes - goed gaat. Hier gaat alles goed. Ik heb wel extreem maagzuur. Het is steeds bijv. een week erg, dan weer geen last van, dan een paar weken later weer een week heel erg... misschien met het groeien van mijn baarmoeder te maken?

    Ik voel de baby de ene dag heel erg goed (en van buiten) en dan bijv. weer 2 dagen niet. Dat vind ik soms wel vervelend en eng... maar blijkbaar nog heel normaal op deze termijn.

    Hoe ver is iedereen al met de babykamer?
     
  11. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    @Annedore Balen dat die ontsteking zolang duurt zeg.

    @lana88 wij zijn nu bezig met de grove afwerking. Hierna stucen, schilderen en behangen en dan lekker inrichten.

    Morgen verwacht ik de proefdruk van het geboortekaartje te ontvangen.

    Vandaag de box en de kinderstoel besteld. En nog wat kleding gekocht.
    20190612_180024.jpg
     
    Nokko, Pucks, Katjes123 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Aapie88

    Aapie88 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.531
    1.769
    113
    Vrouw
    Hallo iedereen :)

    Even niet gereageerd hier. Zit meestal op de app. Vraag over hoe het gaat.

    Ik ben gestopt bij mijn ene baan lichamelijk te zwaar met geen pauzes alleen maar staan en tillen. Na een uur al veel rug en stuitpijn. Na twee uur kon ik dan bijna njet meer lopen. Ook allemaal harde buiken dus voor mijn gezondheid en mijn kindje daar gestopt met werken. Hoe vervelend ik dat ook vind. Helaas nu al veel lastvan bekkenpijn.

    Mijn andere werk als gastouder aan huis is goed vol te houden met twee kinderen die al naar school gaan. Kan zitten en staan wanneer ik wil.

    Dit weekend feest van onze verjaardagen en direct de housewarming. Dan vertellen wij ook wat het word :) en dan vertel ik het hier ook ;)

    Placenta ligt 7mm bij uitgang dat mag njet. dus moet met 32 weken nog een extra echo om te kijken hoe de placenta dan ligt. Meestal groeit die wel mee zegt de verloskundige.
     
    Ila, Katjes123, lana88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. ikkiee

    ikkiee Bekend lid

    1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    @lana88 O erg.. maagzuur is zo mega vervelend!! Hopelijk word het niet erger

    Babykamer nog niks aan gedaan .
    Nouja baby komt.bij ons maar wel een eigen hoek.. misschien het weekend gaan verven
     
    lana88 vindt dit leuk.
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wij moeten alleen de commode en lamp nog en dan is de baby kamer klaar.

    Zijn jullie ook zo emotioneel?
    Ik huil ineens om zoveel dingen o_O
     
  15. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Controle bij vk was goed. Bloeddruk zelfs prachtig. Even kort gesproken over bevalling. Waarschijnlijk mag ik tegen die tijd al heel snel bellen aangezien de bevalling van mn zoontje mega snel ging.

    Gewicht nu ook goed. Vorige keer stond weegschaal niet goed. Nu sinds 1e controle met 12 weken slechts 1 kilo aangekomen.

    Morgen de 20 weken echo.
     
    Ila, Joolel en Katjes123 vinden dit leuk.
  16. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik ben zeker emotioneel. Ik hoop dat ik me snel beter ga voelen.
     
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Erg he!
    Ik zat van de week te huilen tijdens een aflevering van supergirl :eek:
     
    Joolel vindt dit leuk.
  18. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik moest janken bij buurman & buurman :roflmao:
     
    Kolibrie2, Pucks en Joolel vinden dit leuk.
  19. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Is dat een app van dit topic? Zou ik dan misschien ook nog aan kunnen sluiten? Ik hou apps beter bij dan dit forum en het lijkt me wel zo leuk en makkelijk ook voor straks als de kleintjes geboren zijn om namen en foto's te kunnen delen :)
     
    Aapie88, ikkiee, Averna en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Bij ons is de babykamer al klaar qua behangen en verven. Het is nu nog wachten op de meubels, als het goed is komen die volgende week of de week erna :). En we moeten nog gordijnen uitzoeken en laten maken.
    Wij zijn dan juist weer helemaal niet zo ver met een geboortekaartje, hier hebben we nog niet echt naar gekeken. En we zijn nog niet uit over de naam, dat is misschien ook wel handig voor straks :rolleyes::D
     

Deel Deze Pagina