Goedemorgen dames, Hoe voelen jullie je? De ergste symptoom die ik heb is MOE.. de ochtenden gaan en naar 12uur is het net alsof heel mn wereld in stort haha. Wanneer hebben jullie de eerste afspraak en echo? Gefeliciteerd allemaal! ♡
@KleineLai interessant stuk. Ik kan niet wachten om het weer te zien @angela22 ik ben ook zo moe. Smorgens gaat het nog maar inderdaad rond de middag stort ik in. Ik heb 6 maart mijn eerste afspraak en krijg gelijk een echo. Ik ging in de auto bijna huilen bij een liedje van bob de bouwer . En ik moest daar juist van lachen want ik snapte er niks van .
Haha apart he! Verder niet heel veel symptomen ja wat raar op de maag met vlagen en borsten doen ook in vlagen veel pijn! Wanneer heb jij je eerste afspraak?
@ikkiee spannend hè ben benieuwd wanneer je mag. @Lotion hahaha zo grappig. Ik had het ook bij een kinderliedje Jullie mogen al snel @Lotion en @angela22. Lichtelijk jaloers hier haha. Wachten duurt lang hè Gelukkig is mn beroerdheid weg. Was echt iets niet goed hier of een minigriepje. Ik had het eergisteren tot gisteren en mn man begon gisteren en heeft zich vannacht leeg gespuugd. Hoop dat mn misselijkheid nog even wegblijft. Bij de eerste had ik t ook pas bij ruim 6, bijna 7 weken.
@angela22 ik heb deze vrijdag mijn derde echo alweer, zo benieuwd wat er dan te zien is. Verder gaat het hier wel goed, ben heel moe en met vlagen misselijk. Maar je moet er iets voor over hebben.
Ik ben ook zo moe inderdaad, maar ik heb net de griep achter de rug, dus het is nog een beetje moeilijk te zeggen of de moeheid nou daarvan is of ook van de zwangerschap. Zo te voelen is het dubbelop . En ik heb flink gevoelige borsten. Ik mag 8 maart voor de eerste echo, dan ben ik 7,5 week. Ik ben nog bij de gynaecoloog onder behandeling en daar krijg ik met 10 weken ook de tweede echo. Als die goed is, mag ik daarna naar de gewone verloskundige en zit het medische traject erop .
Heeft iemand van jullie al een 3+ op de Clearblue? Ik heb er dit weekend 1 gekocht en zou het leuk vinden als die ene dan ook meteen 3+ aangeeft ipv nog 2-3 weken, maar ik denk dat ik me niet langer dan tot morgenochtend kan bedwingen om hem te doen
Hi iedereen, Na 2 heftige miskramen durf ik me nog niet helemaal aan te melden bij deze groep. Maar ik zal de komende tijd proberen mee te lezen. Afgelopen weekend testte ik al licht positief. Enigzins in paniek daarna, omdat ik net die dag ervoor een röntgenfoto had laten maken van mijn longen...ik ben de hele maand dec/Jan ziek geweest door een dubbele longontsteking. Ik had heel bewust al een test gedaan voordat ik de foto liet maken en die bleef wit, dus met een gerust hart de foto laten maken...totdat ik de volgende ochtend de badkamer ging schoonmaken en de test wilde weggooien en toen een heel dun, paars streepje zag... Snel de andere test gedaan...en ja hoor, toch een streep! Schrok me rot...direct naar de kruidvat gerend en ook daar een streepje op... Inmiddels maandag, en de testen lopen op...blij, maar oh zo bang...angst regeert!!!
Graag gedaan @Ila ik niet maar ik doe sowieso geen cb test. Ik ben gestopt met testen @Nikki15 welkom & Gefeliciteerd! Ik had je verhaal al gelezen in een ander gedeelte. Ben je al een beetje gerustgesteld?
@Nikki15 welkom & Gefeliciteerd! Ik had je verhaal al gelezen in een ander gedeelte. Ben je al een beetje gerustgesteld?[/QUOTE] Enigzins...ik heb me inmiddels goed ingelezen over de röntgen straling, en hopelijk valt het allemaal mee. Nu eerst de komende weken uitzingen...vind het doodeng... Heb wel besloten dat ik dit keer niet naar de VK ga, maar zelf een vroege echo laat maken...dus nog even ruim 2 weken stress
@Nikki15 Gefeliciteerd! Wat een heftig verhaal wel... miskramen hakken erin Probeer zoveel mogelijk te genieten en hopelijk wordt de onzekerheid snel weggenomen! @Ila Ik heb met 5 weken 1 dag de CB Digital gedaan en had toen 3+! Misschien al wel eerder, maar durfde nog niet... ben daarna ook gestopt met testen!
❤️ Uitgerekend 16 t/m 31 oktober 2019❤️ 16 oktober 17 oktober Emib - 3de kindje - 31 jaar 18 oktober PreciousBaby - 2e kindje - 31 jaar Lana88 - 1e kindje - 30 jaar Ikke2015 - 2e kindje - 33 jaar Joelle23 - 2e kindje - ?? ProudMammie - 2e kindje - 28 jaar - 19 oktober Kanarie1988 - 2e kindje - 30 jaar Angela22 - 2e kindje - 26 jaar 20 oktober Vrouw1982, 2e kindje - 36 jaar Ikkiee - 2e kindje - 27 jaar 21 oktober Lotion - 3e kindje - 27 jaar - TantePollewop89 - 2e kindje - 30 jaar - Ila -1e kindje- 38 jaar 22 oktober cbss - 2e kindje - 25 jaar - 23 oktober Averna - 2e kindje - 31 jaar Kolibrie 2- 2e kindje - 33 jaar 24 oktober ElinevK - 2e kindje - 29 jaar Emmlinayano - 3e kindje - 27 jaar 25 oktober 26 oktober Momma2b - 1e kindje - 29 jaar 27 oktober KleineLai - 2e kindje - 28 jaar 28 oktober Wolkje1994 - 1e kindje - 24 jaar 29 oktober 30 oktober 31 oktober ---------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (0) ---------------------------------------------------------- Afspraken: Februari 20: Emib - intake + 1e echo 21: Averna - intake 27: Lana88 - intake + 1e echo 28: PreciousBaby - intake + 1e echo Maart 5: Averna - 1e echo 6: Lotion - vroege echo 8: Ikke2015 - 1e echo 8: Emmlinayano - vroege echo 8: Ila - 1e echo 12: TantePollewop89 - vroege echo 13: Kolibrie 2- eerste echo 14: Kanarie1988 - eerste echo 26: TantePollewop89 - intake 27: Lotion - termijnecho 29: Emmlinayano - termijnecho & intake verloskundige April: 16: Lotion - intake
@Nikki15 die eerste weken zijn echt vreselijk he. Ik denk dat die paar weken nog nooit zolang geduurd hebben. Wanneer ben je uitgerekend? Ga je na je vroege echo wel naar de vk?
Spannend!! Hier ook hoor! Ik heb ook 2 miskramen gehad achter elkaar vorig jaar dus hier ook angst regeert. Maar mijn testen lopen ook mooi op 8dpo, 10dpo en 11dpo vandaag
@Nikki15 gefeliciteerd en welkom! Jeetje wat spannend zeg! Hoop dat alles goed gaat. Je testen lopen iig mooi op! @Ila ik heb ook nog 1 cb en durf hem ook pas morgen te doen. Wil echt zeker de 3+ zien en dan stop ik. Ga jij m wel vandaag doen?